Het misschien ooit grote politiek-topic

1 2 ... 245 ... 250 251
Klootje Kriekeljon
Romāns Vainšteins
#6097
Ik ben er even ingedoken maar het verhaal ligt dus genuanceerder ook nog! Jetten ging er heen om on...

Dat wist ik. Verandert niks eej. Je zei het zelf pas nog, Groningen ligt helemaal niet ver! Hamburg is zelfs vlakbij.

Romāns Vainšteins

Nee. Klootje is niet ziek maar drijft de discussie op. Dat is leuk en wat we nodig hebben want dan ga je ergens komen.

Ik ben het namelijk ook niet met hem eens. Dat Jetten daar het dikke, bleke, kennelijk net te vermoeide achterend van onze vorst in een privé-jet hijsen moest geldt absoluut als verzachtende omstandigheid. Lullig dat je je dat verzweeg ook trouwens, oepsie vergeten of gnègnè vergeten? EDIT: Ah, express dus. Foei.

En wat mij betreft hebben Jetten een spaarkaart waarmee ze een rondje met familie boeven schiphol mogen vliegen voor elke 1000 vliegbewegingen die ze van 'het volk' afsnoepen. Zeker na zo'n valse inbreng van jou! 

Laatst gewijzigd
Romāns Vainšteins

Ja Hamburg, ik ga er in november weer heen voor een paar concerten en wat lekkere linkse kreogen in St Pauli bezoeken. Met FlixBus. Worden vast grondig doorzocht omdat er wat met donkerbruine ogen in zitten. Misschien pakken ze zelfs wel live een terrorrist op!

Il Leopardo della Primavera
Klootje Kriekeljon
#6098
Maar zelfs dan nog. Met alle dreigende taal vanuit vooral GL en D66 over het milieu. Het zou intern...

Zou je ze dan ook moeten verbieden om kinderen te krijgen? Die zijn immers nog veel vervuilender dan af en toe vliegen. 

Ragnar Lolbroek
Il Leopardo della Primavera
#6086
haha ja bizar wel. zouden allemaal gerigged zijn met explosieven die pagers. of israel heeft een man...

Stel je voor dat die sjarels de klok van hun bomgordels gewoon veel te vroeg weer op winteruur hebben gezet.😅🤡

Romāns Vainšteins

Is natuurlijk een Mossadgeintje geweest, zitten op hetzelfde level van waartegen ze zo strijden.

Klootje Kriekeljon

Ik snap werkelijk waar niet wat er zo raar aan is. Interne memo: we gaan ff echt niet vliegen. Past niet bij onze 2voor12/water aan de lippen/tijd voor harde maatregelentaal. Dat zeg ik. Maar goed maak er maar weer een dramaverhaal van. En vooral de touwtrekker. Die moet al helemaal van onbesproken bedrag zijn. 

Ragnar Lolbroek
Romāns Vainšteins
#6105
Is natuurlijk een Mossadgeintje geweest, zitten op hetzelfde level van waartegen ze zo strijden.

Waarschijnlijk wel ja. Bij zo een nieuwsberichten ga ik mij dan voor de gein toch een Three Stooges versie van Hezbollah voorstellen.  Dan Gaat de moppentrommel open.

Romāns Vainšteins

Hij was daar als vicepremier gok ik. Als de koning 'blorp, haal me op, prfffft' zegt moet je wel. Anders hakken zeje kop er in de orde van van Olde Barnevelt af. Maar ik ben het met je eens dat we inderdaad daarvan af moeten, het koningshuis.

Il Leopardo della Primavera
Il Leopardo della Primavera
#6103
Zou je ze dan ook moeten verbieden om kinderen te krijgen? Die zijn immers nog veel vervuilender dan...

Klootje? Ben benieuwd hoe je hiernaar kijkt.

kraamhol
Romāns Vainšteins
#6101
Nee. Klootje is niet ziek maar drijft de discussie op. Dat is leuk en wat we nodig hebben want dan g...

Je hebt gelijk, ik liet me even gaan in een vriendelijk zinnetje. Maar ik wordt soms zooo ziek (ik ben diegene die ziek is) van dat wokkie gelul (en dan lijkt me d'n kloot nog een slimme ook, dat maakt het erger, als je met verstand zo gaat denken).

Pak effe een wedstrijdje st pauli mee als je er bent, heb ik eens gedaan, leuk, zelfs als je niets met voetbal hebt.

Romāns Vainšteins

Klootjei nog even aan het bijkomen dat zijn verzwijgen van een dikke koning in de kofferbak ontdekt is, er zal iets van 'tjoek-tjoek bek dicht' gaandeweg de dag. Maar dat maakt niet uit, hoort er allemaal bij.

Vandaag de algemene beschouwingen: schone taak bij de oppositie om alle gebroken beloftes, hypocrisie, utopieën en verdere walgelijkheden bloot te leggen zonder in roodaangelopen fitties met met name PVV en BBB te verzanden. Laat die gewoon hun eigen graf graven en stop de beledigingen vooral in de verhalen richting VVD en NSC, dat werkt beter. Komen ze helemaal boos aanstrormen, braken iets grofs uit en benen weer weg. Maak nog een opmerking, komen ze weer terug etc. Mat ze af.

Romāns Vainšteins

En niet te veel nieuwe focus op asiel: de schandaligheid van de plannen daar is bekend alsmede de onuitvoerbaarheid, dat loopt. Laat het gewoon vastlopen en benoem even dat dat gebeuren gaat zonder al te veel bombarie.

Bij landbouw het vizier op alle schijt: waar laat je de schijt, heb je de schijt al gefixt, wanneer halen ze de schijt op etc. Geeft mooi weer dat de landbouw op ons allen schijt.

Il Leopardo della Primavera

Ik vind het wel mooi dat bij de pager-aanval de Nederlandse media het massaal heeft over piepers, alsof israel een boel aardappels heeft laten ontploffen. Dat zou overigens ook heel knap zijn geweest.

Il Leopardo della Primavera

We gaan in 2025 trouwens lekker door met het uitgeven van geld wat we niet hebben met een begrotingstekort van 31,9 miljard euro. Ik dacht dat we moesten bezuinigen, of hoe zit dat ook alweer?

kraamhol
Il Leopardo della Primavera
#6114
We gaan in 2025 trouwens lekker door met het uitgeven van geld wat we niet hebben met een begrotings...

Er is ook al doorberekend dat die btw verhoging op sport en cultuur averechts gaat werken (duh), en niet die miljarden gaat binnenbrengen. Pvv&friends zullen een andere calc app uit de playstore hebben gedownload.

Romāns Vainšteins

Het is wel een zéér goedkope uitvlucht steeds om linksgeoriënteerde politici aan te pakken op hun eigen levensstijl. Ik zie zelf totaal niet in waarom je niet niet een beetje hypocrisie kan combineren met goede politiek. 

Daarom staat er nu een punt achter 'boehoe, is af' en ik verbind er de term 'afism' aan. Steeds wanneer men dit type afleidingsmanoeuvre kiest afism' ik je, ongenadig en verkoold tot op de grond. Beetje bredere discussies ontlopen met wat goedkoop afism niet meer mogelijk.

 

Romāns Vainšteins

Wilders zei laatst namelijk ook vriendelijk hoi tegen een man met Syrisch uiterlijk, hypocriet, hij zou hem potdomme hoogstpersoonlijk over de grens moeten trappen! Waar linkse politici hun goede intenties altijd moeten uitdragen verwacht ik dus exact hetzelfde van rechts. Onaanvaardbaar dat Faber niet gisteren in legerkostuum kwam binnenparaderen en Klever nog steeds die 'negers zijn er enkel ter vermaak'-tattoo niet op haar voorhoofd heeft gezet. De tering zeg, staan ze nou achter hun idealen of niet? Stelletje halfbakken softies dat het daar zijn.

Voilà: afism. Daar zijn we uit, óf we blijven zo doorgaan, óf jullie daaro in de rechteruithoek je bijdehandte snaveltjes toe!

Laatst gewijzigd
Ragnar Lolbroek
Il Leopardo della Primavera
#6113
Ik vind het wel mooi dat bij de pager-aanval de Nederlandse media het massaal heeft over piepers, al...

Boem, patat 

Zouden ze het dan niet met b(l)oemkolen proberen i.p.v. piepers?

Laatst gewijzigd
Raul Alcala
Romāns Vainšteins
#6116
Het is wel een zéér goedkope uitvlucht steeds om linksgeoriënteerde politici aan...

Je krijgt het steeds hoger in je bolletje he

Il Leopardo della Primavera
Raul Alcala
#6119
Je krijgt het steeds hoger in je bolletje he

Blijf eens van die piepers af joh

Romāns Vainšteins

'Je krijgt het steeds hoger in je bolletje he'

Nieuwe regel: zaken als 'zo jij..' heet vanaf nu bakism', is toegestaan voor met name Raul.

Romāns Vainšteins

'Zozo Raul, jij denkt je wel steeds even meer ergens mee te mogen bemoeien hè?'

Bakism, niet zelden voorkomend op voedselarme ondergrond. Laten we afism en bakism in ider geval 1 of 2 maandjes allemaal niet bezigen. Makkie toch? 

Laatst gewijzigd
Raul Alcala

Ja mensen laten we dat doen 

Romāns Vainšteins

 Let op! Complimenten mogen dan ook liever niet. Bakism kan 2 kanten op.

Laatst gewijzigd
1 2 ... 245 ... 250 251

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.