Niet om midden in de nacht wakker van te worden, wel om om 4 uur 's nachts erover te posten in dit topic waar ie niet meer in zou posten. Ieder z'n heug, mogguh!
Weet je nu echt niet waarom je geband bent joh? Beide keren was het volstrekt duidelijk. Het is trouwens uitermate treurig om op de rapporteerknop te drukken, zelfs op de lagere school en in de oorlog was dat een nogo. Een raad van kraam: gewoon je mening blijven geven hier op wf, en een spiegel kopen voor wat reflectie. De zieke grappen mogen achterwege blijven.
Interessante Kockelmann-uitzending waar Vroonhoven tussen de regels helder stelt dat Wilders zijn noodwet in de reet steken kan. Wanneer de Raad van State 'no' zegt ligt er dus wel degelijk een kabinetscrisis/val op de loer. Het is een enorm gezichtsverlies namelijk.
Het mag van mij elk moment gebeuren want hoewel PVV aanzwelt zal niemand meer met hem in zee gaan en moeten ze dus met iets boven 40 toekijken vanuit de oppositiebankjes hoe een tuttifrutti-kabinet het land bestuurt.
Achteraf toch best een sneaky handige zet van Omtzigt om even zijn gestressde zelf van het podium te halen. Nu hebben ze iemand achter de hand die binnen no time veel ervaring opgedaan heeft en veel blijk van eigengereidheid geeft.
Vandaag gaat nu.nl verder met Faber fileren die geen moer doet, niet belt, niet opneemt, niet luistert, liegt en bedriegt. Haar tweet KLOPT!
Combinatie van stress en een vooruitziende blik, hij wist natuurlijk al van de noodwet af en denk dat hij de kans rijp zag om niet mee ten onder te gaan met het schip Faber. Goede keuze, nu blijft ie toch soortvan integer, ook in combinatie met Van Vroonhoven die erg sterk was.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.
