Ik blijf het geneuzel in de kantlijn vinden Klootje, 'Jetten haalde Nijlpaard op in Eelde' ok, staat genoteerd. Ik blijf het niet heel enorm erg vinden eigenlijk.
Baudet is zich weer als een hindsdolle mongool aan het gedragen, keihard aan het doorouwehoeren terwijl zijn mic uit staat, helemaal vast in een piste om negers actief op te zoeken en gesubsidieerd terug naar Afrika te sturen. Lekker man.
Wilders gaat nu met cijfers gooien, waar is de factchecker?
Ik vind het hem redelijk goed doen eerlijk gezegd, vandaag. Ik haat zijn overtuigingen en vertrouw hem voor geen meter (is gewoon een Orban Oetang, zijn idool) maar hij houdt zich redelijk koel en op het spoor. Misschien als het wat later wordt nog ergens uit de bocht.
Hoe kun je weten of hij minder vliegt?
Die grapjas vraagt waarom Wilders de belasting verhoogt op alles waar de mensch plezier van geniet om zelf steeds voor te stemmen op belastingverhoging op energie, vliegen, alcohol en suiker. Den Burger moet in de kou een iets minder duur boek lezen.
"btw-boete" is ook zo'n onzin begrip, btw is standaard 21%, TENZIJ het aan bepaalde eisen voldoet. Daarnaast komt het voordeel van het lage tarief vooral bij de hogere inkomens terecht is al becijferd. Een hoger btw-tarief en lager tarief op de eerste inkomensschijf is veel beter om de laatste inkomens te helpen.
Had dit vanwege allerlei drukte enzo helemaal in het nieuws gemist.
Ik vind het persoonlijk next level evil shit wat Israel hier doet. Het zou ons ook aan het denken moeten zetten hoe kwestbaar we wel niet zijn met ons onze electronica die we dragen, in ons huis hebben of waar onze vervoersmiddelen mee zijn uitgerust.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.