Het misschien ooit grote politiek-topic

1 2 ... 261 ... 283 284
Puddingbenen

Overigens, ik weet niet of het van het dak gooien van lijken nou zo heel veel respectvoller is dan ze rondrijden in een pickup truck. Ze doen qua moraal en gedrag niet onder voor de partijen waar ze tegen vechten.

Ik ben benieud hoe de pro-keppels hier op een dergelijke video zouden reageren als het Hamas strijders waren die een Israelier via die snelste route naar beneden zouden brengen.

Raul Alcala
Romāns Vainšteins
#6499
Jij mist wel meer (niet)

Een vervelende jongen als die mic aanstaat

Raul Alcala
Puddingbenen
#6500
Overigens, ik weet niet of het van het dak gooien van lijken nou zo heel veel respectvoller is dan z...

Ik vond 's middags de huisbaas boos op m'n dak. Ik gaf hem een trap. En haalde hem eraf.

Romāns Vainšteins

Ja? Je komt je huis uit?

Raul Alcala

Als m'n medicatie en energie het toelaat, ja hoor 

Raul Alcala

Omdat jullie verder toch niets bijzonders te melden hebben

kraamhol
Puddingbenen
#6500
Overigens, ik weet niet of het van het dak gooien van lijken nou zo heel veel respectvoller is dan z...

Waarom zou je respect tonen voor terroristen?

Romāns Vainšteins

Allah heeft pijpenkrullen!

kraamhol
Raul Alcala

Allah is een pijpsletje. Of is dat te grof gebekt voor deugdzame Romans

Laatst gewijzigd
kraamhol

Voor m'n allerliefste wokkel:

Raul Alcala
kraamhol
#6508
Aardig stukje over meloen over de pudding: https://nos.nl/artikel/2537986-palestijnse-watermeloen-l...

Zo typisch hé. Altijd smeken moslims om wat meer respect. Rekening houden met hun gevoelens. Bijvoorbeeld geen cartoons van die baard, dit en dat, zus en zo.

Maar zodra de Joodse gemeenschap moeite heeft met river sea liederen of oproepen tot intifada en moslims oproept rekening te houden met hun gevoelens, wordt ze lachend de middelvinger geheven 

Raul Alcala
kraamhol
#6510
Voor m'n allerliefste wokkel:

Chips!

Il Leopardo della Primavera
Raul Alcala
#6509
Allah is een pijpsletje. Of is dat te grof gebekt voor deugdzame Romans

God, Jezus, Jahweh, Mohammed en Vishnoe ook.

Raul Alcala

Papa fume une pipe

Romāns Vainšteins

Alle baardapen 1 pot nat.

Raul Alcala

Al is Allah by far degene met het meest explosieve karakter 

esims4.0

Knaldrang heet dat. Net als de moderatie van dit forum.

Romāns Vainšteins

Allah heeft ook de meeste invloed op dolende zielen helaas, hoewel de Joodse Baardaap (naam kwijt van die lijer) wel een soortgenoot bereid wist te vinden om die griezel van een Netanyahu in het zadel te hijsen.

Romāns Vainšteins

Maar streep onder de baardapen, voor vanavond een kampvuur gepland en liever geen donder, hagel, bliksem dat type geijl.

Raul Alcala

Ach ja, die zielige dolende zielen ook. Wat meer empathie zal ze vast goed doen.

Raul Alcala
Romāns Vainšteins
#6519
Maar streep onder de baardapen, voor vanavond een kampvuur gepland en liever geen donder, hagel, bli...

Vergeet je didgeridoo en je knapzak niet 

Romāns Vainšteins

Soundbox en whiskey, gast. Doe wat aan je muzieksmaak en politieke inzichten, mag je eens komen aanschuiven. Neem de gitaar mee.

Raul Alcala
Romāns Vainšteins
#6522
Soundbox en whiskey, gast. Doe wat aan je muzieksmaak en politieke inzichten, mag je eens komen aans...

Nee dank je, zei de koekoek

Raul Alcala

1 2 ... 261 ... 283 284

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.