Ik dacht al: waarom stelt niemand eens de juiste vragen aan die moslim criticasters? Schijnbaar hebben de heren een erg selectief geheugen.
Bjorn Lomborg is een bekende fossiele brandstoffen lobbyist, dat weet iedereen. Zijn denktank is onder andere gefund door Paul Singer. Daarnaast heeft hij niks gestudeerd wat ook maar in de richting van klimaatwetenschappen gaat. Ik laat mijn auto niet maken door een kapper, net zo min als dat ik klimaatzaken van een politicoloog aan neem.
Dat doet me denken aan definitie van het Wereldmuseum in Amsterdam.
Altijd weer die stoute blanken. Geenstijl berichtte hier ook over en het ging rond op sociale media, maar schijnbaar vond niemand bij het (toen nog Tropen-)museum het nodig deze idiote definitie te wijzigen. Wat als er 'blanken' had gestaan, dan was 1 bericht op Twitter genoeg om de website op zwart te gooien. De arme Ieren van kleur hebben aan den lijve ondervonden dat racisme aan de basis staat van kolonialisme en hebben dat moeten bekopen met een flink tal doden en het verdringen van hun cultuur en taal door de Britse bezetter.
Ik fik niemand af. Maar dit is wel weer typisch. Worden er goede vragen gesteld waarop we inhoudelijk kunnen discussiëren, loopt het dood omdat roelie op de man gaat spelen over mijn verknipte gedachtenwereld. Ik mis alleen nog een nietszeggend filmpje van Kraam en een reactie van Truc op de vraag die lang is maar inhoudelijk niks zegt en we zijn weer terug bij af. 👍🏼
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.