Het misschien ooit grote politiek-topic

1 2 ... 16 ... 399 400
Raul Alcala
SprintMaster
Cultuur? Veel te makkelijk. Je weet het best Raul, denk nog eens na... Niemand wordt uit zichzelf ra...

Het ligt aan ons zelf toch dat ze crimineel worden en of de boel opblazen? En ook veel re veel steun voor Israël

Ja, wie wordt dan geen Taghi

Wheely

Wat gaan jullie stemmen dan de 6e? Ik weet het zelf nog niet...

Romāns Vainšteins

VOLT dit x denk ik, anders D66

Sunneklaas
Romāns Vainšteins
Ik snap op mijn beurt dan weer dan je veel weet van binnen bubbels zitten, Sunny. En het getuigt van...

Beetje summier qua bijvoeglijke naamwoorden, ik raakte toch geen gevoelige snaar he. Ik weet héús wel dat je ook wel eens andere meningen/gedachten/feiten tot je neemt. Bijvoorbeeld via Op1. Hier een leuk filmpje

Sunneklaas
Wheely

Hoogste vrouw op de Groenlinks lijst

Romāns Vainšteins

Sunny, niemand klikt op je linkjes, niemand kijkt je filmpjes. 

Je moet toch echt weer een grof plaatje plaatsen om indruk te maken.

Thurau
Wheely

Bas Eickhout, man met ervaring in Brussel, geen geparachuteerde mislukking uit de nederlandse politiek of mensen die 4 jaar nodig hebben om de juiste deuren in de vergaderzaal te openen. 

Romāns Vainšteins

Je die zat ook in het Op1 debat samen met zijn lookalike van D66, sloegen allebei eredelijk verstandige taal uit. In tegenstelling tot die wat valsige meneer van de PVV (die trouwens wel meer hersens leek te hebben dan de 36 gemuilkorfde mignonmarionetten, op een of andere manier) en, met name, die boerenroeptoeter van de BBB.

Dank voor de tip Thurau, ik zal eens zien of ik wat meer van hem te weten kan komen.

Laatst gewijzigd
Sunneklaas
Romāns Vainšteins
Sunny, niemand klikt op je linkjes, niemand kijkt je filmpjes.  Je moet toch echt weer een gro...

Dat is simpelweg niet waar. Dat jij geen nieuwe zaken tot je wil nemen wil niet zeggen dat andere mensen niet willen leren van interessante, ontroerende, inspirerende en treffende stukken. Maar blijf vooral op de chat en forum herhalen dat je niet aan linkjes doet, na 3 keer was dat nog niet duidelijk. Maar hou er wel rekening mee dat anderen misschien wel geinteresseerd zijn in bronnen en/of de gedachtes van experts op hun gebieden. Niet iedereen is meteen overtuigd van iemand die wat zegt op een forum namelijk.

Romāns Vainšteins

Sunny, ik weet echt zeker dat niemand behalve kwek en kwak zitten te wachten op jouw grabbelbakbagger

Raul Alcala
Wheely

Bas Eickhout 

Raul Alcala
Romāns Vainšteins
Sunny, ik weet echt zeker dat niemand behalve kwek en kwak zitten te wachten op jouw grabbelbakbagge...

Je dedain is grenzeloos

Sunneklaas
Romāns Vainšteins
Sunny, ik weet echt zeker dat niemand behalve kwek en kwak zitten te wachten op jouw grabbelbakbagge...

Bron? Ik vermoed dat ze niet zitten te wachten op onnodige bijvoeglijke naamwoorden steeds om speciaal te doen. Iemand refereerde er hier eerder al aan. Ik weet dat het lastig is, maar heb toch nog een filmpje voor je. Maar neem beslist je tijd. 

Romāns Vainšteins

Wanneer ik dat doe zou ik de eerste zijn.

Niemand klikt meer op linkjes en filmpjes, daar zijn ze tijdens corona mee gestopt hoorde ik.

Laatst gewijzigd
Raul Alcala

Alleen al de keuze van de titel van dit forum 😂

Sunneklaas
Romāns Vainšteins
Wanneer ik dat doe zou ik de eerste zijn. Niemand klikt meer op linkjes en filmpjes, daar zijn ze t...

Doe het! Wees mijn grote meid!

Genoeg gespeeld, oant moarn

Laatst gewijzigd
Romāns Vainšteins

Als we jullie een eigen hoekje geven met kwik, kwek en kwak's linksjesparty, is dat een oplossing?

Laatst gewijzigd
Romāns Vainšteins

O sorry, zei ik linkSjes? Dat bedoelde ik niet zo!

Raul Alcala

Ik hoop wel dat je niet urineert in de ballenbak, Romans

Raul Alcala

Jammer dat Bas liegt

Basssss

Romāns Vainšteins

Zijn er verder ook nog mensen die het wat vreemd vinden dat D66 en VVD (nog) in dezelfde fractie zitten in Europa?  Ik denk dat het de VVD enorm aan stemmen gaat kosten (beide kanten). De wat rechtseren vinden ze te links en de wat linkseren sorteren voor op het feit dat ze straks de fractie wellicht uitgemikt worden.

Op zich jammer voor ze want die voorman komt over als een hele harde werker en redelijk kundig politicus.

Raul Alcala

D66 wil de VVD eruit knikkeren hoor, dus wat maak je je druk? Wat ik al eerder zei, uit die hoek heiligt het doel de middelen

Laatst gewijzigd
Thurau
Romāns Vainšteins
Zijn er verder ook nog mensen die het wat vreemd vinden dat D66 en VVD (nog) in dezelfde fractie zit...

VVD kan niet genoeg klappen krijgen wat mij betreft. Dat Azmani zijn persoonlijke ambitie om de Renew fractie te leiden getorpedeerd ziet worden door dom gansje Dilan is echt schitterend. Nu moet de VVD wat meer kruipen voor Macron die bepaalt wat de Europese liberale fractie doet.

Raul Alcala

Dus dat

Romāns Vainšteins

Op zich hebben ze natuurlijk een punt bij D66: aan de ene kant renew Europe heten en tegelijkertijd op de schoot zitten bij iemand die het liest iedereen in een tijdmachine naar de 60er jaren katapulteert om dan met een honkbalknuppel bij de grens te gaan staan? Tsja.

Ik vind het alleen wat sneu voor die hardwerkende Azmani, niet mijn partij verder hoor.

Laatst gewijzigd
1 2 ... 16 ... 399 400

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.