Het misschien ooit grote politiek-topic

1 2 ... 14 ... 285 286
Il Leopardo della Primavera
Sunneklaas
#302
En daar heb je dus de EER voor, wat eigenlijk een soort EEG is. En dat het VK het wat verkeerd aanpa...

De EEG bestaat niet meer, in het verleden blijven hangen heeft geen zin.
Afslanken mag best overigens.

Il Leopardo della Primavera
Raul Alcala
#325
Ik ben content met hoe je schoonmaakt, Malik. Kudos

inhoudelijk ijzersterk, geen (de) speld tussen te krijgen.

Il Leopardo della Primavera
SprintMaster
#320
Twee vragen aan Raul en Sunneklaas: 1. wat zou de reden kunnen zijn dat moslims radicaliseren/...

Het blijft natuurlijk hilarisch dat Roeliebol en Truc deze vragen ontwijken. Het laat zich ook wel raden waarom.

SprintMaster
Il Leopardo della Primavera
#328
Het blijft natuurlijk hilarisch dat Roeliebol en Truc deze vragen ontwijken. Het laat zich ook wel r...

Ik dacht al: waarom stelt niemand eens de juiste vragen aan die moslim criticasters? Schijnbaar hebben de heren een erg selectief geheugen. 

Laatst gewijzigd
Raul Alcala
SprintMaster
#320
Twee vragen aan Raul en Sunneklaas: 1. wat zou de reden kunnen zijn dat moslims radicaliseren/...


  1. Koeltuur

  2.  Kut met peren

Laatst gewijzigd
Raul Alcala
Il Leopardo della Primavera
#328
Het blijft natuurlijk hilarisch dat Roeliebol en Truc deze vragen ontwijken. Het laat zich ook wel r...

Aldus Leo, zionisten moet je intimideren, pardo

Laatst gewijzigd
Raul Alcala
SprintMaster
#329
Ik dacht al: waarom stelt niemand eens de juiste vragen aan die moslim criticasters? Schijnbaar hebb...

Zelden zulke domme vragen gelezen

Laatst gewijzigd
Il Leopardo della Primavera
Raul Alcala
#330
Koeltuur  Kut met peren

Als je het zo kut vindt dat we olie uit oa SA halen, waarom loop je dan braaf achter de kont aan van al die big oil lobbyisten?

Raul Alcala

Que? Praat niet zo raar man, ik loop alleen m'n lul achterna

Il Leopardo della Primavera
Raul Alcala
#334
Que? Praat niet zo raar man, ik loop alleen m'n lul achterna

Bjorn Lomborg is een bekende fossiele brandstoffen lobbyist, dat weet iedereen. Zijn denktank is onder andere gefund door Paul Singer. Daarnaast heeft hij niks gestudeerd wat ook maar in de richting van klimaatwetenschappen gaat. Ik laat mijn auto niet maken door een kapper, net zo min als dat ik klimaatzaken van een politicoloog aan neem.

Laatst gewijzigd
Raul Alcala
Il Leopardo della Primavera
#335
Bjorn Lomborg is een bekende fossiele brandstoffen lobbyist, dat weet iedereen. Zijn denktank is ond...

In jouw verknipte gedachtenwereld wellicht

De man is oa oprichter van de fenomenale denktank

www.copenhagenconsencus.com

Laatst gewijzigd
Il Leopardo della Primavera
Raul Alcala
#336
In jouw verknipte gedachtenwereld wellicht De man is oa oprichter van de fenomenale denktank www.c...

Wederom een knappe inhoudelijke reactie, wat ben je daar toch goed in!

Raul Alcala
Il Leopardo della Primavera
#337
Wederom een knappe inhoudelijke reactie, wat ben je daar toch goed in!

Jij fikt alleen maar anderen ongefundeerd af omdat je bang bent op zijn inhoud in te gaan

Laatst gewijzigd
Sunneklaas
Raul Alcala
#324
In het stedelijk museum Amsterdam moet je, wanneer je je kunst daar aanbiedt, tegenwoordig eerst lan...

Dat doet me denken aan definitie van het Wereldmuseum in Amsterdam.

Altijd weer die stoute blanken. Geenstijl berichtte hier ook over en het ging rond op sociale media, maar schijnbaar vond niemand bij het (toen nog Tropen-)museum het nodig deze idiote definitie te wijzigen. Wat als er 'blanken' had gestaan, dan was 1 bericht op Twitter genoeg om de website op zwart te gooien. De arme Ieren van kleur hebben aan den lijve ondervonden dat racisme aan de basis staat van kolonialisme en hebben dat moeten bekopen met een flink tal doden en het verdringen van hun cultuur en taal door de Britse bezetter. 

 

Raul Alcala

Voor mensen met inhoud, dus Leo skip maar

https://copenhagenconsensus.com/

Sunneklaas
Il Leopardo della Primavera
#326
De EEG bestaat niet meer, in het verleden blijven hangen heeft geen zin.Afslanken mag best overigens...

Nee hehe, kop er wel een beetje bijhouden..

Sunneklaas
Il Leopardo della Primavera
#328
Het blijft natuurlijk hilarisch dat Roeliebol en Truc deze vragen ontwijken. Het laat zich ook wel r...

Hilarisch dat den Truc een kwartier eerder al antwoord had gegeven

Il Leopardo della Primavera
Raul Alcala
#338
Jij fikt alleen maar anderen ongefundeerd af omdat je bang bent op zijn inhoud in te gaan

Ik fik niemand af. Maar dit is wel weer typisch. Worden er goede vragen gesteld waarop we inhoudelijk kunnen discussiëren, loopt het dood omdat roelie op de man gaat spelen over mijn verknipte gedachtenwereld. Ik mis alleen nog een nietszeggend filmpje van Kraam en een reactie van Truc op de vraag die lang is maar inhoudelijk niks zegt en we zijn weer terug bij af. 👍🏼

Il Leopardo della Primavera
Raul Alcala
#340
Voor mensen met inhoud, dus Leo skip maar https://copenhagenconsensus.com/

Zoals ik al zei gefund door Paul Singer, een hele nare man. 

Il Leopardo della Primavera
Sunneklaas
#342
Hilarisch dat den Truc een kwartier eerder al antwoord had gegeven

Over kerncentrales gesproken, wie gaan die betalen eigenlijk? En waarom zouden we die neerzetten als groene energie simpelweg goedkoper en sneller is?

 

ps: had je antwoord gemist, excusez-moi ;)

kraamhol
Raul Alcala
#325
Ik ben content met hoe je schoonmaakt, Malik. Kudos

Stuur 'm effe naar mij als ie Mo gecleaned heeft, ik heb nog wat duistere plekjes die nodig schoon moeten!

Raul Alcala
kraamhol
#346
Stuur 'm effe naar mij als ie Mo gecleaned heeft, ik heb nog wat duistere plekjes die nodig schoon m...

Eerst moet Leo z'n mond gespoeld worden, Kraam

 Daarna stuur ik em door naar jou

kraamhol
Raul Alcala
#334
Que? Praat niet zo raar man, ik loop alleen m'n lul achterna

Romāns Vainšteins

Dat kerncentrale bouwen is een kansloze piste, duurt veel te lang en gaat het dubbele kosten van wat ze nu denken uit te gaan geven.

Raul Alcala
Il Leopardo della Primavera
#344
Zoals ik al zei gefund door Paul Singer, een hele nare man. 

Weer geen inhoud

1 2 ... 14 ... 285 286

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.