Het misschien ooit grote politiek-topic

1 2 ... 262 ... 283 284
Il Leopardo della Primavera
Romāns Vainšteins
#6522
Soundbox en whiskey, gast. Doe wat aan je muzieksmaak en politieke inzichten, mag je eens komen aans...

whisky of whiskey?

Raul Alcala

Gezien romans z'n liefde voor katten vermoed ik Whiskas 

Romāns Vainšteins

Zoveel liefde voor katten heb ik niet hoor, het is maar goed dat het geen 1944 is, zeg maar.

Raul Alcala

Krab de krullen maar van de trap dan. Als de kat van huis is danst Romans op de tafels. Have fun ja.

Romāns Vainšteins

Hoe zou dat zijn, een rapper bij het kampvuur?

 

Raul Alcala

Bestaat God dan?",vroeg een oude bekende me laatst toen ik hem vertelde dat ik sinds kort in God geloof. Ik vond het toen een vraag die me niet leek te passen. Nu mijmerend op de bank zeg ik, het lijkt me niet de juiste vraag. Ik bedoel, God is geen tafel. Is de hamvraag niet eerder, hoe draag je je kruis in de worsteling bergop? Een concept in de geest van hiërarchische harmonie...

Enfin. Koffietijd, met een saucijzenbroodje.

Raul Alcala
Romāns Vainšteins
#6529
Hoe zou dat zijn, een rapper bij het kampvuur?  

Lit! 🔥

De eerste rappers die 'lit' bekten

esims4.0
Romāns Vainšteins
#6529
Hoe zou dat zijn, een rapper bij het kampvuur?  

Laatst gewijzigd
Raul Alcala

Ik dropte recent wat over de overleden Peter Klashorst, waarvan ik dacht dat hij na de bom onder zn auto nooit meer met het verkeerde been uit bed stapte. Bleek Rob Scholte te zijn. Soit. Een kunstenaar die menigeen verafschuwde. Je kent ze wel, types als Marik die dan heel trots 'Bah!' roepen op van alles en nog wat. Op wf ruikt het regelmatig ook naar kleinburgerlijke moraal, vooral als je het verbeterpunten topic leest. Ik ga verder geen namen noemen, maar laat ik het zo zeggen. Ik dacht wijs te zijn en m'n gisteren opgehaalde kat 'Kssssst' te noemen. Nu is hij weg. Met andere woorden, wat woorden van Don Arturo die regelmatig nog z'n pen in botergeile inkt doopt.

Wat vooral kwaad bloed zette bij de reaguurders, was de kwinkslag die ik maakte naar de koene toetsenbordridders, die onder hun dakkapel in de vinex met het speeksel op de lippen iedere kerel afzeiken die heerlijk hoert & snoert, die geen baas heeft, die snuift en zuipt en die thuis geen Samantha heeft die hem elke keer vervloekt als hij zijn sokken of boxershorts laat slingeren of de ijskastdeur open heeft laten staan. Gasten die ervan dromen om Samantha na dertig jaar huwelijk eindelijk eens in haar poepertje te mogen naaien. De zedenprekers van de nieuwe preutsheid.

Ik kruip weer onder de wol met een sok om m'n rechterhand gedrapeerd. Misschien tot later vandaag, ik heb eerst een afspraak met wat bevallige zusters in het ziekenhuis 

Laatst gewijzigd
Il Leopardo della Primavera
Raul Alcala
#6533
Ik dropte recent wat over de overleden Peter Klashorst, waarvan ik dacht dat hij na de bom onder zn...

Wat heeft dit precies met politiek te maken? 

Raul Alcala

Niks, zoals zoveel bijdrages hier. Bijvoorbeeld kampvuurtjes met Whiskas. Of je moet het politiek incorrect gelul noemen. Komt bij dat dit geen politiek topic is, maar een ouwehoer topic. Bevestigd door de initiator zelf. Maar ga je gang, Hezbollah is z'n vergeldingsactie richting Israël begonnen. Tenminste, als je oorlog wél onder politiek schaart.

Laatst gewijzigd
kraamhol

politiek, we zijn soms net mensen. Toch?

kraamhol

De romein wist niet waar ie aan begon, toen ie dit topic startte. De directe concurrent vd black mamba en het nachtCastje. Maar toch, vandaag, de laatste keer rokjesdag?

 

Raul Alcala

Ah, rokjes. Op de werkplek? Tot vanmiddag Kraam 

Laatst gewijzigd
esims4.0

Obsessief video's in dit topic blijven delen, terwijl de meesten daar een hekel aan hebben. Ik las gisteren ook iets over de obsessie van voormalig clubeigenaar Mohamed Al Fayed van Fulham.

kraamhol

spiegeltje spiegeltje aan de wand...ze zijn niet zo duur hoor!

esims4.0
Romāns Vainšteins
#6418
Het is wat lukraak ja, maar niks om midden in de nacht van wakker te worden of zo. Je bent er toch w...

"Je bent er toch weer?"

Dat was gisteren wel lekker makkelijk de boel ontwijken. Het is op een niet legale manier, vooral bedoeld om antwoorden te krijgen. In mijn hoofd had ik echter alweer de knop omgezet en mijn principes aan de kant gezet, om volgend jaar mijn wielerspel te blijven organiseren. Maar dat is eigenlijk heel raar realiseerde ik me vanochtend, promotie op een forum waar niemand het een bal kan schelen hoe medeforumleden behandeld worden door Wielerflits. Ik kom daar dus toch van terug. Dus zolang deze kwestie niet volledig opgehelderd is, stop ik met mijn spel.

Laatst gewijzigd
Raul Alcala

Omdat het me werkelijk waar geen mallemoer interesseert wat anderen van mij verlangen in dit topic. Dat was altijd al een beetje zo, maar nu ik ziek ben is die filter helemaal verdwenen. 

Of het nu het opkomen is voor mensen met een obsessie voor Teletekst, die hier door linkse mensen wordt gepest, zwartgallige grappen, poëtisch gescheld als in kotsknollen zonder zadel, Lucille Werner vergelijkingen, etc.

En al helemaal wanneer ze zelf geen enkele zelfreflectie bezitten. Op een enkeling na wie ik weleens in de coulissen spreek van wielerflits. Met hem kom ik er eigenlijk altijd wel uit, wat we ook tegen elkaar uitkramen. Maar ook dan bepaal ik uiteindelijk zelf onder de streep wat ik hier bijdraag. 

Daarnaast wordt er in de betreffende video een erg actueel onderwerp besproken, vanuit interessante inzichten. Boeit het je niet? Dan klik je niet. Blijf je boos, dan klik je maar bij de redactie en rapporteer je me.

Laatst gewijzigd
esims4.0
Raul Alcala
#6542
Omdat het me werkelijk waar geen mallemoer interesseert wat anderen van mij verlangen in dit topic....

Dat is een hele kinderachtige manier om asociaal gedrag goed te praten. En ik draai er niet omheen, al die video's met zwarte boys delen vind ik gestoord gedrag. Als het nu bij het muziektopic bleef, maar je frustreert er ook dit topic mee.

Raul Alcala

Ok ok. Ik had niet verwacht dat het zover zou komen. Maar als ik jou daarmee blijf frustreren, zal ik me onverdroten blijven inzetten om die specifieke emotie bij jou nooit te ver weg laten drijven.

Desondanks zal ik tegelijkertijd altijd voor jou blijven opkomen als je hier weer eens in meervoud wordt gepest.

Dikke kus van je rechtse discussie maat.

Raul Alcala

Nog even richting Leo, een recente bijdrage waarin je aangaf dat er het eea moet veranderen mbt asielzoekers van buiten de EU, die niet mogen werken zonder verblijfsvergunning. Wat de integratie belemmert, maar ook de lethargie bevordert.

Ze mogen toch wel vrijwilligerswerk doen?

Puddingbenen

Inmiddels is de wolf het volgende slachtoffer van de onderbuik politiek.

99% van de mensen heeft nooit een wolf in het wild mogen aanschouwen, of er op welke wijze dan ook last van gehad. Maar, opgehitst door 3 schapenboeren, willen ze de wolf dood. Want ja, er is een wolf geweest die een hondje heeft doodgebeten, en een kind een paar schrammen heeft bezorgd.

Maar we stappen voorbij dat we dagelijks meerdere kinderen hebben die ernstig gewond raken door hondebeten. Dat er dagelijks veel meer schapen sterven aan allerlei virussen dan door de wolf. En, iets verder uitzoomend, een veelvoud aan beesten komt om door stalbranden. Maar we maken ons druk over een kind met schrammen en 5 doodgebeten schapen.

Het is de feitenvrije politiek. De politiek van bangmakerij. Immers, de wolf is in sprookjes levensgevaarlijk, en daar wordt door partijen als BBB en de PVV handig op ingespeeld. Eigenlijk is de wolf de asielmigrant onder de dieren. Waarbij een deel van het volk een wolvencrisis ERVAART, en we daarom maar allerlei verdragen moeten verfrommelen. 

Er sterft dagelijks een veelvoud van mensen aan roken. Maar nee, dat moet gewoon kunnen. Ieder zijn vrijheid, toch? Tenzij we menen er last van te hebben, dan moet die ander weg of dood...

 

Raul Alcala

Aldus de wolf in schaapskleren 

Romāns Vainšteins

Sowieso heeft NL ook nog eens een ronduit schimmige, volgens mij flink corrupte wetgeving omtrent honden waarin allemaal monsters zijn toegestaan die in veel andere landen verboden zijn. De symbolische vergelijking met de immigrant klopt helemaal en daarom doen ze het ook. Hoe onderhuids banger je de mensen krijgt des te beter voor deze partijen. 

Romāns Vainšteins

En ook: vanaf corona ervaar ik, in mijn hoedanigheid als recreatief buitenmens, een schokkend toegenomen volume en disrespect van hoe Nederlanders (want dat zijn het) denken te mogen recreëren in de natuur. Ze zijn veelal even schokkend onnozel en hersendood als youngsters of FatBikes. En dan zeiken over beesten.

1 2 ... 262 ... 283 284

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.