Het misschien ooit grote politiek-topic

1 2 ... 248 249 250 251 »
Raul Alcala

"Ook blijven we in 2025 werken aan het herzien van instrumenten waarmee we werken, zoals de beoordelingssystematiek en assessments. "

Amsterdam gemeente, daar waar iedereen gepest en geteiterd wordt. Dit forum im het klein richting Esims zeg maar.

Enfin, daarin lees ik dat ze functie eisen gaan verlagen of zelfs negeren, en dat bij beoordelingen rekening gehouden gaat worden met de kennis en het kunnen van de persoon. Dus iemand met een leiding gevende functie hoeft niet te kunnen rekenen en geen Nederlands te kunnen.

En als kers op de biologische taart met havermelk mag die persoon er ook niet op afgerekend worden tijdens het beoordelingsgesprek.

Roken, we komen er samen wel uit.

Laatst gewijzigd
Raul Alcala
Il Leopardo della Primavera
#6249
Negatief advies over noodwet, ondanks alle zwarte nagellak die as we speak wordt verwijderd door vlo...

Heb jij hier ooit de terreur van Hamas en Hezbollah uit jezelf genoemd en veroordeeld? Je hoeft niet te antwoorden,  het was een retorische vraag

Il Leopardo della Primavera
Raul Alcala
#6251
Heb jij hier ooit de terreur van Hamas en Hezbollah uit jezelf genoemd en veroordeeld? Je hoeft niet...

Als Hezbollah piepers in Israel had opgeblazen, hoe had het dan in de krant gestaan denk je? Dit is geen retorische vraag dus je mag best antwoorden. Hoeft niet, want we weten het antwoord beide.

Raul Alcala

Je hebt nooit en te nimmer de gruwel daden van Hamas en Hezbollah veroordeeld. Alleen als iemand je erom vroeg wauwelde en pruttelde je wat binnensmonds 

Raul Alcala

Leo, geloof me meteen. Al ver voor het virus liep ik met een boog om je heen 

Laatst gewijzigd
kraamhol
Il Leopardo della Primavera
#6252
Als Hezbollah piepers in Israel had opgeblazen, hoe had het dan in de krant gestaan denk je? Dit is...

Dit was een aanval op terroristen, dat weet je best Leo.

kraamhol
Il Leopardo della Primavera
#6249
Negatief advies over noodwet, ondanks alle zwarte nagellak die as we speak wordt verwijderd door vlo...

Welke terroristische aanslagen Leo?

Raul Alcala

Bespaar je de moeite Kraam 

Romāns Vainšteins

Ik popel om te horen wat Fabers 'topjuristen' te melden hebben vanonder de lak. Als het echt heel, hee, heel erg confronterend is en ze echt naast stoer en boos in camera's geen dooie mallemoer uitgevreten hebben? Misschien een motie van onbekwaamheid/wantrouwen? Ik zie NSC en wellicht ook VVD (dat Yesilgoz haar haat is glashelder) die misschien wel steunen. Tja Geert, dan maar iemand werven zonder belangst, drang tot bedotten en waanideeën ('Lieve, lieve Brussel, mogen wij ah toe eeeeen ieniemiene ooooopt-ouout?').

Ze kan niks.

Raul Alcala

Heeft ze toch een overeenkomst met jou

SprintMaster

Wanneer gaat Faber zeggen: beste mensen, jammer dan maar die noodwet gaat niet lukken. 

Wat een enorme teringzooi maakt de coalitie er van. Telkens als je denkt dat het niet erger kan, gebeurt er weer iets nieuws ...

Laatst gewijzigd
Raul Alcala

Laurens Dassen is echt een ster in herhalen en niks zeggen. Ik denk trouwens niet dat Marieke Koekoek stinkt, ondanks die kluit haren onder haar oksels.

Romāns Vainšteins

@Sprintmaster. Die drol kan niet meer terug nu, ik heb het gevoel dat iedereen op PVV na volkomen klaar is met de wandelende tijdbom Faber. Die moeiteloos flagrante flaters (crisis uitroepen en daarna 'o nee, toch niet', opt-out bedelbriefje terwijl dat helemaal niet kan) met uitersten van struisvogelstuiptrekkingen (niemand bellen, rapporten van 'beste juristen' niet lezen of misschien zelfs niet gevraagd hebben).

Zowel Schoof als fractievoorzitters en nagenoeg de hele ministerploeg willen toch niet met zo'n halve gare opgezadeld zitten joh. 

Raul Alcala

Voor Hezwollah. Hang in there

Raul Alcala
Romāns Vainšteins
#6262
@Sprintmaster. Die drol kan niet meer terug nu, ik heb het gevoel dat iedereen op PVV na volkomen kl...

Altijd de mond vol over mij als ik zgn grofgebekt ben of grappen maak die niet zouden kunnen. Die laatste vergeten we even, maar even een compliment.

Niemand kan aan jouw grofheid tippelen.

Il Leopardo della Primavera
kraamhol
#6255
Dit was een aanval op terroristen, dat weet je best Leo.

Eentje waarbij veel onschuldige mensen zijn gewond geraakt en omgekomen. ziekenhuispersoneel had bv ook een aantal van dat type pagers.

esims4.0

Raul Alcala

Esims,.my homie. Welcome black

Romāns Vainšteins

Terwijl Timmermans aan tafel zit blijft Fabers zielsalleen achter in vak K om te lezen wat haar topjuristen eigenlijk geschreven hebben.

Dit wordt nachtwerk.

Romāns Vainšteins

O jee, de topjuristen vonden het ook allemaal maar kut wat Faber in elkaar gelalala'd heeft. En dit moet de persoon zijn die ook de diplomatieke banden met landen van terugkeer gaat beheren? What's next, vliegtuigen met asielzoekers sturen zonder aankondiging? Maar wat had men eigenlijk verwacht van een prediker van de omvolkingstheorie?

Straffe kost dan NSC haar voor de bus gooit vandaag, 'extraparlementair' heet dat toch?

Laatst gewijzigd
kraamhol
esims4.0
#6266

Mooi ezi logotje erbij

SprintMaster

Hoeveel doen gemeentes aan opvang asiel? De drie noordelijke provincies plus Flevoland voldoen aan hun opdracht, de rest verzaakt nogal. Merk op dat dicht bevolkte steden als Amsterdam, Rotterdam en Utrecht meer doen dan minder dicht bevolkte gemeentes. 

1 2 ... 248 249 250 251 »

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.