Het misschien ooit grote politiek-topic

1 2 ... 258 ... 283 284
Romāns Vainšteins

Interessante Kockelmann-uitzending waar Vroonhoven tussen de regels helder stelt dat Wilders zijn noodwet in de reet steken kan. Wanneer de Raad van State 'no' zegt ligt er dus wel degelijk een kabinetscrisis/val op de loer. Het is een enorm gezichtsverlies namelijk.

Het mag van mij elk moment gebeuren want hoewel PVV aanzwelt zal niemand meer met hem in zee gaan en moeten ze dus met iets boven 40 toekijken vanuit de oppositiebankjes hoe een tuttifrutti-kabinet het land bestuurt.

Romāns Vainšteins

Achteraf toch best een sneaky handige zet van Omtzigt om even zijn gestressde zelf van het podium te halen. Nu hebben ze iemand achter de hand die binnen no time veel ervaring opgedaan heeft en veel blijk van eigengereidheid geeft.

Vandaag gaat nu.nl verder met Faber fileren die geen moer doet, niet belt, niet opneemt, niet luistert, liegt en bedriegt. Haar tweet KLOPT!

kraamhol

Toch benieuwd wat er precies is met zigt, nog niet zo lang geleden zou ie het torentje gaan bestijgen. Als het stress is, dan is het snel einde verhaal voor hem en zijn partij.

Il Leopardo della Primavera

Combinatie van stress en een vooruitziende blik, hij wist natuurlijk al van de noodwet af en denk dat hij de kans rijp zag om niet mee ten onder te gaan met het schip Faber. Goede keuze, nu blijft ie toch soortvan integer, ook in combinatie met Van Vroonhoven die erg sterk was.

Raul Alcala
kraamhol
#6416
'Ik en ezi'. Je zou ze voor minder ombrengen. 

Je wil ons dood? Of een ban?

kraamhol
Raul Alcala
#6429
Je wil ons dood? Of een ban?

Doe niet zo raar, in de lijn van pistolen paultje

Romāns Vainšteins

Gaan 'Ezi&Jij' nu een hele dag verbolgen doen? Dat mag in gedichtsvorm.

kraamhol
Romāns Vainšteins
#6431
Gaan 'Ezi&Jij' nu een hele dag verbolgen doen? Dat mag in gedichtsvorm.

of in cartoons, vids, desnoods aangepaste teletekst.

Romāns Vainšteins

Hoeveel zelfoverschatting moet je hebben om zoiets te vragen joh?

maar ik ben vergevingsgezind, zand erover.

met nog even wel een opmerking dat het uitstekend aan het profiel 'allemaal groffe taal uitslaan, niks kunnen incasseren' voldoet.

Laatst gewijzigd
Raul Alcala

Waar bemoei jij je mee kotsknol vainstains  ik praat tegen kraam

Raul Alcala
kraamhol
#6430
Doe niet zo raar, in de lijn van pistolen paultje

Waarom zeg je zulke dingen Kraam? Zit het je zo diep dat ik voor esims opkom, zit het je zo diep dat hij en ik politiek redelijk overeenkomen? Waarom typte je die paar zinnen in en besloot je op die gele button te drukken?

Il Leopardo della Primavera
Raul Alcala
#6434
Waar bemoei jij je mee kotsknol vainstains  ik praat tegen kraam

misschien even die odol wegwerken, voel je je wellicht wat beter

kraamhol
Raul Alcala
#6435
Waarom zeg je zulke dingen Kraam? Zit het je zo diep dat ik voor esims opkom, zit het je zo diep dat...

Was maar één zinnetje. 'ik en ezi', ging me enkel om de grammatica fout:)

Romāns Vainšteins

ja, Kraam. Had er dan tenminste een linkje naar slachtofferhulp bij gedaan!

Raul Alcala

Met die odol leg ik je met gemak om. Die schiet sneller dan welke schaduw dan ook

Romāns Vainšteins

Wat is ie weer lekker grof wakker geworden he, iedereen in de sidderstand.

kraamhol

We wachten even tot de nachtburgemeester door z'n mem is wakker gekust, voor verdere duiding van deze vreselijke gebeurtenis.

Klootje Kriekeljon
Il Leopardo della Primavera
#6423
Waar is het eigenlijk een metafoor voor? Was jij niet ook voorstander van de spreidingswet trouwens?

Als je verstandig genoeg bent kan je 'een stapje naar beneden zetten' voor iemand die wat minder handig is. 

edit: nooit Iets over gezegd.

Laatst gewijzigd
Raul Alcala
kraamhol
#6437
Was maar één zinnetje. 'ik en ezi', ging me enkel om de grammatica fout:)

Sjonge jonge jonge ( staat m'n microfoon nog aan?). Maar goed, ik geloof je, ben de beroerdste niet. Ik ben benieuwd naar John Bidon z'n antropologische beschouwingen hierop. 

Romāns Vainšteins

Jij met je John Bidon, get a room.

klein beetje potsierlijk hoe je zit te dwepen met die reetveer. Sindsdien is het niveau flink gekelderd bij jou.

Laatst gewijzigd
Raul Alcala

Ik voel me lomer dan een linkse, lusteloze, lijkenpikkende luiaard aan een liaan hangend, op een easy sunday morning.

Al die pietje puks hier die elkaars ballen giechelend kietelen, het lijkt wel of jullie een abonnement op elkaar hebben.

Ik slik nog was aspirine

Laatst gewijzigd
Raul Alcala
Romāns Vainšteins
#6444
Jij met je John Bidon, get a room. klein beetje potsierlijk hoe je zit te dwepen met die reetveer....

Kusje, al weet ik dat je veeeel groffer kan

 Ken je die mop van Mossad agent Douglas Murray? 

Romāns Vainšteins

Nee, ik ken gelukkig dat soort naarlingen allemaal niet.

Raul Alcala

Of zullen we een boom opzetten over het zsm scheiden van kerk en staat, Romance? Dat zal die terroristen leren!@

Dat is wat ik zo aan je waardeer. Je eindeloze kennis en je praktische oplossingen voor, in dit geval, het voorkomen van terroristische aanslagen.

Raul Alcala
Romāns Vainšteins
#6447
Nee, ik ken gelukkig dat soort naarlingen allemaal niet.

Hij is geen Mossad agent 😂

Zullen we elke dag met een mop begint hier? Gewoon, voor de sfeer?

Kusje

1 2 ... 258 ... 283 284

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.