Het misschien ooit grote politiek-topic

1 2 ... 246 ... 250 251
kraamhol
Romāns Vainšteins
#6122
'Zozo Raul, jij denkt je wel steeds even meer ergens mee te mogen bemoeien hè?' Bakism, niet...

Mag ezism dan wel? Er ist wieder da!

kraamhol
Raul Alcala

Sneu elkaar versterkend volk zijn jullie toch 

Romāns Vainšteins

Je kan Faber geen ijver ontzeggen. In tegenstelling tot andere PVV-ministers doet zij er alles aan om te regelen wat er zo vurig beloofd werd en daarom ook verwacht wordt.

Wel zou ik haar zijnde voorsorteren op 'nee' vanuit zowel Brussel als de Raad van State en alvast een mooie nieuwe set potloden, pennen en papieren aanschaffen alsmede een onbeperkt bellen telefoon abonnement.

kraamhol
Romāns Vainšteins
#6128
Je kan Faber geen ijver ontzeggen. In tegenstelling tot andere PVV-ministers doet zij er alles aan o...

pieper aanschaffen kan ook natuurlijk, prijzen zijn aanzienlijk gedaald vandaag.

Raul Alcala

Zo'n John Bidon die een liefdevol betoog schreef waar zelfs mijn wintertenen van ontdooien, lieten zelfs de linkse snikkers hier koud als een kapotte kachel.Kusje voor John, Klootje en de weggepeste Esims.

En voor de linkse rakkers hier. Likken jullie elkaars reet maar schoon.

Laatst gewijzigd
Raul Alcala

Kusje

kraamhol
Raul Alcala
#6130
Zo'n John Bidon die een liefdevol betoog schreef waar zelfs mijn wintertenen van ontdooien, lieten z...

Raul, knul, leidt je aan geheugenverlies??? Jouw geliefde ezi, die zulke prachtige antisemitische teksten had in het israel-topic, weet je nog? Die een partij haat en agressie tentoonspreidde, tegen alles wat anders is dan ezi, weet je nog? Die tegen alle zwarten en alle zwarte muziek is, weet je nog?

Raul Alcala

Wat zeg je? Wijsgeer?

SprintMaster

Das niet aan Raul besteed, die heeft het geheugen van Yesilgöz. 

Raul Alcala

Ik denk dat Kraam vergeten is dat zn maat Wijsgeer de grootste jodenhater van het westelijk halfrond is, en omgeving. Maar ach, dit wordt het nieuwe muziektopic 

Laatst gewijzigd
Il Leopardo della Primavera

Ik ben wel benieuwd: als je het hier zo'n walgelijk kontlikkende linkse circlejerk vindt, wat doe je hier dan precies? Of is dat een fetisj van je Raul?

Raul Alcala

Jullie linkse strontgeur opsnuiven, zodat ik jullie zelfs met Corona van mijlenver op straat ruik aankomen

Romāns Vainšteins

Om vervolgens...?

Raul Alcala

Naar de bekende weg te vragen

Il Leopardo della Primavera

Bijzondere fetisj, strontgeur. Maar hey, ik doe niet aan kinkshamen dus geniet ervan!

kraamhol

Wat een ongelooflijke baas, Timmermans, zo begin je de beschouwingen!!

En wildertje moet straks 40 min, langste spreektijd van allen, de arme.

kraamhol
Raul Alcala
#6135
Ik denk dat Kraam vergeten is dat zn maat Wijsgeer de grootste jodenhater van het westelijk halfrond...

Wat heeft dat met het gedrag van ezi te maken? Je hebt mazzel dat er weer stoofpeertjesvla was, en dat ik goed geluimd ben

Sunneklaas

Ssst, de heer Wilders is aan het woord. Dan past slechts instemmend knikken

kraamhol

haha, d'n wild durft niet inhoudelijk te gaan, eerst minutenlang over zichzelf.

Klootje Kriekeljon

Ah de bal heeft de ander geraakt zie ik. Wat is het volgende, een cordon sanitaire? 

Leo, vergelijking die niet klopt. D66 of Jetten roepen nergens op tot het niet meer hebben van kids. En volgens mij gaat Jetten niet snel kids krijgen ook. Dat is hoe de bloemetjes en bijtjes werken. Anders zou het antwoord op je vraag zijn: lijkt me wel handig.  

Nogmaals de vraag: wat is er zo raar aan een interne instructie om uit te voeren wat je preekt? Vooral bij die thema's waar de noodzaak het zwaarste weegt volgens de eigen woorden? Of zeg jij dit is een goed moment om de dienstwagens met chauffeurs terug te draaien en die gasten opgevoerde fatbikes te geven om het land in te gaan wanneer het over de fatbike gaat. 

Romāns Vainšteins

Wilders met een relatief mat betoog en ook niet al te veel vuurwerk vanuit de oppositie, ik verwacht dat het pas bij BBB en NSC gaat knetteren.

Raul Alcala
kraamhol
#6142
Wat heeft dat met het gedrag van ezi te maken? Je hebt mazzel dat er weer stoofpeertjesvla was, en d...

Vragen naar de bekende weg is je middle name he? Je humeur boeit me weinig

Romāns Vainšteins

Ik blijf het geneuzel in de kantlijn vinden Klootje, 'Jetten haalde Nijlpaard op in Eelde' ok, staat genoteerd. Ik blijf het niet heel enorm erg vinden eigenlijk.

Baudet is zich weer als een hindsdolle mongool aan het gedragen, keihard aan het doorouwehoeren terwijl zijn mic uit staat, helemaal vast in een piste om negers actief op te zoeken en gesubsidieerd terug naar Afrika te sturen. Lekker man.

kraamhol
Raul Alcala
#6147
Vragen naar de bekende weg is je middle name he? Je humeur boeit me weinig

Het zijn matige dagen op wf voor je Raul, heel matige. Ik vraag me echt af waarom je iemand als ezi steunt. 

1 2 ... 246 ... 250 251

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.