Het misschien ooit grote politiek-topic

1 2 ... 243 ... 250 251
Romāns Vainšteins

Sunny fietst hier niveautje JD Vance binnen, al met je grote waffel wat migranten de zee ingetyft?

kraamhol
Sunneklaas
#6045
Ome Geert naast degene die hem nog eens de dood injaagt. Maar het probleem meneer, dat blijft

Winnaar vd foto, by far: prinses Yezil!

kraamhol
Raul Alcala
#6047
Wat ik al aangaf Kraam. Dichtstbevolkte land in de EU na Albanië.  Euh Malta. Euh. Maltani...

'echte vluchtelingen', wist niet dat er ook neppers bestaan. Maar goeie jongen dat je het lerarentekort kan koppelen aan asielbeleid.

Ik hoor gewoon helemaal nergens wat die asielcrisis inhoudt, en dat kan ook niet, want die bestaat niet. Maar ja, we horen altijd wel vaak over sinnieklaas, al schijnt ie toch weer gesignaleerd te zijn.

Romāns Vainšteins

Maar laten we wel wezen: zo'n kneuterig lalala-circus als Prinsjesdag. Het lijkt goddomme Sissy wel. Wat een ongelofelijk stom, tenenkrommend en plaatsvervangende schaamteopwekkend gezanik is het.

Sunneklaas
Romāns Vainšteins
#6050
Sunny fietst hier niveautje JD Vance binnen, al met je grote waffel wat migranten de zee ingetyft?

heee Romans mijn olijke vrind, spijtig genoeg nog niet, maar aan mijn welwillendheid ligt het niet. Gaat het wel goed verder? Zag dat je grote waffel werd verwijderd omdat 'dit taalgebruik wordt niet getolereerd' ofzo

Sunneklaas
kraamhol
#6051
Winnaar vd foto, by far: prinses Yezil!

Ik kies Bono

Romāns Vainšteins

Jouw online welwillendheid kent geen grenzen nee, of juist wel. Dat is zeker hoe je het interpreteert, niet?

Sunneklaas
Romāns Vainšteins
#6056
Jouw online welwillendheid kent geen grenzen nee, of juist wel. Dat is zeker hoe je het interpreteer...

Bedoel je dat ik het online wel wil en in het echte leven niet? Dan kon je weleens gelijk hebben, ik verkondig online altijd het tegenovergestelde van wat ik wil. Wel zo logisch

Raul Alcala
Romāns Vainšteins
#6049
'Dichtstbevolkte land in de EU na Albanië' Hardnekkig blijft dat kennelijk bij jou, zeg je ook...

Tis niet wat je denkt Henk. Niet wat je kan Jan. Het gaat om die money Sjonnie

Raul Alcala
Sunneklaas
#6054
heee Romans mijn olijke vrind, spijtig genoeg nog niet, maar aan mijn welwillendheid ligt het niet....

Die Rosemoller is een vreselijke autoritaire engnek

Raul Alcala
kraamhol
#6052
'echte vluchtelingen', wist niet dat er ook neppers bestaan. Maar goeie jongen dat je het lerarentek...

Ja die veilige landers uit Mocro en omgeving, die knapen die van Ter Apel tot aan Amsterdam via Brooklyn naar Breukelen de boel onveilig maken. Stelen, roven, inbreken, buschauffeurs pesten.

Raul Alcala

Al die jonge kids moeten toch integreren? De Nederlandse taal leren, rekenen, lezen. School is daar toch de uitgelezen plek voor?

Romāns Vainšteins

Onderhand niet meer, en dan nog effe een extra bak bezuinigingen op onderwijs & cultuur om heel NL terug te brengen naar 'kwijlen in de achtbaan en obesitas plofkipje achteraf'. Voor je het weet lult iedereen als Jawat en Sticks na een nachtje doorhalen.

Romāns Vainšteins

Bontebalt 'm er boenk! bovenop in ieder geval: een angstige troonrede met bibberend wijsvingertje waarin de coalitiepartners hun paradepaardjes er, à la ter land, ter zee en in de lucht, afzonderlijk van elkaar infietsuh. Die arme Alex zal er nog wel eens van wakker schieten dat er ooit zulke bagger uit zijn waffel blafte.

Dat ie moet beginnen met 'man o man, onze sporters deden het wel goed hè': dan weet je voldoende.

Laatst gewijzigd
Romāns Vainšteins

Wat hebben die VVD en BBB (en toch ook de valse VVD2, PVV) het knap voor elkaar gekregen om de vieze economie met vieze arbeid buiten het zicht te houden. Frau Faber als bliksemafleider en alles gaat vrolijk door. NSC als een soort Don Quichotte op pad getrapt om er 'iets aan te doen' maar met 1001 geslepen dolken in alle blinde hoeken en gaten rondom hen.

Geen stom woord erover ook in de troonrede.

Klootje Kriekeljon

In Brussel nemen, ze tegen de regels in, geen alleenstaande mannelijke vluchtelingen meer aan. In Duitsland beginnen ze met grenscontroles. In Nederland klampen de slechte verliezers zich vast aan Europa en wetgeving waar de rest van Nederland een applausje doet.

kraamhol
Romāns Vainšteins
#6062
Onderhand niet meer, en dan nog effe een extra bak bezuinigingen op onderwijs & cultuur om heel...

Blijf met je poten van sticks af, ja wadduh?

Romāns Vainšteins

Dat is allemaal wat simpel Klootje. Op zich valt er best een hoop te zeggen voor de verschillende probeersels in verschillende landen om de (asiel)immigratie in kaart en/of beheersbaar te brengen/maken.

Waar het in NL fout gaat is dat

A: De instrumenten niet goed en met teveel bombarie opgeworpen worden. Wat ze nu doen is het paard achter de wagen spannen, dat gaat om die reden de Raad van State niet overleven.

B: Er een klassiek geval gaande is van 'met wat bomen het bos verbergen', asielmigratie wordt uitgelicht om de arbeidsmigratie (en redenen hiervoor) bloot te leggen.

Ik raad het aankomende kabinet ook aan om lering te trekken uit deze clowneske periode en niet te doen alsof er niets gebeurt is. Op dat vlak acht ik Jetten een stuk leergieriger dan Timmermans en Klaver, trouwens.

kraamhol
Klootje Kriekeljon
#6065
In Brussel nemen, ze tegen de regels in, geen alleenstaande mannelijke vluchtelingen meer aan. In Du...

'De rest van Nederland '. Wie zijn dat precies?

Il Leopardo della Primavera
Klootje Kriekeljon
#6065
In Brussel nemen, ze tegen de regels in, geen alleenstaande mannelijke vluchtelingen meer aan. In Du...

Mwoah, overdrijven is ook een vak. De grenscontroles in Duitsland mogen in deze constructie vanuit de EU gewoon en zijn ook een stuk minder spannend dan het in eerste instantie leek. In Brussel mogen ze nog wel naar de daklozenopvang, dus ze kunnen er nog enigszins terecht. Overigens heeft daar de raad van state het ook niet goedgekeurd.

Het gaat mij ook niet zozeer om de Europese regels, maar meer om het feit dat een fatsoenlijk werkend plan wat de problemen zeer waarschijnlijk zou oplossen (de spreidingswet) van tafel is geknikkerd om er dit gedrocht voor in de plaats terug te brengen. We gaan er per saldo op achteruit, of je nou links of rechts stemt.

Raul Alcala
Romāns Vainšteins
#6062
Onderhand niet meer, en dan nog effe een extra bak bezuinigingen op onderwijs & cultuur om heel...

Ik vind achtbanen vreselijk eng. De hully gully en botsauto's, dat was het wel. Die gondels door de bergen in Beieren? Ik scheet in alle talen van de regenboog, verstijfd als een odol in de middagzon. Sindsdien spreek ik überhaupt maar één woord Duits. Een wijs man zei ooit.

"Als iets onhoudbaar lijkt, dan is dat het ook."

 Links heeft toch regelmatig de neiging gewoon door te gaan tot....of het nu gaat over migratie of gesubsidieerde kunst die 1,5 intelectuele paardenkop trekt (op een goede avond), diversiteitbeleid tot achter het behang van de burger. Stokpaardjes zijn hooguit leuk voor aan je eigen muur. Maar val er het land niet meer lastig.

Anyway. Sticks zei je?

Ook voor Ragnar Klavan Lalbroek, m'n Belgische vrind.

Raul Alcala
Klootje Kriekeljon
#6065
In Brussel nemen, ze tegen de regels in, geen alleenstaande mannelijke vluchtelingen meer aan. In Du...

Herdersmat

kraamhol
Il Leopardo della Primavera
#6069
Mwoah, overdrijven is ook een vak. De grenscontroles in Duitsland mogen in deze constructie vanuit d...

Precies. En vergeet ook niet de korte termijn politiek van dit kappienet, op de langere termijn gaan we pas echt de gevolgen zien.

Raul Alcala
kraamhol
#6072
Precies. En vergeet ook niet de korte termijn politiek van dit kappienet, op de langere termijn gaan...

Ze smelten de kazen!

Ragnar Lolbroek

Ontploffende Hezbollah-beepers. Wat gaan die wollah's nog verzinnen? Wordt wel slapstick op die manier.

1 2 ... 243 ... 250 251

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.