Het misschien ooit grote politiek-topic

1 2 ... 241 ... 399 400
Raul Alcala

Wat ik al aangaf. Ik mis de analyes van Esims

Raul Alcala

Ook Japan is een voorbeeld voor ons. Van Noorse zalm naar waku waku, het kan verkeren.

Il Leopardo della Primavera

Gaat leuk worden als die ondemocratische asielcrisiswet gaat falen, wat 100% gaat gebeuren. Je kan niet zowel de eerste als de tweede kamer buitenspel zetten voor iets wat niks met een crisis te maken heeft. 

De grootste ironie is misschien nog wel dat een groot deel van de mensen die achter deze wet staat, de crisiswet rondom corona niet oke vonden want 'ondemocratisch'. Oh how the turntables.

Romāns Vainšteins

Kamp Trump probeert met enforcers Vance en Musk de lone wolf II in de schoenen van 'linkse retoriek' te duwen maar dat gaat vooralsnog niet echt. Onderhand is wel duidelijk dat Trump de stront is waar je niet alle vliegen van wegmeppen kan.

Romāns Vainšteins

Faber gaat snel nat als deze impasse aanhoudt, wanneer kijkt de Raad van State die wet na dan? Zou toch schitterend zijn als er vandaag: 'nee, sorry, kutwet, overnieuw' uitrollen kwam? Onderwijl het jaarlijkse hakkelen en stotteren in een zee van maffe prulhoedjes.

kraamhol

Ah, daar komt de wokkie uit de mouw:

https://nos.nl/collectie/13979/artikel/2537394-vertrouwen-in-politiek-en-kabinet-gegroeid-vooral-onder-laagopgeleiden

Niet iedere laagopgeleide (praktisch opgeleid) is een wokkie trouwens, zijn er ook die gewoon in normaalland leven en sociaal benul hebben. Het zijn vooral de praktisch ongeleiden die de muppets naar de overwinning geschreeuwd hebben. Die ongeleiden gaan nog wat harder krijsen als die hele onzin onhaalbaar blijkt, wat dan eerst voor meer pvv stemmen zorgt (want nog meer ontevredenheid, en pvv is goed in afschuiven), totdat het hele kaartenhuis in elkaar klapt en we weer kunnen ademen. Helaas dan zonder natuur en zonder cultuur.

kraamhol
Romāns Vainšteins

Gemeentes in Groningen helpen elkaar dus onderling vanwege Faber's belangst en onwil. Stadskanaal springt in met een sporthal. Ze wordt gewoon voor lul gezet zo, volledig onbekwaam om de lijnen uit te zetten qua opvang. Binnen een maand staat ze zichzelf te verdedigen in de 2e kamer.

SprintMaster

Ik vind het wel schitterend hoe van Vroonhoven de alfa aap Wilders in de gordijnen heeft gejaagd. Zal hij morgen wild om zich heen gaan slaan?

kraamhol

Het is vooral dat gegil van pvv en (steeds minder) friends om de asielcrisis uit te roepen, terwijl daar geen enkele, GEEN ENKELE legitieme reden voor is. Het gaat voldoende zijn om ze te laten vallen, zin an!

Romāns Vainšteins

NSC houdt gewoon voet bij stuk en het kan niet anders dat de Raad van State het plan affakkelt en Faber met haar close-to-burnout-bakkes weer terug naar het krabbelblok gestuurd wordt. Voor NSC is dat natuurlijk de ideale situatie want die kunnen dan achterover leunen met de air van 'kijk, wij zijn tenminste ethisch en zorgvuldig'. Uiteindelijk zijn zij het gedeelte 'Nou ik stemde NSC maar dat wordt straks PVV' beter kwijt dan rijk, die hebben er afgelopen verkiezingsronde niets van begrepen.

Raul Alcala

"De grootste ironie is misschien nog wel dat een groot deel van de mensen die achter deze wet staat, de crisiswet rondom corona niet oke vonden want 'ondemocratisch'. Oh how the turntables."

Hoe weet jij dat nou? Een bruine bonen enquête gehouden?

Raul Alcala
kraamhol
Het is vooral dat gegil van pvv en (steeds minder) friends om de asielcrisis uit te roepen, terwijl...

We hebben een asielcrisis.  Ik herhaal, we hebben een asielcrisis.

Raul Alcala
SprintMaster
Ik vind het wel schitterend hoe van Vroonhoven de alfa aap Wilders in de gordijnen heeft gejaagd. Za...

Die bitch is nog onbetrouwbaarder dan Omtzigt 

kraamhol
Raul Alcala

Ja? Leg eens uit?

Raul Alcala

Raul Alcala
kraamhol
Ja? Leg eens uit?

Ga jullie echt niet alles voorkauwen

Raul Alcala
"De grootste ironie is misschien nog wel dat een groot deel van de mensen die achter deze wet staat,...

Is het niet waar dan?

kraamhol
Raul Alcala
Ga jullie echt niet alles voorkauwen

Doe eens een poging? Mag ook in de herkauwvariant, en graag een vid erbij.

Raul Alcala

Nee, boostokkies op Twitter ervaren een asielcrisis. Zegt Schoofie zelf, hij vindt ook dat cijfers er niet te doen. Zoals hij het zelf zei in de persco: "omdat getallen is een loos begrip"

Ragnar Lolbroek
Nee, boostokkies op Twitter ervaren een asielcrisis. Zegt Schoofie zelf, hij vindt ook dat...

Dat type boostokkies dat al een asielcrisis ervaart van het moment ze ergens 1 enkele gesluierde dame de straat zien oversteken. Soort van... (In het  Aantwaarps) "Goat terug naor uw aaigen land"😅

Raul Alcala

Leopardo en Zeikbroek, wat een heerlijk denigrerend duo. Ik mis de lol alleen wel,  of zit deze in uw broek?

Raul Alcala
kraamhol
Doe eens een poging? Mag ook in de herkauwvariant, en graag een vid erbij.

Waarom. Informeer jezelf maar over aantallen, dichtbevolktheid, wachttijden, ind drukte en huizen nood

Laatst gewijzigd
SprintMaster

Huizennood dankzij Stef Blok en marktwerking, weet je nog wel. Nederland staat in de EU middenmoot qua asielaanvragen per miljoen inwoners, dat kan het argument niet zijn. 

Klootje Kriekeljon

De druiven zijn echt zuur hè. 

1 2 ... 241 ... 399 400

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.