Het misschien ooit grote politiek-topic

1 2 ... 257 ... 399 400
kraamhol

'Ik en ezi'. Je zou ze voor minder ombrengen. 

redacted_251125_8830
kraamhol
'Ik en ezi'. Je zou ze voor minder ombrengen. 

Dit bericht is verwijderd

Laatst gewijzigd
Romāns Vainšteins

Het is wat lukraak ja, maar niks om midden in de nacht van wakker te worden of zo. Je bent er toch weer? Dat wordt teleteksten!

Il Leopardo della Primavera
Romāns Vainšteins
Het is wat lukraak ja, maar niks om midden in de nacht van wakker te worden of zo. Je bent er toch w...

Niet om midden in de nacht wakker van te worden, wel om om 4 uur 's nachts erover te posten in dit topic waar ie niet meer in zou posten. Ieder z'n heug, mogguh!

Laatst gewijzigd
Il Leopardo della Primavera



Dit lijkt me ook vrij duidelijk trouwens, en als er iemand het kan weten is het de baas van de COA (Schoenmaker) wel.

Ironisch ook, dat opvang goedkoper wordt als de spreidingswet wordt gehandhaafd. Willen we meer of minder geld uitgeven aan asielzoekers?

Laatst gewijzigd
redacted-191125

Dit bericht is verwijderd

Romāns Vainšteins

Leuke metafoor! Jij weet wel veel van trapsjouwen?

Il Leopardo della Primavera

Waar is het eigenlijk een metafoor voor? Was jij niet ook voorstander van de spreidingswet trouwens?

Laatst gewijzigd
kraamhol
redacted_251125_8830
Dit bericht is verwijderd

Weet je nu echt niet waarom je geband bent joh? Beide keren was het volstrekt duidelijk. Het is trouwens uitermate treurig om op de rapporteerknop te drukken, zelfs op de lagere school en in de oorlog was dat een nogo. Een raad van kraam: gewoon je mening blijven geven hier op wf, en een spiegel kopen voor wat reflectie. De zieke grappen mogen achterwege blijven.

Romāns Vainšteins

Interessante Kockelmann-uitzending waar Vroonhoven tussen de regels helder stelt dat Wilders zijn noodwet in de reet steken kan. Wanneer de Raad van State 'no' zegt ligt er dus wel degelijk een kabinetscrisis/val op de loer. Het is een enorm gezichtsverlies namelijk.

Het mag van mij elk moment gebeuren want hoewel PVV aanzwelt zal niemand meer met hem in zee gaan en moeten ze dus met iets boven 40 toekijken vanuit de oppositiebankjes hoe een tuttifrutti-kabinet het land bestuurt.

Romāns Vainšteins

Achteraf toch best een sneaky handige zet van Omtzigt om even zijn gestressde zelf van het podium te halen. Nu hebben ze iemand achter de hand die binnen no time veel ervaring opgedaan heeft en veel blijk van eigengereidheid geeft.

Vandaag gaat nu.nl verder met Faber fileren die geen moer doet, niet belt, niet opneemt, niet luistert, liegt en bedriegt. Haar tweet KLOPT!

kraamhol

Toch benieuwd wat er precies is met zigt, nog niet zo lang geleden zou ie het torentje gaan bestijgen. Als het stress is, dan is het snel einde verhaal voor hem en zijn partij.

Il Leopardo della Primavera

Combinatie van stress en een vooruitziende blik, hij wist natuurlijk al van de noodwet af en denk dat hij de kans rijp zag om niet mee ten onder te gaan met het schip Faber. Goede keuze, nu blijft ie toch soortvan integer, ook in combinatie met Van Vroonhoven die erg sterk was.

Raul Alcala
kraamhol
'Ik en ezi'. Je zou ze voor minder ombrengen. 

Je wil ons dood? Of een ban?

kraamhol
Raul Alcala
Je wil ons dood? Of een ban?

Doe niet zo raar, in de lijn van pistolen paultje

Romāns Vainšteins

Gaan 'Ezi&Jij' nu een hele dag verbolgen doen? Dat mag in gedichtsvorm.

kraamhol
Romāns Vainšteins
Gaan 'Ezi&Jij' nu een hele dag verbolgen doen? Dat mag in gedichtsvorm.

of in cartoons, vids, desnoods aangepaste teletekst.

Romāns Vainšteins

Hoeveel zelfoverschatting moet je hebben om zoiets te vragen joh?

maar ik ben vergevingsgezind, zand erover.

met nog even wel een opmerking dat het uitstekend aan het profiel 'allemaal groffe taal uitslaan, niks kunnen incasseren' voldoet.

Laatst gewijzigd
Raul Alcala

Waar bemoei jij je mee kotsknol vainstains  ik praat tegen kraam

Raul Alcala
kraamhol
Doe niet zo raar, in de lijn van pistolen paultje

Waarom zeg je zulke dingen Kraam? Zit het je zo diep dat ik voor esims opkom, zit het je zo diep dat hij en ik politiek redelijk overeenkomen? Waarom typte je die paar zinnen in en besloot je op die gele button te drukken?

Il Leopardo della Primavera
Raul Alcala
Waar bemoei jij je mee kotsknol vainstains  ik praat tegen kraam

misschien even die odol wegwerken, voel je je wellicht wat beter

kraamhol
Raul Alcala
Waarom zeg je zulke dingen Kraam? Zit het je zo diep dat ik voor esims opkom, zit het je zo diep dat...

Was maar één zinnetje. 'ik en ezi', ging me enkel om de grammatica fout:)

Romāns Vainšteins

ja, Kraam. Had er dan tenminste een linkje naar slachtofferhulp bij gedaan!

Raul Alcala

Met die odol leg ik je met gemak om. Die schiet sneller dan welke schaduw dan ook

Romāns Vainšteins

Wat is ie weer lekker grof wakker geworden he, iedereen in de sidderstand.

1 2 ... 257 ... 399 400

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.