Het misschien ooit grote politiek-topic

1 2 ... 18 ... 285 286
Romāns Vainšteins

Naast dat ik niet op linkjes en filmpjes klik staat de kop van die vent me echt totaal niet aan.

Wel de moeite genomen om even zijn biografie door te pluizen, niet echt mijn type. Enorm veel bezig met randzaken en anale focus op de homo sapiens zelf. 

Laatst gewijzigd
esims2.0

"Pareto principe is zo allesomvattend aanwezig in ons dagelijks leven."

Zelfs in een muziektopic op Wielerflits. Onafhankelijk van Romans was ik ook al van mening dat je in zo'n discussie geen filmpje moet plaatsen wanneer het niet een onderbouwing is van een specifiek genoemd iets.

Raul Alcala
esims2.0
#427
"Pareto principe is zo allesomvattend aanwezig in ons dagelijks leven." Zelfs in een muziektopic op...

Ik had gedacht dat jullie zelf wel het verband hadden kunnen trekken nav wat ik typ en aan filmpjes toevoeg.

In dit geval. Ongelijkheid, zoals armoede, komt niet voort uit het kapitalisme. In alle domeinen waar sprake is van creativiteit (en of economisch overschot), inclusief de natuur, is er sprake van ongelijkheid. Ongelijkheid is een natuurwet 

Raul Alcala
Romāns Vainšteins
#426
Naast dat ik niet op linkjes en filmpjes klik staat de kop van die vent me echt totaal niet aan. We...

Iemand beoordelen op z'n uiterlijk? Hmm.

Los daarvan. Je doet jezelf enorm te kort....zichtig

Laatst gewijzigd
Il Leopardo della Primavera

Jordan Peterson is de Allah van Raul zo te zien. Honderd jaar terug zou hij overal oreren met een boek van Peterson in z'n hand.

Il Leopardo della Primavera

Ik ken religekkies die hun god minder vaak noemen dan dat Raul hier het over Jordan heeft, wil ik zeggen. Ach, ieder z'n ding, maakt mij niet uit op wie of wat je valt.

Raul Alcala

Je kan er heel badinerend over doen Leo, maar deze man is wel  belangrijk voor mij geweest in heel moeilijke tijden. Die ik zeker niet ga delen met jou, brrr

 Je zou Socrates z'n oneliner eens wat vaker moeten bezigen

 

Laatst gewijzigd
SprintMaster
Raul Alcala
#428
Ik had gedacht dat jullie zelf wel het verband hadden kunnen trekken nav wat ik typ en aan filmpjes...

Bedoel je 80% zwarte muziek en 20% niet zwart?

Il Leopardo della Primavera
SprintMaster
#433
Bedoel je 80% zwarte muziek en 20% niet zwart?

haha +1

Wijsgeer

Ik geloof dat ik naar de dokter moet... ben het veel te vaak eens met Vainsteins. 

Ook ik heb niks met de filmpjes. Maar iets in mij zegt dat dit juist een aanmoediging is voor onze mexicaan om ermee door te gaan. Van mij had Biden eerder verregaande maatregelen mogen nemen om de mexicaanse migratiestroom te beperken!

Raul Alcala
Wijsgeer
#435
Ik geloof dat ik naar de dokter moet... ben het veel te vaak eens met Vainsteins.  Ook ik heb...

Buscando una cita a ciegas, conjo?

Video

Laatst gewijzigd
Marik

Ik ga stemmen op het CDA. U kunt in al mijn voorgaande inhoudelijke stukjes vinden waarom.

esims2.0

Ik moet bekennen dat ik bij de vorige verkiezingen ook gestemd heb op het CDA. Niet om inhoudelijke redenen, maar omdat ik de andere partijen niet zag zitten. En het CDA leek me een partij die wel handig was om een bepaalde coalitie aan een meerderheid te helpen.

Laatst gewijzigd
Raul Alcala

Ik moet ook bekennen 

Asscher!

Laatst gewijzigd
Raul Alcala

Zelfs Timmermans hanteert nu het pareto principe. Het moet niet gekker worden.

Klootje Kriekeljon

Dit topic geeft mij visuele kakafoniefobie. 

John, eigenlijk verwoord je het prima. 

Sunneklaas

Sunneklaas
Raul Alcala
#405
Jammer dat Bas liegt Basssss

iK LeES gEeN lInKJeS

Sunneklaas

Die Joseph, eerst in conflict met Texas omdat zij niet toestonden dat de federale regering hekken weghaalde en nu toch zelf maar aan de slag. November komt al snel schijnbaar (copy paste verboden te lezen voor Romans)


Il Leopardo della Primavera
Raul Alcala
#432
Je kan er heel badinerend over doen Leo, maar deze man is wel  belangrijk voor mij geweest in h...

Huil niet zo om een grap, was het toch?

Marik
Sunneklaas
#444
Die Joseph, eerst in conflict met Texas omdat zij niet toestonden dat de federale regering hekken we...

Je mag echt bidden dat Donald J. niet opnieuw in het Witte Huis komt. Die gaat als een losgeraakt projectiel om zich heen meppen. En daar ga jij op je terp in Friesland ook last van krijgen. Dan maar een seniele oude man op het pluche.

Raul Alcala

😂

Raul Alcala
Sunneklaas
#444
Die Joseph, eerst in conflict met Texas omdat zij niet toestonden dat de federale regering hekken we...

Trump op tour met deze man, nu al zin in 

Sunneklaas
Raul Alcala
#448
Trump op tour met deze man, nu al zin in 

Ja die zegt een boel verstandige dingen, al mag het soms iets minder christelijk. Draait in elk geval niet om de hete brij heen

Raul Alcala
Sunneklaas
#449
Ja die zegt een boel verstandige dingen, al mag het soms iets minder christelijk. Draait in elk geva...

Het is een christelijk land

En de angstzaaierij over Trump,  als Trump dit als Trump dat....nooit iets van uitgekomen.  Dat Marik het überhaupt nog probeert 

1 2 ... 18 ... 285 286

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.