God Leo, nogmaals. Dat was al bekend en gezegd. Daarom ook mijn 'oproep'. Jij en romans zitten hier vooral om af te geven, zoveel is wel duidelijk.
"maar dat weghalen bij politie en dumpen bij het sociaal domein IS de bezuiniging. Ze geloven dat het probleem zo weg'
Wat raaskal je nu romans?
Zekers, wederzijds privé-moddergooien 100% gegarandeerd! tegenwoordig verkopen ze ook import-popcorn vanuit de USA. Als ik geen commie-klimaatwappie was zou ik die er bij halen!
Maar ik denk dat niet het thema gaat worden, dat persoonlijke: dat wordt echt 'als eigen baas je eigen keuzes' maken versus 'doen wat god en de staat van je verwacht': en díe specifieke battle gaan de republikeinen (met name in urbaan gebied) niet winnen, is mijn overtuiging.
Nou kijk. Als je hulpverleners meer werk krijgen zonder extra geld is dat automatisch een bezuiniging natuurlijk. Je speelt daar zogenaamd ruimte bij de politie mee vrij die dan zonder werving eveneens meer werk kunnen doen (ook bezuiniging).
Er is geen plan vanuit het kabinet, niks meer dan 'loslopende gekken horen bij de gezondheidszorg en niet de politie'. Op zich een punt maar zonder capaciteit?
Dat is zo ongeveer wat het kabinet wil ja.
Zoals ik al vaker gezegd heb: Jimmy is jouw man Raul, die gaat dat geld ophalen bij de vermogenden en dat investeren in de gehele hulpbehoevende laag van de samenleving. De PVV die alle sociale standpunten weggegeven heeft tov van VVD niet.
Wellicht ja. Pritzker is nogal een fel type, ik had wellicht eerder voor een verbinder gekozen zoals die ex-astronaut uit Arizona of die Shapiro. Beshear was ook een goede keuze geweest idd.
Maar goed: als ze Pritzker nemen wordt het écht hard-tegen-hard en is de tegenstelling 'vrijheid' versus 'meedoen' iig haarscherp.
Ja en dat is opzich ook geen gekke keuze. Je ziet in veel landen (waaronder NL) dat als je je (zoals de VVD) als een soort radicaalrechts-light neerzet het je uiteindelijk de kop kost. Dus juist radicaal er tegenover gaan staan is misschien toch wel de juiste keuze. Helemaal bij een Trump.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.