Het misschien ooit grote politiek-topic

1 2 ... 247 ... 250 251
Romāns Vainšteins

Wilders gaat nu met cijfers gooien, waar is de factchecker?

Ik vind het hem redelijk goed doen eerlijk gezegd, vandaag. Ik haat zijn overtuigingen en vertrouw hem voor geen meter (is gewoon een Orban Oetang, zijn idool) maar hij houdt zich redelijk koel en op het spoor. Misschien als het wat later wordt nog ergens uit de bocht.

Romāns Vainšteins

Nog meer cijfers! 

Vol op de niet-westerse allochtonen, checken geblazen. Wie zitten er allemaal in die groep?

Romāns Vainšteins

Haha Stoffer lijkt actief jezusgelovende immigranten actief te willen ophalen! Heel geinig.

Il Leopardo della Primavera
Klootje Kriekeljon
#6145
Ah de bal heeft de ander geraakt zie ik. Wat is het volgende, een cordon sanitaire?  Leo, verg...

Rob Jetten zegt ook nergens om helemaal niet meer te vliegen. Hij zegt minder vliegen. Dat doet hij ook, dus wat dat betreft is ie niet hypocriet.

Raul Alcala

Ach jochie toch. Dan plak ik het predikaat abominabel op jou. 

Klootje Kriekeljon
Il Leopardo della Primavera
#6153
Rob Jetten zegt ook nergens om helemaal niet meer te vliegen. Hij zegt minder vliegen. Dat doet hij...

Minder vliegen volgens Leo en Rob

Ik herhaal: Jetten is een hypocriet. En dat het jullie niet zo goed uitkomt in je enkel 1 kant de maat nemen is al langer duidelijk. 

Sunneklaas

Hoe kun je weten of hij minder vliegt?

Die grapjas vraagt waarom Wilders de belasting verhoogt op alles waar de mensch plezier van geniet om zelf steeds voor te stemmen op belastingverhoging op energie, vliegen, alcohol en suiker. Den Burger moet in de kou een iets minder duur boek lezen.

"btw-boete" is ook zo'n onzin begrip, btw is standaard 21%, TENZIJ het aan bepaalde eisen voldoet. Daarnaast komt het voordeel van het lage tarief vooral bij de hogere inkomens terecht is al becijferd. Een hoger btw-tarief en lager tarief op de eerste inkomensschijf is veel beter om de laatste inkomens te helpen.

Il Leopardo della Primavera
Klootje Kriekeljon
#6155
Minder vliegen volgens Leo en Rob Ik herhaal: Jetten is een hypocriet. En dat het jullie niet zo g...

Als je 10 jaar oude foto's erbij moet halen heb je niet echt een sterk punt.

Raul Alcala

Tijd voor een liedje in dit heerlijke muziek forum 

Raul Alcala

Klootje Kriekeljon
Il Leopardo della Primavera
#6157
Als je 10 jaar oude foto's erbij moet halen heb je niet echt een sterk punt.

Ah hypocrisie heeft een verjaringstermijn. 

Il Leopardo della Primavera
Klootje Kriekeljon
#6160
Ah hypocrisie heeft een verjaringstermijn. 

Dat jij de term voortschrijdend inzicht niet kent is niet mijn schuld. Wat is je obsessie met Jetten trouwens?

Klootje Kriekeljon

Als ik al een obsessie heb, is het met hypocrisie. In dit topic. 

Raul Alcala
Klootje Kriekeljon
#6155
Minder vliegen volgens Leo en Rob Ik herhaal: Jetten is een hypocriet. En dat het jullie niet zo g...

Geef Rob van jetje !

kleomantre
Ragnar Lolbroek
#6074
Ontploffende Hezbollah-beepers. Wat gaan die wollah's nog verzinnen? Wordt wel slapstick op die mani...

Had dit vanwege allerlei drukte enzo helemaal in het nieuws gemist.

Ik vind het persoonlijk next level evil shit wat Israel hier doet. Het zou ons ook aan het denken moeten zetten hoe kwestbaar we wel niet zijn met ons onze electronica die we dragen, in ons huis hebben of waar onze vervoersmiddelen mee zijn uitgerust. 

Il Leopardo della Primavera
Klootje Kriekeljon
#6162
Als ik al een obsessie heb, is het met hypocrisie. In dit topic. 

Zeg, sta jij eigenlijk bij de grens gelukszoekers weg te jagen?

Il Leopardo della Primavera
kleomantre
#6164
Had dit vanwege allerlei drukte enzo helemaal in het nieuws gemist.Ik vind het persoonlijk next leve...

Die piepers zijn vrijwel zeker met explosieven gerigged. Batterijen kunnen niet (zo consistent) zo ontploffen.

Romāns Vainšteins

Tuurlijk zijn die dingen gerigged en met het niet zeker weten waar het belandt is dit mossadgeintje op exact hetzelfde niveau als het terrorisme dat ze o zo bestrijden in te schalen.

Laatst gewijzigd
Il Leopardo della Primavera

Ja, 100% terrorisme.

kraamhol

Is het weer tijd voor een mem? Jazeker: mem!

kraamhol

ook de walkie talkies gerigged. Prima acties om de terroristen het ietsje moeilijker te maken.

kleomantre
kraamhol
#6170
ook de walkie talkies gerigged. Prima acties om de terroristen het ietsje moeilijker te maken.

Dat uitschakelen van Iraanse militair en Hezbollah lui in Libanon alsmede de Hamas-leider in Iran is al over het randje, maar nog te billijken gezien dat het hoofdzakelijk de personen heeft getroffen die het moest treffen en deze personen absoluut in verband met acties tegen Israel gebracht kunnen worden.

Dit gaat daar way over en is inderdaad eigenlijk pure terrorisme. Het toont ook aan hoe ver Israel wil gaan. Creatieve maar zieke geesten.    

Il Leopardo della Primavera
kleomantre
#6171
Dat uitschakelen van Iraanse militair en Hezbollah lui in Libanon alsmede de Hamas-leider in Iran is...

Het bizarre is dat je in de (westerse) media het woord 'aanslag' en 'terrorisme' helemaal niet terugziet. Als dit omgekeerd in Israel (of welk westers land dan ook) was gebeurd, dan stond een van beide (of beide) woorden in de headliner.

Klootje Kriekeljon
Il Leopardo della Primavera
#6165
Zeg, sta jij eigenlijk bij de grens gelukszoekers weg te jagen?

Net zo min als jij aan de grens 'kom er maar bij' staat te zingen.

Wat is je probleem met een paar reacties over een poppetje dat niet op rechts staat? Nou ja, waarom is het geen obsessie als het een topic lang over poppetje van der Plas, poppetje Faber of poppetje Wilders gaat?

 

Romāns Vainšteins

Omdat het mierenneukerij is vergeleken met die clowns die jij noemt.

Veelzeggend als dit DE aanval is, oeoeoe.

1 2 ... 247 ... 250 251

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.