Het misschien ooit grote politiek-topic

1 2 ... 244 ... 250 251
Klootje Kriekeljon

D66 hoeft helemaal niet in dit onderwerp betrokken te worden. Dat is een van de partijen waarbij het geeneens over immigratie zou zijn gegaan nu, want het gaat allemaal hartstikke goed. En er zijn helemaal geen problemen, het is allemaal wat rechtspopulisme je wijs wil maken. Prima gedaan jongens, rechtspopulisme alleen maar in de zetel geholpen. Laten we dat niet vergeten wanneer je nu die partijen hoort.

Dus move over, recalibreer, voorlopig maar ff je smoel houden en we horen het over een tijdje wel wat de nieuwe inhoud is als de kruitdampen opgetrokken zijn. De verkiezingsuitslagen geven de teneur weer in Europa en iedere politieke partij zal er mee moeten dealen. Nog geen paar weken terug was het: hoe denkt Nederland dat allemaal in Europa voor elkaar te boksen. Inmiddels heeft de Europese actualiteit dat al ingehaald, is het meer een kwestie van wanneer gaat Europa naar zijn deelstaten luisteren. Het is niet meer te houden. En dat is de grote winst van de PVV-stemmer. Blijf lekker cherry picken.

kraamhol

Alle wokkies een pieper, zodat ze mooi met elkaar in contact kunnen blijven staan, ik voel wat afstand tussen ze, hier en daar.

Raul Alcala

Wollah

kraamhol
Klootje Kriekeljon
#6075
D66 hoeft helemaal niet in dit onderwerp betrokken te worden. Dat is een van de partijen waarbij het...

kruitdampen zijn allang opgetrokken, doe de gordijnen even open als je wil. En wat zien we? Precies, onenigheid in het kappienet, ze rollen over elkaar heen, komen de verkiezingsbeloften niet na, zorgen voor minder koopkrachtstijging ipv meer, zorgen voor minder natuur, sport  en cultuur ipv meer, zorgen voor meer stikstof ipv minder, zorgen voor meer plofbuiken ipv minder...pfoe, en dat allemaal in de proeftijd. Als dat maar goed gaat...

kraamhol
Raul Alcala
#6077
Wollah

joden inda?

Romāns Vainšteins

'Muil houden'

pfffffff, laat me raden: anders zijn we zuur bezig?

Elke misstap en elke fout gaat onder de microscoop.

 

Romāns Vainšteins

Daarbij ook plek voor goede correcties, zoals de btw upgrade schrappen voor sportorganisaties zonder winstoogmerk. Belangrijk nieuws dat ondersneeuwt in de grote ellende verder.

 

Klootje Kriekeljon

Machinist is door het rode sein gereden, trein ontspoord. En staat al aanwijzingen gevend bij de herstelwerkzaamheden tjoeke tjoeke tjoeke tjoeke tuuuut tuuuut te schreeuwen. Even je smoel houden idd.

Romāns Vainšteins

Neuh, de herstelwerkzaamheden zijn zo ontworpen dat de trein het ravijn in gaat. Daar ga je niet op wachten van: 'tja, er waren mensen die dachten dat die lui iets konden'.

Klootje Kriekeljon

De herstelwerkzaamheden zouden geeneens plaats mogen vinden als het aan meneertje flikker ff miljarden weg voor 0.0en nog een boelnullen1 % Jetten ligt. Probeer het met je handen zou ie zeggen. Om daarna met het vliegtuig op vakantie te gaan. Hypocriet stuk stront.

 

Laatst gewijzigd
Romāns Vainšteins

Ik verwacht dat dus niet. Verwacht een meer pragmatische, aan de tijd aangepaste benadering van het totale immigratievraagstuk vanuit die kant, straks wanneer ze in het nieuwe kabinet gaan zitten met dik 20 zetels. Er zullen er altijd blijven zeuren over vliegvakanties van tig jaar geleden, maar ja, ik vind Faber ook een kampbewaaksterbakkes hebben. Laat je daardoor vooral niet afleiden als politicus zijnde.

Il Leopardo della Primavera
Ragnar Lolbroek
#6074
Ontploffende Hezbollah-beepers. Wat gaan die wollah's nog verzinnen? Wordt wel slapstick op die mani...

haha ja bizar wel. zouden allemaal gerigged zijn met explosieven die pagers. of israel heeft een manier gevonden om die batterijen te laten exploderen maar volgens mij kan dat technisch gezien niet.

Raul Alcala
Klootje Kriekeljon
#6084
De herstelwerkzaamheden zouden geeneens plaats mogen vinden als het aan meneertje flikker ff miljard...

Don't cry for me Aaaargentina 

Raul Alcala
kraamhol
#6078
kruitdampen zijn allang opgetrokken, doe de gordijnen even open als je wil. En wat zien we? Precies,...

Klootje Kriekeljon
Romāns Vainšteins
#6085
Ik verwacht dat dus niet. Verwacht een meer pragmatische, aan de tijd aangepaste benadering van het...

In december nog naar Argentinie. Een van zijn tripjes de afgelopen jaren. 

Uit eigen partijprogramma, oa:

• D66 wil af van vervuilende vluchten op de korte afstand (tot 700 kilometer). Om die reden werken we in Europees verband aan een netwerk van hogesnelheidstreinen tussen alle Europese hoofdsteden en investeren we meer in internationale spoorverbindingen. In de tussentijd maken we het door middel van vliegbelastingen financieel aantrekkelijker om de trein te pakken.

Vorig jaar: Jetten pakt vliegtuig van Amsterdam naar Groningen.

Als je preekt moet je het zeker ook zelf in uitvoering brengen. Hypocriet. Leg daar je microscoop eens op. Of op Pechtold bijv. zoals ik vd week zei.

 

Laatst gewijzigd
Raul Alcala
kraamhol
#6079
joden inda?

Zou me niets verbazen dat indianen en Joden bloedbroeders zijn. Net als die Maoris uit Albanië. Ik bedoel Nieuw Zeeland. Daar bij Jean in de buurt 

Romāns Vainšteins

Dat ís op zich hypocriet ja, en ook Pechtold die iets van een huisje koopt (zoiets was het toch?) zonder alles netjes te doen is hypocriet (denk ik, ik begreep niet helemáál wat je nou bedoelde). Enkel hebben dat soort zaken niet de allergrootste interesse mbt mijn microscoop, net zozeer als dat ik niet dichtklap wanneer er tóch een Haïtiaan, desnoods uit Ohio, in een youtube-filmpje opduikt de Fido opsmikkelt.

Het maakt me kortweg niet zo uit als Jetten eens een vliegtuig pakt, het gaat me om de grote getallen en maximale impact. En wanneer 1 Haïtiaan een hond opeet houdt dat niet in dat ze daarom allemaal asiel geweigerd moet worden.

En ook jou gun ik een momentje van hypocrisie hoor, maar hou het klein aub.

Laatst gewijzigd
Klootje Kriekeljon
Romāns Vainšteins
#6091
Dat ís op zich hypocriet ja, en ook Pechtold die iets van een huisje koopt (zoiets was het to...

Tuurlijk we zijn allemaal wel hypocriet. Maar lui die preken.. daar moet je extra voor uitkijken. En zijzelf het meeste nog, ivm de afrekening. Dat is het hele punt. Hij vliegt maar. Maar niet zodra hij zelf anderen op meerdere momenten de maat neemt op precies dat onderwerp. Dan zet je de hypocrisievermenigvuldigingsfactor in. Maar goed D66 4.0 ofzo inmiddels, of zoals de arrogante dame Kaag zou zeggen: wie zijn die mensen (en wat is hun beleid dit seizoen)?

https://eenvandaag.avrotros.nl/item/alexander-pechtold-krijgt-appartement-van-canadese-oud-ambassadeur/

 

Il Leopardo della Primavera

Dat hele hypocrisieverwijt is sowieso hartstikke zwak en vooral een excuus om het niet over de inhoud te hebben veelal. 

Romāns Vainšteins

Dát vind ik dus ook, au fond. Puur persoonlijk zie ik dergelijke argumenten als kiliometerpaaltjes aan me voorbij schieten. Tuurlijk mag Jetten elke dag op en neer naar Groningen vliegen wanneer hij het voor elkaar krijgt om 25.000 H&I's op de grond te houden of iig 1 x 3 weken vakantie doet boeken ipv 3 x 1.

Mááárrrr, voor veel mensen zijn dit soort dingen wél belangrijk en ik denk ook wel dat je daar als politicus rekening mee houden moet. Laat hem dan tenmisnte een leuke snor opplakken of zo, die heeft hij ongetwijfeld (friday package). Hoe dan ook vind ik het een kundig en gedreven politicus en vind ik ook hum programma en ideeën OK en navolgbaar.

Klootje Kriekeljon
Romāns Vainšteins
#6094
Dát vind ik dus ook, au fond. Puur persoonlijk zie ik dergelijke argumenten als kiliometerpaa...

Ah maar dat is weer wat anders. Als Rob Jetten naar een klimaattop moet in NY oid, valt te billijken. Zelfs die vakantie, wil ik ook nog in meegaan. Maar nope, binnenlandse vlucht en je bent gewoon af. Ga terug naar start.

Laatst gewijzigd
Romāns Vainšteins

Beter verbieden ze sowieso de vlucht Amsterdam-Groningen. Wanneer mensen hier komen heb dan tenminste de ballen om tussen Meppel en Hoogeveen de bussen te pakken.

Romāns Vainšteins

Ik ben er even ingedoken maar het verhaal ligt dus genuanceerder ook nog!

Jetten ging er heen om ons aller vatsbal van een koning op te pikken, na een bezoek aan Westerbork.

Het punt is dus helemaal niet Jetten die af is maar de monarchie die kapot moet! 

Zo zie je maar.

Laatst gewijzigd
Klootje Kriekeljon

Maar zelfs dan nog. Met alle dreigende taal vanuit vooral GL en D66 over het milieu. Het zou intern verboden moeten zijn bij D66 en Groenlinks om met het vliegtuig ergens heen te gaan of op cruise te gaan. Daar zou je geen discussie over hoeven te houden lijkt me hier. Dat is alsof je als PVVer een Syrische asielzoeker in huis opvangt. Tuurlijk mag het, maar PR-technisch gezien het domste wat je kunt doen.

Laatst gewijzigd
kraamhol
Klootje Kriekeljon
#6098
Maar zelfs dan nog. Met alle dreigende taal vanuit vooral GL en D66 over het milieu. Het zou intern...

Je bent ziek

1 2 ... 244 ... 250 251

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.