Het misschien ooit grote politiek-topic

1 2 ... 10 ... 287 288
Raul Alcala

z.o.z.

Sunneklaas
Romāns Vainšteins
#221
Even zonder dollen : wanneer is het allemaal ok? Moeten ze allemaal het land uit, moet het een bepaa...

Wat hier is mag bijven indien ze een verblijfsvergunning hebben. Als je het verder enorm onaantrekkelijk maakt blijft het daar gauw bij. De tijd dat Raul en ik ƒ7,50 per hoofd kregen ligt ver achter ons, dus er hoeft verder niemand weg.

Hoeveel mogen er nog bij komen? 

esims2.0

Er is maar één antwoord mogelijk.

Sunneklaas

Je legt hem zelf voor het doel, Esims

Klootje Kriekeljon

Behoorlijk smakeloos Sunneklaas. Dient geen enkel doel dit soort onzin.

Wijsgeer

Tyf effe lekker op met dit soort plaatjes, Klaas! Ga lekker naar Dumpert!

Raul Alcala

Los of het etisch is of niet. Wel een heftige foto in die zin, dat de overleden politie agent op een burger sprong die weer op iemand sprong die stekende bewegingen leek te maken. Waardoor de dader ruimte leek te krijgen in zijn geweldsuitbarsting. Alle 4 gevangen in deze foto.

Laatst gewijzigd
Sunneklaas

Dat is de wereld waar jullie voor kiezen, kinders. Sunneklaas kan het niet mooier maken. Vroeger kwamen schokkende foto's uit verre oorden in het nieuws en dan wonnen ze prijzen en ging de mensch doneren. Maar toon nu vooral niet wat er bij de buren speelt, wegkijken is wat we willen. De kop in het zand.

Laatst gewijzigd
Il Leopardo della Primavera

ja want vroeger werden er hier geen mensen doodgestoken natuurlijk.

Sunneklaas
Il Leopardo della Primavera
#234
ja want vroeger werden er hier geen mensen doodgestoken natuurlijk.

haha ja het lijkt hier om een alledaags willekeurig steekpartijtje te gaan. Een uit de hand gelopen potje monopoly, zo u wilt. Zonder de 'wir schaffen das'-mentaliteit was deze agent ws nog in leven. 

Wijsgeer

Het heeft niks met struisvogel zijn te maken, Klaas. Maar alles met een discussie beschaafd en inhoudelijk houden.

Want ik kan ook wel vanalles hierin plakken, van filmpjes met Sieg Heil roepende jongeren tot compleet uit elkaar gereten kinderlijfjes na een Joods bombardement (of na een aanval van Hamas, wat jij wil). En alles wat daartussen zit.

Punt is dat we daar niks wijzer van worden. Nog even afgezien van de vraag of wat we zien op de filmpjes "waar" is of "fake", aangezien internet tegenwoordig vol staat met gekunselde filmpjes en plaatjes.

EDIT: En als die groep demonstranten thuis gebleven waren met hun moslimhaat, dan had die agent ook nog gewoon geleefd.

Laatst gewijzigd
Raul Alcala

Check vooral Wijsgeer z'n EDIT

Thurau

Die foto van Klaas zegt alles. Die dode agent is niks anders dan een aambeeld om zijn standpunten op te botvieren. Geen greintje respect voor hem of zijn familie. Pijnlijk altijd om te zien dat men letterlijk over lijken gaat. Trouwens toen een CDU politicus werd vermoord, niet lang geleden door een neo nazi met als enig motief dat hij zich uitsprak voor de opvang van vluchtelingen, was je verontwaardiging er toen ook of was het struikvogelplaatje toen op jezelf van toepassing.

Thurau
Il Leopardo della Primavera
#234
ja want vroeger werden er hier geen mensen doodgestoken natuurlijk.

Sommige slachtoffers zijn meer belangrijk dan others, vrij naar Orwell. Helaas!

Sunneklaas

Ik dacht altijd dat een discussie 'mag schuren'. Als Esims dan met 'wir schaffen das' aankomt, dan kan ik prima met een beeldend plaatje aankomen om aan te tonen waar die mentaliteit nou uiteindelijk in resulteert. Statistieken houdt men hier niet van. Als je voor open grenzen stemt, stem je óók hiervoor. Daar mogen we best helder over zijn.

Edit: ah ja ze hadden thuis moeten blijven, wat denken ze wel niet... allememaggies...

Laatst gewijzigd
Sunneklaas
Thurau
#238
Die foto van Klaas zegt alles. Die dode agent is niks anders dan een aambeeld om zijn standpunten op...

Ah ja, lekker stemmen voor partijen die vervolgens resulteren in aanslagen, maar begin beslist niet over de slachtoffers, want dat is veel erger.

Nee! Een hond druk je ook met de snuit in z'n stront om hem wat bij te brengen.

Sunneklaas
Raul Alcala
#237
Check vooral Wijsgeer z'n EDIT

Ja dank, die had ik niet gezien.

Il Leopardo della Primavera
Sunneklaas
#235
haha ja het lijkt hier om een alledaags willekeurig steekpartijtje te gaan. Een uit de hand gelopen...

Bloody sunday anyone? Moordpartijen vanwege geloof zijn van alle tijden, in alle regionen, helaas.

Laatst gewijzigd
Thurau
Sunneklaas
#240
Ik dacht altijd dat een discussie 'mag schuren'. Als Esims dan met 'wir schaffen das' aankomt, dan k...

Zou wat eerlijker zijn als je dan ook de plaatjes van een Brenton Tarrant zou plaatsen of een Dylan Roof of een Breivik of Stephan Ernst.  Toch vreemd dat je de ene moordenaar boven de ander plaatst. Zijn hun daden gerechtvaardigd aangezien ze dit juist deden om de wereld te redden van de massaimmigratie of durf je hen ook te veroordelen?

Laatst gewijzigd
Wijsgeer

Klaas, ik stel voor dat je gewoon doet wat je moet doen. Namelijk je bericht editten en die smakeloze foto verwijderen. Het is respectloos, en je maakt er absoluut geen punt mee.

Sunneklaas
Thurau
#244
Zou wat eerlijker zijn als je dan ook de plaatjes van een Brenton Tarrant zou plaatsen of een Dylan...

Je hebt de helft van de discussie gemist. Sommige gekkies kunnen we hier niet verbannen, terwijl we wel redelijke pogingen kunnen ondernemen om terroristen van buiten de EU buiten de deur te houden. De gekkies die we hier al hebben kunnen we weinig aan doen.

Thurau

In dit geval eens met Wijsgeer, zeer ernstige inbreuk op de regels van de site maar de moderatie heeft nog 3 weken nodig vermoed ik. Wanstaltige foto. Je zult maar nabestaande zijn en weten dat jouw man, vader, broer of vriend niks anders is dan een propaganda tool. Have some fucking respect!

Sunneklaas
Wijsgeer
#245
Klaas, ik stel voor dat je gewoon doet wat je moet doen. Namelijk je bericht editten en die smakeloz...

neen,  je zal het er mee moeten doen. Laat dat plaatje maar goed op je in werken. 

Sunneklaas
Thurau
#247
In dit geval eens met Wijsgeer, zeer ernstige inbreuk op de regels van de site maar de moderatie hee...

Ah ja propaganda om herhaling te voorkomen. Erg heur. Je zal maar voor niets gestorven zijn omdat men blijft volharden. Hier een foto van zwarte longen, pas op! Steek niet de kop in het zand en stop met roken,

Thurau
Sunneklaas
#246
Je hebt de helft van de discussie gemist. Sommige gekkies kunnen we hier niet verbannen, terwijl we...

Kunnen we weinig aan doen? Flikker een eind op! Je wilt er niks aan doen omdat je eigenlijk het met hun daden eens bent. Dat is de kern en waarom zijn deze moordenaars altijd eenzame gekkies en is de moslimaanvaller altijd onderdeel van een groter complot? Geweld tegen onschuldigen moet je altijd veroordelen en bestrijden en niet stiekem gniffelen als een Tarrant besluit om een moskee binnen te gaan om zoveel mogelijk bloed te vergieten.

1 2 ... 10 ... 287 288

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.