Het misschien ooit grote politiek-topic

1 2 ... 242 ... 250 251
Romāns Vainšteins

NSC houdt gewoon voet bij stuk en het kan niet anders dat de Raad van State het plan affakkelt en Faber met haar close-to-burnout-bakkes weer terug naar het krabbelblok gestuurd wordt. Voor NSC is dat natuurlijk de ideale situatie want die kunnen dan achterover leunen met de air van 'kijk, wij zijn tenminste ethisch en zorgvuldig'. Uiteindelijk zijn zij het gedeelte 'Nou ik stemde NSC maar dat wordt straks PVV' beter kwijt dan rijk, die hebben er afgelopen verkiezingsronde niets van begrepen.

Raul Alcala

"De grootste ironie is misschien nog wel dat een groot deel van de mensen die achter deze wet staat, de crisiswet rondom corona niet oke vonden want 'ondemocratisch'. Oh how the turntables."

Hoe weet jij dat nou? Een bruine bonen enquête gehouden?

Raul Alcala
kraamhol
#6024
Het is vooral dat gegil van pvv en (steeds minder) friends om de asielcrisis uit te roepen, terwijl...

We hebben een asielcrisis.  Ik herhaal, we hebben een asielcrisis.

Raul Alcala
SprintMaster
#6023
Ik vind het wel schitterend hoe van Vroonhoven de alfa aap Wilders in de gordijnen heeft gejaagd. Za...

Die bitch is nog onbetrouwbaarder dan Omtzigt 

kraamhol
Raul Alcala
#6027
We hebben een asielcrisis.  Ik herhaal, we hebben een asielcrisis.

Ja? Leg eens uit?

Raul Alcala

Raul Alcala
kraamhol
#6029
Ja? Leg eens uit?

Ga jullie echt niet alles voorkauwen

Il Leopardo della Primavera
Raul Alcala
#6026
"De grootste ironie is misschien nog wel dat een groot deel van de mensen die achter deze wet staat,...

Is het niet waar dan?

kraamhol
Raul Alcala
#6031
Ga jullie echt niet alles voorkauwen

Doe eens een poging? Mag ook in de herkauwvariant, en graag een vid erbij.

Il Leopardo della Primavera
Raul Alcala
#6027
We hebben een asielcrisis.  Ik herhaal, we hebben een asielcrisis.

Nee, boostokkies op Twitter ervaren een asielcrisis. Zegt Schoofie zelf, hij vindt ook dat cijfers er niet te doen. Zoals hij het zelf zei in de persco: "omdat getallen is een loos begrip"

Ragnar Lolbroek
Il Leopardo della Primavera
#6034
Nee, boostokkies op Twitter ervaren een asielcrisis. Zegt Schoofie zelf, hij vindt ook dat...

Dat type boostokkies dat al een asielcrisis ervaart van het moment ze ergens 1 enkele gesluierde dame de straat zien oversteken. Soort van... (In het  Aantwaarps) "Goat terug naor uw aaigen land"😅

Raul Alcala

Leopardo en Zeikbroek, wat een heerlijk denigrerend duo. Ik mis de lol alleen wel,  of zit deze in uw broek?

Raul Alcala
kraamhol
#6033
Doe eens een poging? Mag ook in de herkauwvariant, en graag een vid erbij.

Waarom. Informeer jezelf maar over aantallen, dichtbevolktheid, wachttijden, ind drukte en huizen nood

Laatst gewijzigd
SprintMaster

Huizennood dankzij Stef Blok en marktwerking, weet je nog wel. Nederland staat in de EU middenmoot qua asielaanvragen per miljoen inwoners, dat kan het argument niet zijn. 

Klootje Kriekeljon

De druiven zijn echt zuur hè. 

Raul Alcala
SprintMaster
#6038
Huizennood dankzij Stef Blok en marktwerking, weet je nog wel. Nederland staat in de EU middenmoot q...

Lol, het gaat niet om de oorzaak maar om de praktijk.

Nederland in de middenmoot? Dan zouden we dus onderaan moeten bungelen SM

Ragnar Lolbroek
Raul Alcala
#6036
Leopardo en Zeikbroek, wat een heerlijk denigrerend duo. Ik mis de lol alleen wel,  of zit deze...

Weer natte droompjes van Esims deze nacht? In jouw broekje...🙄

kraamhol
Raul Alcala
#6037
Waarom. Informeer jezelf maar over aantallen, dichtbevolktheid, wachttijden, ind drukte en huiz...

Ah, je bedoelt asielbeleid ipv asielcrisis, ja dat beleid kan een stuk beter, ipv slechter. Ik had graag gehoord wat jij als asielcrisis betitelt.

Kijk, ik heb zelf in meerdere landen voor meerdere jaren tussen vluchtingelingen gewerkt en gewoond, dat maakt mij geen expert, maar heeft wel m'n sociale hartje ietsje harder doen kloppen, ipv een toename van angst voor het onbekende. En vanzelfsprekend een hoop inzage gehad in de do's en don't, ivm vluchtelingenopvang.

Het bovenstaande is één vd vele redenen waarom ik geen vriendjes ben met die tyfuslijers van de peevouwvouw. Muv m'n geliefde wokkeltje natuurlijk.

Il Leopardo della Primavera
Raul Alcala
#6037
Waarom. Informeer jezelf maar over aantallen, dichtbevolktheid, wachttijden, ind drukte en huiz...

Hoe weet jij dat nou? Een bruine bonen enquête gehouden?

Romāns Vainšteins

Die hele opvangcrisis is gewoon op te lossen met de spreidingswet. Wanneer je als overheid te week en lauw bent om deze uit te voeren zit de crisis dáár. De enige manier om dit vraagstuk aan te passen is de begrippen opvang en instroom losstaand te definiëren, zolang je dit samenkneedt blijft het onplaatsbaar als de producties van kleuters die je zonder toezicht rode, blauwe en gele klei geeft.

Faber zet dus beter eerst de xenogemeenten een mes op de keel om hun deel te pakken en werkt tegelijkertijd aan instroombeperkende voorwaarden. Recht nu verknalt ze het aan beide kanten en is er binnen geen tijd een kamerdebat.

Laatst gewijzigd
Sunneklaas

Ome Geert naast degene die hem nog eens de dood injaagt. Maar het probleem meneer, dat blijft

Raul Alcala
Ragnar Lolbroek
#6041
Weer natte droompjes van Esims deze nacht? In jouw broekje...🙄

Ik pis met m'n fallus over alles. Que si, que no. Vooral als het van Bernal is

Raul Alcala
kraamhol
#6042
Ah, je bedoelt asielbeleid ipv asielcrisis, ja dat beleid kan een stuk beter, ipv slechter. Ik had g...

Wat ik al aangaf Kraam. Dichtstbevolkte land in de EU na Albanië.  Euh Malta. Euh. Maltanie. Woningnood, lerarentekort, ind met grote achterstanden, veilige landers die er een teringzooi van maken en daarmee ook het draagvlak voor echte vluchtelingen verpesten en ondermijnen 

Raul Alcala
Il Leopardo della Primavera
#6043
Hoe weet jij dat nou? Een bruine bonen enquête gehouden?

Ik bid niet veur brune bonen.

Romāns Vainšteins

'Dichtstbevolkte land in de EU na Albanië'

Hardnekkig blijft dat kennelijk bij jou, zeg je ook iedere dag 'Niet zeiken Bart, je weet dat ik Henk bedoel' tegen je buurman?

1 2 ... 242 ... 250 251

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.