Graag gedaan, en bedankt voor de heerlijke lome spinvis track, Kraam. Nagemaakte gek, dan heb je het wel bont gemaakt hoor. Die kop van die Klashorst ook.
Er staan me 2 bij uit m'n jeugd, meer dan eens vanuit vooral m'n moeder hardop uitgesproken, meestal niet in het algemeen stel ik nu vast.
"Doe maar normaal dan doe je gek genoeg."
"Iedere gek heeft z'n gebrek, chiel."
Er valt inderdaad op iedereen wel wat aan te merken. Zo is het natuurlijk maar net. Elkaar wat minder de maat nemen is dan altijd een goed begin. Los van je eigen introspectie. En kunstenaars moeten ook wel een beetje 'gek' zijn toch? Eigenwijs, creatief. Vaak ook politiek links georiënteerd, geëngageerd als ze zijn. Wereldverbeteraars, schoenmakers die zich regelmatig niet bij hun leest houden én zich overal in gaan mengen, inclusief niet inclusieve taal naar de andersdenkende. Meng nou gewoon je penseel in de pindakaas en smeer er je vloer er mee vol, denk ik dan. Of creëer een nieuwe Rembrandt. Of Mondriaan. Zoals die Ilja Kissingdisease. Altijd vanuit Italië fulmineren in kunstzinnige taal.
Op de keper beschouwd. Linkse mensen zijn vaak creatief aangelegd. Rechtse mensen meer conservatief. Behoudend. Je ziet bijvoorbeeld dat veel ondernemers dan ook conservatief zijn aangelegd. De uitvoering moet efficient verlopen, niet teveel risico's nemen, geen verliezen maar winstgevend en dus toekomstbestendig. Langere termijn. Etc.
Daarom kunnen links en rechts ook niet zonder elkaar wat mij betreft in de politiek. Links voor de ideeën, rechts voor de uitvoering in de praktijk. En als het in de praktijk stokt heb je weer creativiteit nodig om te fixen. Niks naar de bliksem.
In de lijn van JohnBidonn nog een kus je.
En ook eentje voor esims omdat ik weet dat je niet meer zult reageren op zwarte hiphop vids
Beetje bij beetje. En Mickey blijft een lekker ding, Kraam. Hoe heet die kunstenaar ook alweer die water omhoog laat stromen en je hoteldebotel maakt met gezichtsbedrogachtige dimensies in z'n werk?
Wel een rare kop.
'Israëlisch leger doodde in november drie gijzelaars' • Houthi's dreigen met meer aanvallen"
Je zou denken, daar moeten die Houthi's toch smakelijk om lachen
ondernemers zijn in de regel juist progessief, ze ondernemen immers. Daarvoor moet je durven, ballen hebben, een gokje willen wagen, nieuwe dingen proberen, etc etc. Mensen die aan het roer staan van een onerneming die niet van hunzelf is zijn over het algemeen conservatiever. Dus de leidinggevende werknemers zegmaar.
Ik reageer alsof ik er ondersteboven van ben. Excuses, maar dansen is heerlijk toch. Als je wat talen hebt en je kan je laten meevoeren, desnoods door een danspartner die jou leidt. Tof. Het kan ook sensueel en opwindend worden als je niet oppast bij de rumba
Met betrekking tot die nieuwe lone wolf: dit gaat denk ik niet enorm veel teweeg brengen meer. Trump lokt rare mensen op allerlei rare manieren om rare dingen te gaan doen, dat is al langer duidelijk. Het zal weer vooral de rustige, wijfelende republikein zijn die juist om dit soort shit níet of tégen Trump gaat stemmen. Verkies hem en om de haverklap moeten er schutters uit bosjes getrokken worden waar hijzelf ook een hele meute schuimbekkende rednecks van speedinjecties voorziet.
Nee, het is andersom. Creatieve mensen zijn vaker links, en conservatieve mensen vaker rechts (ook bij gebrek aan conservatieflinkse partijen etc). Maar creatief en conservatief zijn geen tegenpolen van elkaar.
Geen idee waar je hiermee naartoe wilt trouwens. Wist je dat Fleur Agema de kunstacademie heeft gedaan?
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.