Het misschien ooit grote politiek-topic

1 2 ... 248 249 250 251
kraamhol

Zouden we het gaan meemaken, nog vóór sinterklaas terug naar normaalland? Motie is echt een kwestie van tijd, Harris in the lead in usa. Goed, de russen staan aan de deur, maar je moet ergens beginnen.

Romāns Vainšteins

Onderbuikgevoel: er zíjn geen stukken, ze zijn ze nu live aan het schrijven.

Romāns Vainšteins

Misschien heeft Faber brieven geschreven naar de burgermeesters? Dat blijkt ze wel te kunnen, gisteren kreeg ze al netjes 'euh..., nee' te horen vanuit Europa.

In ieder geval geeft ze het 'Allo? Allo?'-stigma steeds meer vorm.

Belangst is trouwens wel iets dat steeds meer heerst, ze zou misschien als rolmodel in campagnes daarover kunnen meedoen, zo over een maand of 2.

Laatst gewijzigd
Raul Alcala

Rip Pieter Bouwman

Raul Alcala
Romāns Vainšteins
#6226
Onderbuikgevoel: er zíjn geen stukken, ze zijn ze nu live aan het schrijven.

Complotwappie

Romāns Vainšteins

Nee hoor, die shit moest toch van Faber komen? Ze heeft het niet. Ik voel een aftreden aankomen.

Niet bellen, geen stukken maken, crisi uitroepen op eigen intiatief. 

Die gaat harder af dan een Libanese pieper joh, hoe is het toch meueueuglijk?

Raul Alcala

Ik voel m'n odol afnemen als ik naar je slappe gelul luister

Romāns Vainšteins

Schoof maakt er een zooi van. De oppositie heeft slim gekozen met deze beschouwing het grof geschut inzetten op de zwakste plekken: Vroonhoven, Schoof, Faber, Nepwet. Dikke schade voor de coalitie.

Raul Alcala

You go girl 

,,Ik kies ervoor om niet bang te zijn”, zegt Kuhr tegen de Telegraaf. ,,Ondanks die afgrijselijke middag voel ik mij nu veilig. Tegenover die haatberichten en doodsbedreigingen zijn er ook veel steunbetuigingen.” Kuhr treedt het komende seizoen meer dan dertig keer op. Rond haar concerten blijven wel speciale maatregelen van kracht. ,,Vanzelfsprekend hebben we veiligheidsmaatregelen getroffen. Maar daarover kan ik niets vertellen.”

Ook vertelt de zangeres dat het goed gaat met haar kleinzoon Ozz. De jongen dient in het Israëlische leger en raakte gewond bij een aanval. ,,Ozz heeft op zo’n jonge leeftijd al zoveel narigheid gezien”, zegt Kuhr. ,,Gelukkig wordt hij in het leger goed begeleid, ook door gesprekken met een psycholoog.” Zij spreekt haar kleinzoon regelmatig via de app. ,,Dat stelt mij gerust. En dat geldt ook voor mijn kleindochter Lihi, die eveneens dienstplichtig is. Ze zijn blijmoedig en enorm volwassen voor hun leeftijd. Ik ben onbewust dag en nacht in gedachten bij ze.”

 

Antisemitische actie

Het Joods-zijn van Kuhr bracht vier pro-Palestijnse activisten ertoe een concert van haar in Waalwijk te verstoren. Ze bestormden de zaal en scandeerden de omstreden leus ‘From the river to the sea, Palestine will be free’. Ook beschuldigden ze Kuhrs familie van medeplichtigheid aan genocide. De verstoring is door de Nationaal Coördinator Antisemitismebestrijding als een antisemitische actie bestempeld.

Bij een optreden in mei blikte ze erop terug. ,,Ik was een lied aan het introduceren toen het gebeurde. Ik stond erbij en keek ernaar. Op een gegeven moment wilden ze het podium bestormen. Maar ik dacht ‘Ho even, dat is mijn terrein!’”

Raul Alcala

Ik haat ongelijkheid. Ik geef ze nog een paar jaar, anders moeten we die 50 50 verhouding maar bij wet gaan afdwingen 

 

Sunneklaas
Raul Alcala
#6234
Ik haat ongelijkheid. Ik geef ze nog een paar jaar, anders moeten we die 50 50 verhouding maar bij w...

Ah Raulmeister die wou ik ook plaatsen, hij stond zelfs al onder ctrl c :P Het 'Ollandse aandeel van 36 naar 30% in acht jaar tijd. Stukje omvolking in het gevangeniswezen. Ik verwacht de Raulmeister trouwens binnenkort weer in het Huys

Raul Alcala

Wollah

Deze fractievoorzitter moslima Amsterdam omdat het kan,  bedoelt natuurlijk de islam maximaliseren. Het is je vergeven meid, we kennen allemaal jullie missie

 

Raul Alcala
Sunneklaas
#6235
Ah Raulmeister die wou ik ook plaatsen, hij stond zelfs al onder ctrl c :P Het 'Ollandse aandeel van...

Great minds think alike. Nog bedankt voor het ruilen met m'n dienst zodat ik m'n odol wat bijles kan geven. 

Wie hangen er in het huys rond dan. Wereldvreemden als Wijsgeer, Leopardo en Sprintmaster?

kraamhol
Sunneklaas
#6235
Ah Raulmeister die wou ik ook plaatsen, hij stond zelfs al onder ctrl c :P Het 'Ollandse aandeel van...

Bij deze ook een verzoek vanuit de gehele kraamfamilie tot een wederkeer van de meister, in welke emotie dan ook.

Il Leopardo della Primavera
Raul Alcala
#6231
Ik voel m'n odol afnemen als ik naar je slappe gelul luister

raul nieuw woordje geleerd? trots op je!

Raul Alcala
kraamhol
#6238
Bij deze ook een verzoek vanuit de gehele kraamfamilie tot een wederkeer van de meister, in welke em...

Flikker lekker op met je 'emotie'

Raul Alcala
Il Leopardo della Primavera
#6239
raul nieuw woordje geleerd? trots op je!

Deze lamlendige linkse lamstraal drinkt er nog steeds op de pof zeker

Romāns Vainšteins

En zijn de papieren er al? Zeker de inkt nog ff droog blazen?

Raul Alcala

"De Israëlische veiligheidsdiensten hebben namelijk een Iraans plan ontdekt waarvan zowel premier Netanyahu als defensieminister Yoav Gallant en Ronen Bar van inlichtingendienst Shin Bet doelwit waren. Een Israëlische zakenman met goede contacten in Turkije en Iran was de sleutelpersoon in het moordcomplot en zou in mei voor het eerst contact hebben gehad met de Iraanse zakenman 'Edi' in Turkije en Iran. Voor deelname aan het plan zou de zakenman een aanbetaling van een miljoen dollar hebben gevraagd.

De rijke Israëli dacht deel te nemen aan een waterdicht plan en liet zichzelf meerdere keren Iran in smokkelen, onder andere achterin een vrachtwagen. Bij een latere ontmoeting met Edi, en ditmaal ook afgezanten van de Iraanse veiligheidsdienst, nam hij volgens Israël 5000 dollar aan voor de logistieke voorbereiding van de moorden. Er moesten wapens worden geregeld, de zakenman moest beelden vergaren van verschillende locaties in Israël en er was zelfs sprake van een poging tot het omkopen van een agent van de Mossad. De zakenman kreeg ook nog het verzoek om Russen en Amerikanen te ronselen die een paar in het buitenland wonende Iraanse dissidenten konden omleggen. Tenslotte werd hem gevraagd Israëli's te bedreigen die eerder hadden geweigerd mee te werken aan Iraanse complotten. Shin Bet laat in het midden of er ook daadwerkelijk enige vooruitgang werd geboekt bij de nogal megalomane plannen."

Goh, wat zal Wijsgeer balen

Raul Alcala

"Laat je raken door muziek: Gratis concerten op Wereld Alzheimer dag

Muziek raakt, verbindt en roept herinneringen op. Op Wereld Alzheimer Dag, 21 september, kun je genieten van een bijzonder muzikaal moment: het Alzheimer Requiem van Bart Oenema. Dit unieke concert, waarin pop- en jazzinvloeden samenkomen, is speciaal bedoeld voor mensen met Alzheimer, hun naasten, zorgprofessionals en andere geïnteresseerden. Naast de muziek deelt Oenema persoonlijke verhalen, waarmee hij laat zien hoe diep muziek kan raken, zelfs als andere herinneringen vervagen.

Muziek blijkt een van de krachtigste manieren om contact te maken met mensen die lijden aan Alzheimer. Waar veel herinneringen vervagen, blijft muziek vaak springlevend in het geheugen. 

Tijdens het Alzheimer Requiem worden emoties losgemaakt en ontstaat er een gevoel van verbondenheid, een moment van herkenning voor iedereen die met de ziekte te maken heeft. Het concert brengt niet alleen troost, maar biedt ook een bijzondere manier om in contact te komen."

M'n moeder en ik ..

 

M'n moeder

 

Laatst gewijzigd
Raul Alcala

Die Jimmy lijkt wel een doorgesnoven bolsjewiek

Laatst gewijzigd
Romāns Vainšteins

Asielnoodwet afgebrand dus, haha

Raul Alcala

Schoof is een integere, lieve man, die je nog maar zelden ziet. Vooral op dit forum 

Raul Alcala

De linkse agenda is tranentreurentrekkend 

"In 2025 blijven we werken aan bewustzijn over inclusie door bijvoorbeeld interne campagnes, maar ook het delen van verhalen. En het toegankelijk maken van onze communicatie. Om te komen tot een toegankelijke organisatie werken we verder aan een aanpak in de vorm van een toegankelijkheidsagenda. Het verder implementeren van de onderdelen uit de bestuurs-opdracht die zijn gericht op inclusief leiderschap, sociale veiligheid en antidiscriminatie hebben hoge prioriteit. Ook blijven we in 2025 werken aan het herzien van instrumenten waarmee we werken, zoals de beoordelingssystematiek en assessments. We ontwikkelen en implementeren ook nieuwe instrumenten op het gebied van beleid en dienstverlening."

Il Leopardo della Primavera

Negatief advies over noodwet, ondanks alle zwarte nagellak die as we speak wordt verwijderd door vloekende ambtenaren. Benieuwd of de terroristische aanslagen van Israel nog gaan worden besproken.

1 2 ... 248 249 250 251

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.