Het misschien ooit grote politiek-topic

1 2 ... 260 ... 283 284
Raul Alcala

Ik sta elke ochtend weer op.

Vooral voor mezelf, maar ook voor m'n familie en m'n vrienden. En alle kuren zullen nog wel even duren. Hoe het gaat uitpakken gaan we merken. Maar als ik er aan ten onder zal gaan, zal dat strijdend zijn. Zonder enig blad voor m'n mond.

Raul Alcala
kraamhol
#6473
Vanuit de kraamkrochten gaan juist de ogen steeds verder open, zoals die van jou steeds meer lijken...

"Bij gebrek aan antwoorden, repliek, discussievermogen, fatsoen, open ogen, komt daar het woord 'links', vaak vooraf gegaan door 'elitair'. Een soort zondebok, zoals de joden waren en zijn, zoals alle vluchtelingen worden betitelt, alles om maar niet even aan zelfreflectie te doen."

Mij de maat en meer nemen omdat ik elitair links in de mond nam. Terwijl dat Spekman en Van Dijk notabene waren. En er dan niet op terugkomen. Dat tekent jou.

Met jou wil ik iig niks meer te maken hebben.

Laatst gewijzigd
kraamhol
Raul Alcala
#6476
"Bij gebrek aan antwoorden, repliek, discussievermogen, fatsoen, open ogen, komt daar het woord 'lin...

Stel je niet zo aan, je weet best dat populisten om de haverklap 'links' in de mond nemen, samen met wat anders. En daar ga je weer met wild om je heen slaan. Niet nodig, siert je niet, dus gewoon kappuh daarmee.

Raul Alcala

Ik kap gewoon met jou, heb je daar een probleem mee?

kraamhol
Raul Alcala
#6478
Ik kap gewoon met jou, heb je daar een probleem mee?

Kraamraad: even een paar dagen wegblijven van wf, daar kikker je van op.

Raul Alcala

Oh nee hoor. Ik kom en ga wanneer ik wil. Probeer jij maar eens wat meer inhoud te kweken hier. Ipv je rare gebral, je bent zelfs in staat om met klootje ruzie te maken. Dan is er echt wel iets mis met je hoor. Dat was het, doe vooral geen verdere verspilde moeite met je psychologische gejengel van de koude grond

kraamhol
Raul Alcala
#6480
Oh nee hoor. Ik kom en ga wanneer ik wil. Probeer jij maar eens wat meer inhoud te kweken hier. Ipv...

Nee hoor, geen ruzie met kloot, ik duidt vooral die onzin die hij hier uitkotst.

kraamhol
SprintMaster
#6474
Duidelijker kan het niet:

Veel duidelijker kan het inderdaad niet. Er zijn zoveel signalen dat we weer die kant opgaan. Hadden we ooit kunnen denken dat we de pvv als grootste zouden hebben en leidend in de coalitie? Het zijn weer eens gevaarlijke tijden, met een aantal gevaarlijke gekken.

Il Leopardo della Primavera
SprintMaster
#6474
Duidelijker kan het niet:

In Duitsland begon de NSDAP in de jaren 30 ook met enkele noodwetten die het parlement buitenspel zetten, en het normaliseren van dat soort wetten. We weten hoe dat is geeindigd. We moeten niet normaal maken wat niet normaal is, en ons daartegen blijven uitspreken.

 

kraamhol
esims4.0

O ja, een ding moet ik nog kwijt over de herhaalde beschuldiging van kraamhol dat ik Teletekst berichten zit te manipuleren. Ik heb dat een keer gedaan met een links genivelleerde Olympische medaillespiegel (waarbij alle aantallen gelijk gemaakt waren), en een keer met Leopard tanks, waar ik Leopardo tanks van had gemaakt. Als grap dat het vorige kabinet daar niet aan gedacht had om de spreidingswet erdoor te krijgen. Ik zou dat manipuleren nooit doen om een discussie te beïnvloeden.

Het is nogmaals een illustratie van de onbetrouwbaarheid van kraamhol. Hij is trouwens niet meer welkom bij mijn wielerspel, maar ik weet ook dat je deelname net als asielzoekers niet effectief kunt tegenhouden.

Laatst gewijzigd
kraamhol
esims4.0
#6485
O ja, een ding moet ik nog kwijt over de herhaalde beschuldiging van kraamhol dat ik Teletekst beric...

Ergo: manipulatie dus, en daarmee fake news.

Raul Alcala

De verhalen over de Mossad in Argentinië van de manager van de Israëlische voetbalclub die ooit in Hotel Braams logeerde tijdens hun trainingskamp, zal ik nooit vergeten. Ik hing aan zijn lippen. Fascinerend. De Mossad en IDF zijn ongeëvenaard en de crème de la crème in hun takken van sport

Puddingbenen
Raul Alcala
#6487
De verhalen over de Mossad in Argentinië van de manager van de Israëlische voetbalclub die...

Het is inderdaad de creme-de-la-creme...

https://www.nu.nl/311372/video/israelische-militairen-gooien-lijken-van-dak-in-westelijke-jordaanoever.html

kraamhol
Puddingbenen
#6488
Het is inderdaad de creme-de-la-creme... https://www.nu.nl/311372/video/israelische-militairen-gooi...

Nieuw hier?

Raul Alcala

Een nieuweling die z'n eerste reactie op wf hier op dit forum plaatst. Uhuh. Hoe zou het toch met Wouter zijn

Puddingbenen

Oude wijn in nieuwe zakken... bittere noodzaak

Raul Alcala

Het waren maar lijken

kraamhol
Puddingbenen
#6491
Oude wijn in nieuwe zakken... bittere noodzaak

Had je een ban?

Raul Alcala
Puddingbenen
#6488
Het is inderdaad de creme-de-la-creme... https://www.nu.nl/311372/video/israelische-militairen-gooi...

Wijsgeer, de immer genuanceerde en meest eloquente wielerflitser een ban? 😂

Puddingbenen
kraamhol
#6493
Had je een ban?

Daar laat ik mij niet over uit. Maar ik ben blij dat ik hier ben, aan dit heerlijk warme linkse kampvuur, met af en toe een rechtse scheet die het vuurtje aanwakkert.

esims4.0

Het was vast geen Mona toetje, want anders waren het rechtse puddingbenen geweest.

kraamhol

Die ban is me even ontgaan, je was er een tijdje niet

Raul Alcala

Niet dat we je gemis hebben hoor

Romāns Vainšteins

Jij mist wel meer (niet)

1 2 ... 260 ... 283 284

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.