Het misschien ooit grote politiek-topic

1 2 ... 11 ... 286 287
Thurau
Sunneklaas
#249
Ah ja propaganda om herhaling te voorkomen. Erg heur. Je zal maar voor niets gestorven zijn omdat me...

Plaatjes zeggen mij niks, Een plaat voor de kop is erger.

Sunneklaas
Thurau
#250
Kunnen we weinig aan doen? Flikker een eind op! Je wilt er niks aan doen omdat je eigenlijk het met...

Aan welk spul zit jij nou weer?

1 gekkie met een mes weet 6 man te raken, zullen gewoon even proberen om de fundamentalisten buiten de EU te houden? Je weet zelf ook wel welke achtergrond het merendeel van de terroristen heeft.

Laatst gewijzigd
Raul Alcala

Valt me op dat wanneer 'intelligente' linkse mensen activistisch worden, zijn, en of iets politiek willen op bepaalde gebieden, dat dan bijna altijd het doel de middelen heiligt

Wijsgeer

Als ik deze berichten zo lees, dan denk ik dat Sunneklaas destijds met een stijf jongeheertje gekeken heeft naar zijn grote voorbeeld in Noorwegen. Die op een eiland als een echte krijger achter de woke linkse gemeenschap aan ging, en vocht voor zijn vaderland. Die niet wilde dat zijn land tenonder ging aan de door links geimporteerde buitenlanders.

Google eens op Breivik, en bedenk je dan eens of extremisme enkel voorbehouden is aan de Islam... Of moet ik je neus nog in een andere drol duwen?

Raul Alcala

Het beproefde recept van Wouter

Marik

En....ook dit topic is weer om te janken. Elkaar weer lekker de haren invliegen en maar steeds harder schreeuwen om je punt te maken. Vertel mij eens, fanatieke baasjes dat jullie zijn, hebben jullie de ander al overtuigd met jullie argumenten? 

Als antwoord zal het angstvallig stil blijven. 

Raul Alcala
Marik
#256
En....ook dit topic is weer om te janken. Elkaar weer lekker de haren invliegen en maar steeds harde...

Nasi goreng met saté en kip. En omdat kip moet zwemmen, een koud biertje om weg te spoelen. En ik heb nu bijna de bak drie chocolades ijs van Hertog leeggelepelt.

Sunneklaas
Wijsgeer
#254
Als ik deze berichten zo lees, dan denk ik dat Sunneklaas destijds met een stijf jongeheertje gekeke...

Ik geloof dat jij juist met een stijf knuppeltje rondloopt omdat je naar Breivik kunt wijzen. Niet alsof dat wat uitmaakt, want dat heb ik al lang uitgelegt. Maar vooruit, voor de dames achterin doe ik dat nog een keer:

1. De grootste groep dreiging qua terrorisme komt vanuit de moslimgemeenschap, die komen doorgaans van buiten de EU hier binnen. Dit is een groep die, als we een beetje ons best doen, kunnen ontmoedigen naar NL te komen. Dezelfde groep doet ook hysterisch als er ergens een boekje verbrand wordt. In NL zouden nu al 500 jihadisten zijn.

AIVD: "Het mondiaal jihadisme vormt nog altijd de belangrijkste terroristische dreiging tegen Nederland. De beweging bestaat uit bekende terroristische organisaties als Al Qaida en ISIS en aan hen gelieerde groepen, netwerken en individuele aanhangers over de hele wereld, waaronder in Nederland."

2. In Nederland/EU hebben we ook gekkies, maar die kunnen we niet buitenhouden. 

Je zit dus met een risico dat je kunt mitigeren en een risico dat je noodgedwongen moet accepteren. Kies je voor jihadisten en poldergekkies of ga je proberen er het beste van te maken? Dat is de keuze die er is. Naar Breivik wijzen met je knuppeltje en niks aan de jihadisten doen is een domme keuze. 1 die levens kost. Je kunt naar mij wijzen want o o o wat slecht, maar die doden komen op jouw conto. Wie zwijgt stemt toe.

Doe mij eens een plezier en noem de top 3 partijen die volgens jou, indien ze hun programma integraal kunnen uitvoeren, voor minder jihadisten in NL zullen zorgen. 

 

Sunneklaas
Marik
#256
En....ook dit topic is weer om te janken. Elkaar weer lekker de haren invliegen en maar steeds harde...

Romāns Vainšteins

Overtuigen is lastig wanneer het om personen gaat die graag opereren met linkjes, videotjes, plaatjes en vage stukken tekst die schijnbaar de inhoud van belangrijke rapporten moeten voorstellen. Dan kan ikzelf ook wel wat vinnig van worden en reageren. Sorry.

wel heb ik eea kunnen delen over het thema arbeidsmigratie en heb ik wat interessante invalshoeken over bepaalde thema's voorbij zien komen. Zonder daar meteen openlijk reetveren voor uit te delen. Op een gegeven moment zag ik zelfs een beredeneerde CDA-stemmer voorbij komen! Dat is al even geleden.

Vind trouwens dat Bontebal het goed doet in de oppositie, qua feitelijkheid en paraatheid van kennis 1 van de sterkeren. 

Sunneklaas

Raul Alcala
Romāns Vainšteins
#260
Overtuigen is lastig wanneer het om personen gaat die graag opereren met linkjes, videotjes, plaatje...

Hoe definieer jij eigenlijk een reetveer, Romans? Is een reetveer een reetveer? Zoals eend een eend is? Of toch een reetveter?

Ik had nog een filmpje over

 

Romāns Vainšteins

Volgens mij heb jij een heleboel filmpjes gezien.

Raul Alcala

Hangt er vanaf hoe je het definieert. 

Raul Alcala

Al die vinnigheid is wel zonde voor de sfeer hier op dit prachtige nieuwe forum iniatief van Romans. Misschien een ander onderwerp aansnijden? Gaza ofzo?

Romāns Vainšteins

Wacht, ik weet de oplossing!

Marik
Raul Alcala
#257
Nasi goreng met saté en kip. En omdat kip moet zwemmen, een koud biertje om weg te spoelen. E...

Ik kan nog heel veel van je leren daar waar het gaat om inhoudelijk reageren. Zelden iemand gezien die zo onverstoorbaar objectief inhoudelijk argumenteert en discussieert. 

Marik

Ook dit wil ik even zeggen, ook al zit ik niet op dezelfde lijn met Romans in het politieke spectrum. Ik vind deze versie van RV wel aangenaam. Is heel anders dan de Romāns "bijvoeglijk naamwoordfan" Vainsteins die doorgaans onder berichten reageert. 

kraamhol

kraamhol

lekkere uncut Raul!

Il Leopardo della Primavera
Marik
#267
Ik kan nog heel veel van je leren daar waar het gaat om inhoudelijk reageren. Zelden iemand gezien d...

Volmondig mee eens. Nog nooit iemand gezien die zó goed de kern weet te raken, en zich nimmer laat verleiden tot scheldpartijen en niet-inhoudelijke rancuneuze opmerkingen. Wat mij betreft een echte verbinder, perfect geschikt als premier.
Oh, en hij houdt nog van grapjes ook begreep ik!

Laatst gewijzigd
Marik
Il Leopardo della Primavera
#271
Volmondig mee eens. Nog nooit iemand gezien die zó goed de kern weet te raken, en zich nimmer...

Haha LOL!

kraamhol
Marik
#272
Haha LOL!

Limal

https://theconversation.com/your-brain-can-reveal-if-youre-rightwing-plus-three-other-things-it-tells-us-about-your-politics-226175

Wijsgeer

Vandaag nieuwe ronde, nieuwe kansen?

Gisteravond nog zitten kijken naar Op1 over de aanstaande Europese verkiezingen. Verwachte opkomst is dramatisch laag. Zeker als je erbij bedenkt dat iedereen weg zapt als er Europese lijsttrekkers of kandidaten aan tafel zitten.

Ik denk dat dit symbool staat voor de EU op dit moment. Een ontzettend belangrijk politiek vehikel, dat echter de verbinding met de gewone man/vrouw/TV-kijker/kiezer volkomen is kwijtgeraakt. En daarmee dus eigenlijk niet echt meer een democratisch orgaan of vorm van volksvertegenwoordiging is.

Of, zoals ik in de slaapkamer wel eens tegen mijn vrouw zeg: "groter is niet altijd beter...."

1 2 ... 11 ... 286 287

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.