Er is ook al doorberekend dat die btw verhoging op sport en cultuur averechts gaat werken (duh), en niet die miljarden gaat binnenbrengen. Pvv&friends zullen een andere calc app uit de playstore hebben gedownload.
Het is wel een zéér goedkope uitvlucht steeds om linksgeoriënteerde politici aan te pakken op hun eigen levensstijl. Ik zie zelf totaal niet in waarom je niet niet een beetje hypocrisie kan combineren met goede politiek.
Daarom staat er nu een punt achter 'boehoe, is af' en ik verbind er de term 'afism' aan. Steeds wanneer men dit type afleidingsmanoeuvre kiest afism' ik je, ongenadig en verkoold tot op de grond. Beetje bredere discussies ontlopen met wat goedkoop afism niet meer mogelijk.
Wilders zei laatst namelijk ook vriendelijk hoi tegen een man met Syrisch uiterlijk, hypocriet, hij zou hem potdomme hoogstpersoonlijk over de grens moeten trappen! Waar linkse politici hun goede intenties altijd moeten uitdragen verwacht ik dus exact hetzelfde van rechts. Onaanvaardbaar dat Faber niet gisteren in legerkostuum kwam binnenparaderen en Klever nog steeds die 'negers zijn er enkel ter vermaak'-tattoo niet op haar voorhoofd heeft gezet. De tering zeg, staan ze nou achter hun idealen of niet? Stelletje halfbakken softies dat het daar zijn.
Voilà: afism. Daar zijn we uit, óf we blijven zo doorgaan, óf jullie daaro in de rechteruithoek je bijdehandte snaveltjes toe!
Waar vraag je een opt out aan voor dit kappienet?
https://nos.nl/artikel/2537599-nederland-vraagt-eu-officieel-om-opt-out-voor-migratieregels
Je kan Faber geen ijver ontzeggen. In tegenstelling tot andere PVV-ministers doet zij er alles aan om te regelen wat er zo vurig beloofd werd en daarom ook verwacht wordt.
Wel zou ik haar zijnde voorsorteren op 'nee' vanuit zowel Brussel als de Raad van State en alvast een mooie nieuwe set potloden, pennen en papieren aanschaffen alsmede een onbeperkt bellen telefoon abonnement.
Zo'n John Bidon die een liefdevol betoog schreef waar zelfs mijn wintertenen van ontdooien, lieten zelfs de linkse snikkers hier koud als een kapotte kachel.Kusje voor John, Klootje en de weggepeste Esims.
En voor de linkse rakkers hier. Likken jullie elkaars reet maar schoon.
Raul, knul, leidt je aan geheugenverlies??? Jouw geliefde ezi, die zulke prachtige antisemitische teksten had in het israel-topic, weet je nog? Die een partij haat en agressie tentoonspreidde, tegen alles wat anders is dan ezi, weet je nog? Die tegen alle zwarten en alle zwarte muziek is, weet je nog?
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.