Het misschien ooit grote politiek-topic

1 2 ... 19 ... 285 286
Marik

Het is niet zo moeilijk hoor, Trump is het grootste gevaar voor het wereldtoneel vanwege zijn onvoorspelbaarheid. Het is al ingewikkeld genoeg met alle grootmachten die aan het schuiven zijn. Trump gooit daar nog een sausje van extra onvoorspelbaarheid overheen. Maar ja, de onderbuik hè, die kun je vergelijken met een hongerige beer. En die moet gevoed worden. 

Romāns Vainšteins

Qua religie: Élke politicus die serieus rekening houdt met een vanaf een wolkje meekoekeloerende baardaap gaat meteen -45 het krijt in bij mij. Min of meer zonde want er zitten zo nu dan (oa Segers, Bontebal) vaak best aardige lui tussen.

Laatst gewijzigd
Raul Alcala

Jaja, dat roepen ze al langer, en nooit iets van uitgekomen

Il Leopardo della Primavera
Raul Alcala
#450
Het is een christelijk land En de angstzaaierij over Trump,  als Trump dit als Trump dat....no...

Ach nee, er is op 6 januari 2021 helemaal niks gebeurd natuurlijk.

Raul Alcala

Als CNN Trump minder negatief gaat benaderen, als de kramp daardoor bij Trump wat verdwijnt, wordt het een walk in de park voor hem denk ik.

Ieder land krijgt de leider die ze verdienen, en jammer dat zo'n bepalend land het met deze 2 moet doen

SprintMaster

Trump is volstrekt onberekenbaar en dus onbetrouwbaar. Ooit bijgehouden hoeveel leugens hij heeft vertelt?

"Dat de Amerikaanse president Donald Trump nog wel eens een loopje met de waarheid neemt, is inmiddels bekend. Van 2017 tot eind 2019 telde de Washington Post maar liefst 15.413 leugens, halve waarheden en misleidende uitspraken van Trump. Sinds de uitbraak van het coronavirus zijn er daar nog een hoop bijgekomen, onder andere over het gebruik van (hydroxy)chloroquine als medicijn tegen corona: dat leverde nogal wat kritiek op. ​"

https://kro-ncrv.nl/programmas/talkshow-m/na-15000-leugens-in-drie-jaar-mag-trump-nog-vrijuit-twitteren

Sunneklaas
Il Leopardo della Primavera
#454
Ach nee, er is op 6 januari 2021 helemaal niks gebeurd natuurlijk.

Wat is er gebeurd? Alle rednecks uit het land met al hun vuurwapens naar het capitool voor een staatsgreep? Of een uit de hand gelopen protest? Voor een machtsgreep is echt veel meer nodig. Dat de 'democraten' iedereen toelaten waarvan het weet dat het waarschijnlijke blauwe stemmers zijn is meer verontrustend. Dat ze weigeren een identificatieplicht in te stellen om te stemmen net zo.

Il Leopardo della Primavera
Sunneklaas
#457
Wat is er gebeurd? Alle rednecks uit het land met al hun vuurwapens naar het capitool voor een staat...

We weten beide wat er daar is gebeurd en dat Trump daaraan ten grondslag ligt. De bestorming is door de FBI bestempeld als binnenlands terrorisme en door veel politieke waarnemers als staatsgreep. Dat Trump (indirect) verantwoordelijk is voor de 5 doden die daar gevallen zijn neem ik dan nog geeneens mee.

En je whataboutisme over stemmen is vrij misplaatst.

Laatst gewijzigd
Raul Alcala

Misplaatst, proest

Biden kon 4 jaar geleden al niet uit z'n woorden komen en heeft de abraham accoorden verkwanseld 

Wijsgeer

Ik blijf het inderdaad wonderlijk vinden hoe men massaal achter Trump blijft staan, met alles wat ie op zijn kerfstok heeft. Zoals het ook verbazingwekkend is dat Netanyahu nog steeds aan de macht is in Israel.

Maar blijkbaar zie je vanuit de binnenkant dingen anders dan van buitenaf. Ik hoop altijd op leiders met een soort van werkend moreel kompas. Echter is dat in de politiek blijkbaar geen vereiste meer.

Il Leopardo della Primavera

Hilarisch hoe snel de protrumpies het over iets anders gaan hebben als ik de bestorming van het Capitool erbij haal.

Romāns Vainšteins

Dat Trump geen mega-mongolenstreken uithalen kan heeft vooral te maken met de best wel grote en logge filter die rondom wetgeving opgeworpen is in de USA.

Anders had die halve gare leipo allang met zijn roodaangelopen bakkes op een atoomknop zitten hengsten, zijn bom afvurend op Niki Haley terwijl ie Nancy Pelosi moest hebben.

Laatst gewijzigd
Raul Alcala

Pro trump pro trump. Leo snapt t niet zo, dat beschouwende

Laatst gewijzigd
Sunneklaas
Il Leopardo della Primavera
#458
We weten beide wat er daar is gebeurd en dat Trump daaraan ten grondslag ligt. De bestorming is door...

Ah ja 5 doden: 3 een natuurlijke dood, 1 door drugs en 1 neergeschoten door een agent... Van een machtsgreep in een land waar het volk meer vuurwapens heeft dan het leger, en helemaal onder republikeinen, zou je toch wat meer verwachten. Stoute Trump

Raul Alcala
Wijsgeer
#460
Ik blijf het inderdaad wonderlijk vinden hoe men massaal achter Trump blijft staan, met alles wat ie...

Jij als zelfbenoemd antisemiet, hoe zit t eigenlijk met jouw morele kompas

Il Leopardo della Primavera
Raul Alcala
#463
Pro trump pro trump. Leo snapt t niet zo, dat beschouwende

Moet romans nou een film gaan kijken of snap ik het niet, dat beschouwende? Overigens weer geen inhoudelijke reactie ;)

Il Leopardo della Primavera
Sunneklaas
#464
Ah ja 5 doden: 3 een natuurlijke dood, 1 door drugs en 1 neergeschoten door een agent... Van een mac...

Die 3 natuurlijke doden, daarvan zijn er twee door een hartaanval en eentje door verdrukking. Dat zou ik in die situatie niet natuurlijk noemen (bron). Er is een agent in elkaar geslagen door de meute, en daar later aan overleden, en inderdaad iemand neergeschoten door een agent. Geen idee hoe je bij drugs komt.

Ik zeg niet dat het een staatsgreep was (heb ook nooit machtsgreep gezegd, twee verschillende dingen m.i.), maar dat politieke waarnemers het zo hebben benoemd. En het is dus binnenlands terrorisme geweest, aangespoord door Trump. Tsja, wat moet je nog meer zeggen? Hoe zou jij reageren als een Timmermans of Van Meijeren oproept tot geweld en daar mensen door omkomen, en het land in chaos stort?

MaGarin

Zoek anders even 'Project 2025' op. Voor de mensen die denken dat wel mee zal vallen met Trump.

 

Alleen in Nederland zal het al miljoenen doden gaan opleveren de komende jaren, laat staan in de rest van de wereld.

Romāns Vainšteins

Uiteindelijk gaat Trump gewoon aan de boom bungelen voor zijn couppoging, een beetje jury propt hem daarvoor Alcatraz in.

Raul Alcala
Il Leopardo della Primavera
#466
Moet romans nou een film gaan kijken of snap ik het niet, dat beschouwende? Overigens weer geen inho...

Je snapt er weer geen reet van nee

Il Leopardo della Primavera
MaGarin
#468
Zoek anders even 'Project 2025' op. Voor de mensen die denken dat wel mee zal vallen met Trump. &nb...

Oef, dat is gewoon de opmars naar een dictatuur. Bizar dat ze daar zo openlijk over zijn en dat niemand er echt naar kraait.

Raul Alcala
MaGarin
#468
Zoek anders even 'Project 2025' op. Voor de mensen die denken dat wel mee zal vallen met Trump. &nb...

Miljoenen doden in Nederland de komende jaren, hahaha die Wouter toch 

Il Leopardo della Primavera
Romāns Vainšteins
#469
Uiteindelijk gaat Trump gewoon aan de boom bungelen voor zijn couppoging, een beetje jury propt hem...

Ik wil Trump wel zien zwemmen daar, hahaha

Raul Alcala

Knettergek clubje hier. Tijd voor een koffie pauze

Il Leopardo della Primavera
Raul Alcala
#474
Knettergek clubje hier. Tijd voor een koffie pauze

Misschien moet je even een filmpje gaan kijken roel

1 2 ... 19 ... 285 286

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.