Het misschien ooit grote politiek-topic

1 2 ... 240 ... 247 248
Raul Alcala
Il Leopardo della Primavera
#5972
ondernemers zijn in de regel juist progessief, ze ondernemen immers. Daarvoor moet je durven, ballen...

We komen er wel. Creatieve mensen starten vaak ondernemingen. Conservatieven leiden ze vervolgens vaak.

Il Leopardo della Primavera
Raul Alcala
#5975
We komen er wel. Creatieve mensen starten vaak ondernemingen. Conservatieven leiden ze vervolgens va...

Nope. Je kan overigens prima creatief en conservatief zijn. Of progressief en niet-creatief. Creatief en conservatief zijn absoluut geen tegenovergestelden van elkaar.

kraamhol
Raul Alcala
#5975
We komen er wel. Creatieve mensen starten vaak ondernemingen. Conservatieven leiden ze vervolgens va...

Je bedoelt natuurlijk dat creativs de ideeën brengen, en dat conservatieven ze (de ideeën) dood maken:)

Raul Alcala

Probeer je eens een constructieve discussie aan te gaan, gaan die linkse loetjes weer bijdehand doen

 

Raul Alcala
Il Leopardo della Primavera
#5976
Nope. Je kan overigens prima creatief en conservatief zijn. Of progressief en niet-creatief. Creatie...

Laatste poging dan. Over het algemeen zijn linkse mensen meer creatief en over het algemeen zijn rechtse mensen behoudend en praktisch aangelegd 

Raul Alcala

Laten we het maar over dakdekkers hebben. Een creatief beroep

 

Romāns Vainšteins

Ik vind dat nogal stigmatiserend/generaliserend en geloof er niet zo in. Definiëer 'creatief' maar eens, op het gebied van whataboutism en complotten komt links niet op een 1/8e van het niveau aan 'de overkant'.

Romāns Vainšteins

Met betrekking tot die nieuwe lone wolf: dit gaat denk ik niet enorm veel teweeg brengen meer. Trump lokt rare mensen op allerlei rare manieren om rare dingen te gaan doen, dat is al langer duidelijk. Het zal weer vooral de rustige, wijfelende republikein zijn die juist om dit soort shit níet of tégen Trump gaat stemmen. Verkies hem en om de haverklap moeten er schutters uit bosjes getrokken worden waar hijzelf ook een hele meute schuimbekkende rednecks van speedinjecties voorziet. 

Raul Alcala

Duik de psychologie maar eens eerst in, net als ik, voor je uit de losse pols reageert.

Raul Alcala

"Trump lokt rare mensen op allerlei rare manieren om rare dingen te gaan doen, dat is al langer duidelijk."

Deze uitspraak lijkt me voer voor psychologen 

Romāns Vainšteins

Wat nu ook gebeurt is dat Rusland Trump verder richting het predikaat 'kameraad' aan het werken is, met een Oekraïne-aanhanger die hem wilde omleggen. Dat is niet meteen heel gunstig ook voor de zwevendekiezerstem lijkt me.

 

Il Leopardo della Primavera
Raul Alcala
#5979
Laatste poging dan. Over het algemeen zijn linkse mensen meer creatief en over het algemeen zijn rec...

Nee, het is andersom. Creatieve mensen zijn vaker links, en conservatieve mensen vaker rechts (ook bij gebrek aan conservatieflinkse partijen etc). Maar creatief en conservatief zijn geen tegenpolen van elkaar.

 

Geen idee waar je hiermee naartoe wilt trouwens. Wist je dat Fleur Agema de kunstacademie heeft gedaan?

Laatst gewijzigd
Klootje Kriekeljon

Bij links kun je in ieder geval wel stellen dat het meerendeels mensen met goede intenties zijn. Daarom zijn ze ook zo moeilijk op andere gedachten te brengen. Het komt voort uit het beste willen en altruisme, hoe kan dat nou fout zijn.

Laatst gewijzigd
Raul Alcala
Il Leopardo della Primavera
#5986
Nee, het is andersom. Creatieve mensen zijn vaker links, en conservatieve mensen vaker rechts (ook b...

Lol. Dat is exact wat ik zeg

Raul Alcala
Klootje Kriekeljon
#5987
Bij links kun je in ieder geval wel stellen dat het meerendeels mensen met goede intenties zijn. Daa...

My way or the highway!

Raul Alcala

 "Geen idee waar je hiermee naartoe wilt trouwens. Wist je dat Fleur Agema de kunstacademie heeft gedaan?"

Nee? Lees maar ff rustig terug. Heb ik al uitgelegd 

Romāns Vainšteins

Het lijkt wel alsof je een 2 brothers on the 4th floor-vine wil opwekken onder links en rechts, living together, side by siiiiide to make things better, you're never alone...

Ik pas vooralsnog, beloof wel om er nog eens wat dieper over na te denken.

Raul Alcala

Zo is t maar net. We vullen elkaar als het gaat over de politiek. We kunnen niet zonder elkaar.  Of zal ik Paula Abdul ff hier plempen? Wraghaha

Il Leopardo della Primavera
Raul Alcala
#5988
Lol. Dat is exact wat ik zeg

Elke olifant is een dier, maar niet elk dier is een olifant. Ook niet in de kamer.

Raul Alcala
Il Leopardo della Primavera
#5993
Elke olifant is een dier, maar niet elk dier is een olifant. Ook niet in de kamer.

Het was niet voor niets dat ik met 'over het algemeen' begon. Maar wel een opvallend verschil in 'karakter' in politiek linkse en rechtse (meer conservatief) stemmers. Met als inzet dat die verschillen juist goed zijn om resultaten te bereiken. In ondernemingen en ook in de politiek. Creatievelingen en uitvoeders binnen kaders, voor een behouden vaart. Wat mij betreft een perfecte praktische match. Mits je al die emotie en gezeik uit de samenwerking weet te houden. Maar probeer vooral verschillende te zoeken, Leo.

Daarom ben ik ook liefhebber van politici als Wouter Bos en Jeroen Duijselbloem. Hun hart praktisch op de goede plaats. Idealen trekken geen volle zalen.

Laatst gewijzigd
Raul Alcala

Ook voor mezelf, om me los te weken van die stroperige discussies hier.

Rip Esims ook. Hij had echt wel Bruto Toegevoegde Waarde hier.

Raul Alcala

Snap je

kraamhol
Raul Alcala
#5995
Ook voor mezelf, om me los te weken van die stroperige discussies hier. Rip Esims ook. Hij had echt...

Benoem die waarde van ezi eens?

Raul Alcala

Van Waarde

Was notabene in mijn tijd bij de PvdA een idealen manifest uit die vermaledijde Wiarda Beckman stichting. Hoe zou het met Mei Li Vos zijn. 

Iedereen is van waarde, zeker om het linkse overwicht wat tegengas te geven. Ik vind esims analytisch en praktisch ingesteld. En jullie hebben nu geen pispaal meer

 

Laatst gewijzigd
Raul Alcala

RESPECT Esims@!

1 2 ... 240 ... 247 248

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.