Beetje bij beetje. En Mickey blijft een lekker ding, Kraam. Hoe heet die kunstenaar ook alweer die water omhoog laat stromen en je hoteldebotel maakt met gezichtsbedrogachtige dimensies in z'n werk?
Wel een rare kop.
'Israëlisch leger doodde in november drie gijzelaars' • Houthi's dreigen met meer aanvallen"
Je zou denken, daar moeten die Houthi's toch smakelijk om lachen
ondernemers zijn in de regel juist progessief, ze ondernemen immers. Daarvoor moet je durven, ballen hebben, een gokje willen wagen, nieuwe dingen proberen, etc etc. Mensen die aan het roer staan van een onerneming die niet van hunzelf is zijn over het algemeen conservatiever. Dus de leidinggevende werknemers zegmaar.
Ik reageer alsof ik er ondersteboven van ben. Excuses, maar dansen is heerlijk toch. Als je wat talen hebt en je kan je laten meevoeren, desnoods door een danspartner die jou leidt. Tof. Het kan ook sensueel en opwindend worden als je niet oppast bij de rumba
Met betrekking tot die nieuwe lone wolf: dit gaat denk ik niet enorm veel teweeg brengen meer. Trump lokt rare mensen op allerlei rare manieren om rare dingen te gaan doen, dat is al langer duidelijk. Het zal weer vooral de rustige, wijfelende republikein zijn die juist om dit soort shit níet of tégen Trump gaat stemmen. Verkies hem en om de haverklap moeten er schutters uit bosjes getrokken worden waar hijzelf ook een hele meute schuimbekkende rednecks van speedinjecties voorziet.
Nee, het is andersom. Creatieve mensen zijn vaker links, en conservatieve mensen vaker rechts (ook bij gebrek aan conservatieflinkse partijen etc). Maar creatief en conservatief zijn geen tegenpolen van elkaar.
Geen idee waar je hiermee naartoe wilt trouwens. Wist je dat Fleur Agema de kunstacademie heeft gedaan?
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.
