Het misschien ooit grote politiek-topic

1 2 ... 259 ... 283 284
Romāns Vainšteins

mwoah, terroristische aanslagen,...

ik schaar die gevallen Solingen en Rotterdam toch onder een andere categorie inmiddels, eentje waar ook die lone wolfs in de states met hun knalpartijen onder vallen. Afgedwaalde zielen die hun zelfmoordpoging niet ongezien willen laten zijn het, want ook al niet dood stapt men zo wel uit het leven. En dan mag zowel in Solingen als Rotterdam ook nog eens blijken in hoeverre a: er sprake is van psychische aandoeningen en b: die lui in online konijnenholen zaten.

Vraagstukken voor ministeries van Sociale Zaken en Justitie, niet zoals Wilders weer poogt te drolkleien richting migratie (de ongelofelijke one-topic kneus dat het is)

Dat soort zaken houden me meer bezig dan die Engelse Mossadagent die een stijve lul van ontploffende piepers krijgt. 

Romāns Vainšteins

Zowel met betrekking tot het afdwalen (signalering) als de konijnenholen (deze dempen) voorzie ik toekomstige aanpassingen in normale matschappijen waar peroxide Sithlords weer als straatbagger naar de goot geveegd zijn. Dat is dus krap 2 resp. 3,5 maand ongeveer.

Raul Alcala

Komaan linkse boys, en romans in het bijzonder. Niet zo sikkeneurig. Grijnzen zal je

Raul Alcala
Romāns Vainšteins
#6450
mwoah, terroristische aanslagen,... ik schaar die gevallen Solingen en Rotterdam toch onder een and...

Welke school genoot jij vroeger? Vrije school?

Romāns Vainšteins

Nee, strengchristelijk onderwijs alweer ik leerde dat alle Baardapen nep zijn.

Mijn piste dat afgedwaalde zielen een andere divisie dan geloofsterrorisme is zal snel omarmd worden. Je hebt ze religieus, politiek, meningloos. Doordraaiende lone wolfs verdient de aandacht die ervoor nodig is zonder het onherkenbaar weg te kleien.

Laatst gewijzigd
Raul Alcala

Inderdaad, fuck die hipsters met hun quasi getrimde baarden en houthakkers hemden

Raul Alcala

Ik geloof wel, maar niet hoe het volgens de kerk zit. En denk dat God in de trant je geweten is, die innerlijke stem. Die luid tot je komt wanneer je op weg bent reddeloos verloren ten onder te gaan.  Die als je je handen vouwt en aan Hem denkt rustig wordt. En wat anderen daarvan vinden je van je af laat glijden als Teflon Rutte in z'n beste dagen

 

 

Il Leopardo della Primavera
Klootje Kriekeljon
#6442
Als je verstandig genoeg bent kan je 'een stapje naar beneden zetten' voor iemand die wat minder han...

Dus als Wilders/Faber verstandig genoeg is doet ie een stapje naar beneden om van de noodwet een spoedwet te maken? Mee eens ja.

Raul Alcala

Dierbaren missen we, komen nooit meer terug. Klaar en over, het berooft je. Het is triest maar we hebben altijd nog de memories, en foto's. Wat telkens weer voelt als het winnen van de toto. Jeweetwel als die jongen van Schillaci. Wat een passie en scoringsdrift. Nu zit hij in de lift naar boven. Rust in vrede, en kijk maar tevreden naar beneden.

Klootje Kriekeljon
Il Leopardo della Primavera
#6457
Dus als Wilders/Faber verstandig genoeg is doet ie een stapje naar beneden om van de noodwet een spo...

Heb het niet over die wet. Heb het over hier met elkaar.  

Il Leopardo della Primavera
Klootje Kriekeljon
#6459
Heb het niet over die wet. Heb het over hier met elkaar.  

Ik heb het wel over de wet.

Raul Alcala
esims4.0
#6403
Ik ben bezig met een kruiswoordpuzzel: vliegen (6 letters). Ik heb een j op 1 en een n op 6.

Jetten!

Raul Alcala

Jetsers aka memmen aka grote borsten

ballonnen*; bombonella's*; boordkanonnen*; brammen*; buitenboordmotoren*; bumpers*; hammen*; hooters*; joekels*, jongens*; jopen*; kalebassen*; kameelbulten*; kanjers*; kanonnen*; kanonballen*; klabatsers*; klapjavanen.

Laatst gewijzigd
Raul Alcala

Links wordt steeds elitairder, volgens links

kraamhol

Wel fascinerend altijd, dat 'links' vaak alleen bestaat in de wokkiekoppen vd populisten. Bij gebrek aan antwoorden, repliek, discussievermogen, fatsoen, open ogen, komt daar het woord 'links', vaak vooraf gegaan door 'elitair'. Een soort zondebok, zoals de joden waren en zijn, zoals alle vluchtelingen worden betitelt, alles om maar niet even aan zelfreflectie te doen.

Het is alsof je zoekt naar woorden om memmen te omschrijven, maar dat hoeft niet, memmen zijn memmen, zo heten ze, en zo zullen ze altijd heten. Kan het heter?

Raul Alcala

Jasper van Dijk en Henk Spekman, toffe linkse jongens zeggen het zelf Kraam.

Je glijdt steeds dieper af lijkt het, in je eigen krochten

 

esims4.0
kraamhol
#6424
Weet je nu echt niet waarom je geband bent joh? Beide keren was het volstrekt duidelijk. Het is trou...

Nee het was beide keren niet volstrekt duidelijk. Op de laatste keer ben ik al uitgebreid ingegaan. Ik dacht eerst dat de grap van Rick van V. die ik in een variant gebruikte de aanleiding was, maar het ging om dat bericht ervoor. Waarin niets gebeurde en waarvan jij niet eens de inhoud kent. Vorig jaar heb ik in de mail bij Martin van den Bosch aangedrongen om concreet naar berichten te verwijzen, maar dat weigerde hij. Nadat ik geband was, maakte pirazzi een hele foute opmerking en ik heb dat in de mail naar Martin nog aangehaald: als ik iets dergelijks zou hebben gezegd, dan had hij van mij te allen tijde excuses gekregen. Maar het bleef zwijgen over de reden waarvoor ik excuses moest maken. Alsof je tegen een muur praatte.

Het is echt een zielige club mensen op dit forum: wel flink genoeg om anoniem iemand van het forum af te gooien maar niet zo flink om daar verantwoordelijkheid voor te nemen. En ook niet een echte vent uit het liedje van Racoon die daar stelling tegen neemt. Ik heb het ook eigenlijk alleen maar nodig als promotie voor mijn wielerspel, en zal het tweede bericht op dit account eens respecteren.

Laatst gewijzigd
Raul Alcala

Altijd al een zwak gehad voor Jasper van Dijk. Een relaxte scherpe SP'er vol humor. Zit hij nu niet bij de Rekenkamer?

kraamhol
esims4.0
#6466
Nee het was beide keren niet volstrekt duidelijk. Op de laatste keer ben ik al uitgebreid ingegaan....

Dus je weet écht niet waarom je geband bent?

Raul Alcala

Laat maar gaan esims

Raul Alcala

Raul Alcala

Zo is het maar net

Dus zeg me, wie is een echte vent

En wie loopt weg, wie durft het aan

Om voor een ander op te staan

Die hij niet kent

Wie is een echte vent

kraamhol
Raul Alcala
#6469
Laat maar gaan esims

Weet voor wie je opstaat Raul, weet voor wie je opstaat!

kraamhol
Raul Alcala
#6465
Jasper van Dijk en Henk Spekman, toffe linkse jongens zeggen het zelf Kraam. Je glijdt steeds diepe...

Vanuit de kraamkrochten gaan juist de ogen steeds verder open, zoals die van jou steeds meer lijken te sluiten, je radicaliseert, je scheldt vrijwel iedereen hier uit behalve je mattie ezi. Ieder z'n ding hoor, maar dit is een andere Raul geworden.

SprintMaster

Duidelijker kan het niet:

1 2 ... 259 ... 283 284

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.