Het misschien ooit grote politiek-topic

1 2 ... 257 ... 283 284
Raul Alcala

Je hebt er niet eens 1 woord aan besteed hier. Kerk en staat zijn allang gescheiden, maar dat belemmert geen enkele haatbaard aanslagen te plegen.

Maare, graag en gaarne, ieder z'n prioriteiten jongen.

Ik en esi bespreken wel de levens van onschuldige mensen die door islamitische terroristen worden omgebracht en of neergestoken in Nederland. 

Jij je prio met onsamenhangend gebrabbel, regels maken voor je forum, bijnamen bedenken voor rechtse lieden hier en de leden van dit kabinet tot herhalens toe uitschelden en schofferen. Onder het genot natuurlijk van je biologisch gebrouwen fair trade koffie uit Zimbabwe, met een toef havermelk.

Laatst gewijzigd
esims4.0
Raul Alcala
#6398
"Jetten noemde de maatregel "een noodgreep bedoeld voor noodsituaties" die nu niet aan de orde is"...

Dat had ik ook bij dat kaartje van SprintMaster, waarin zogenaamd goed en fout is af te lezen. Was er wel een verplichting waaraan gemeenten moesten voldoen? En als die er al was, dan kan ik me het verzet zeer goed voorstellen. Dat hele asielcircus is volkomen uit de hand gelopen. Aan het einde van de zeroes een grote vlucht genomen als gevolg van sociale media, en niet als gevolg van oorlogen.

Raul Alcala
esims4.0
#6401
Dat had ik ook bij dat kaartje van SprintMaster, waarin zogenaamd goed en fout is af te lezen. Was e...

Draagvlak onder de bevolking mbt opvang asielzoekers is ontzettend belangrijk. En dat gebeurt niet wanneer gemeentes zonder informatie, zonder bijeenkomsten voor bewoners etc, opvang in hun gemeentes er doorheen jassen. Wat tot op de dag van de dag gebeurt. En ook niet het merendeel van de asielzoekers droppen in kleine, relatief arme gemeentes met weinig voorzieningen. Wat tot op de dag van vandaag gebeurt. Amsterdam bijvoorbeeld moet zich de ogen uit de kop schamen. En een voorbeeld nemen aan Wassenaar, die al decennia veel meer mensen opvangen dan ze zouden moeten.

Uhm, heb ik daarmee je vraag beantwoord?

Laatst gewijzigd
esims4.0

Ik ben bezig met een kruiswoordpuzzel: vliegen (6 letters). Ik heb een j op 1 en een n op 6.

Raul Alcala

Strontvlieg?

Nee sorry, daar mist een J, en dergelijke 

Laatst gewijzigd
Il Leopardo della Primavera
esims4.0
Raul Alcala
#6402
Draagvlak onder de bevolking mbt opvang asielzoekers is ontzettend belangrijk. En dat gebeurt niet w...

Nee.
".. dan ze zouden moeten." Moeten op basis waarvan?

Raul Alcala
esims4.0
#6406
Nee.".. dan ze zouden moeten." Moeten op basis waarvan?

Een formule die ik niet exact boven en onder de streep ken. Maar waarvan de groote, rijkdom en voorzieningen een rol spelen. Wassenaar vangt bijna 1000 op. Een paar honderd was genoeg geweest 

https://www.rtl.nl/nieuws/artikel/5432236/zo-veel-asielzoekers-moet-jouw-gemeente-opvangen

esims4.0

Volgens de spreidingswet. Nogal slordig misschien, maar ik dacht dat die nooit was aangenomen.

Romāns Vainšteins

Spreidingswet is daarop gestoeld, opvang naar inwonersaantal. Die is aangenomen maar wordt niet uitgevoerd, vandaar Ter Apel.

Faber schittert in nietsdoen, belt niet, weigert overleggen, stuurt een onnozel briefje en negeert haar ambtenaren.

nog mbt die Rotterdamse steekpartij: het blootleggen van de mechanismen die dergelijke zielen laten ontsporen, al dan niet door IS-achtige krachten gestuwd is iets dat bij justitie ligt. Volgens mij wordt daar al flink aan gewerkt en nu gaat ernog meer geld heen. Persoonlijk ben ik wel bang dat er (online) konijnenholen zijn waar 'profs' labiele personen weten te vinden om ze tot zelfmoordcommando's om te katten. 

Laatst gewijzigd
Raul Alcala
esims4.0
#6408
Volgens de spreidingswet. Nogal slordig misschien, maar ik dacht dat die nooit was aangenomen.

Eric van den Burg heeft zich wel eens boos gemaakt daarover richting Amsterdam. Meer dan potsierlijk dat burgermeester Hamasema en haar links radicale clans in de raad altijd de bek vol hebben over fatsoen, medemenselijkheid en met verve op het morele orgel spelen.

 In de lijn van Famke haar ongerustheid mbt zwarte scholen maar tegelijk haar eigen pistolen paultje zoon naar een roomblanke school stuurt.

esims4.0

Pistolen Paultje, zo'n uitdrukking die vermoedelijk uit het Engels komt maar waarvan de Nederlandse variant grappiger is.

Romāns Vainšteins

Wat trouwens boven de markt hangt: status Oekrainers. Het moment komt naderbij dat deze status weer onder de loep genomen moet worden. Generaal verlengen tm maart 26 of aanpassingen?

Zou me zeer verbazen mocht het ministerie hier al over uit zijn, ook wat overleg met met de regering daar betreft.

Raul Alcala
esims4.0
#6411
Pistolen Paultje, zo'n uitdrukking die vermoedelijk uit het Engels komt maar waarvan de Nederlandse...

Zoek je beef, dan serveer ik het op een pistooletje 

Raul Alcala

Jesus. Ik ga naar bed, mn nekkie ligt er af.

Raul Alcala

Vooral voor de linkse boys hier

"Het enige dat ik weet is dat ik niets weet"

kraamhol

'Ik en ezi'. Je zou ze voor minder ombrengen. 

esims4.0
kraamhol
#6416
'Ik en ezi'. Je zou ze voor minder ombrengen. 

"'Ik en ezi'. Je zou ze voor minder ombrengen."

Ze zijn hier in ieder geval voor minder geband. Dit bedoelde ik met de opmerking op mijn eigen website, over degene die zelf overal mee wegkomt. Ik zag dat mijn bericht met de cartoon verwijderd is en daarover nog het volgende.

Nadat bij iedereen wel duidelijk was dat er sprake was van een ban, zat Romans daar later nog verbaasd over te doen. Blijkbaar was hem (net als mijzelf) de reden ook ontgaan. Maar bij dat bericht van die cartoon dan wel meteen beginnen over dat ik de redactie schoffeer. Alsof dat omgekeerd niet het geval was. En SprintMaster die het heeft over een "kansloze" afbeelding, maar zijn eigen Wilders spotprent helemaal geweldig vond. Een wit voetje halen was het van beiden. Ook nul inhoudelijk reageren. Over ruggengraatloze bananen gesproken.

Ik heb zelf twee keer een bericht gerapporteerd, een van Thurau (via de e-mail, want nog geen rapporteerknop) en een van Sjonge Jonge. In beide gevallen was voor beiden glashelder wie dat deed en waarom. Ik ben nu twee keer geband op dit forum, zonder dat ik de reden en verantwoordelijken ken. En zonder dat ik van Wielerflits een toelichting krijg. Iedereen zou het met me eens moeten zijn dat dit niets met modereren te maken heeft. Maar ook de meer verstandige mensen zoals Wheely of Maillot à Pois hoor je nu niet.

Laatst gewijzigd
Romāns Vainšteins

Het is wat lukraak ja, maar niks om midden in de nacht van wakker te worden of zo. Je bent er toch weer? Dat wordt teleteksten!

Il Leopardo della Primavera
Romāns Vainšteins
#6418
Het is wat lukraak ja, maar niks om midden in de nacht van wakker te worden of zo. Je bent er toch w...

Niet om midden in de nacht wakker van te worden, wel om om 4 uur 's nachts erover te posten in dit topic waar ie niet meer in zou posten. Ieder z'n heug, mogguh!

Laatst gewijzigd
Il Leopardo della Primavera



Dit lijkt me ook vrij duidelijk trouwens, en als er iemand het kan weten is het de baas van de COA (Schoenmaker) wel.

Ironisch ook, dat opvang goedkoper wordt als de spreidingswet wordt gehandhaafd. Willen we meer of minder geld uitgeven aan asielzoekers?

Laatst gewijzigd
Klootje Kriekeljon

Als je samen op een trap staat te tillen kan de bovenste makkelijker een stapje naar beneden zetten dan de onderste eentje omhoog. 

Met zoveel empathisch vermogen kan er vast nog wel een beetje meer vanaf. 

Romāns Vainšteins

Leuke metafoor! Jij weet wel veel van trapsjouwen?

Il Leopardo della Primavera

Waar is het eigenlijk een metafoor voor? Was jij niet ook voorstander van de spreidingswet trouwens?

Laatst gewijzigd
kraamhol
esims4.0
#6417
"'Ik en ezi'. Je zou ze voor minder ombrengen." Ze zijn hier in ieder geval voor minder geband. Dit...

Weet je nu echt niet waarom je geband bent joh? Beide keren was het volstrekt duidelijk. Het is trouwens uitermate treurig om op de rapporteerknop te drukken, zelfs op de lagere school en in de oorlog was dat een nogo. Een raad van kraam: gewoon je mening blijven geven hier op wf, en een spiegel kopen voor wat reflectie. De zieke grappen mogen achterwege blijven.

1 2 ... 257 ... 283 284

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.