Het misschien ooit grote politiek-topic

1 2 ... 321 ... 345 346
Puddingbenen
Sunneklaas
Klopt, en een boel komen uit de EU en mogen hier dus gewoon zijn. Ws het enige dat je kan doen is he...

Uiteindelijk zijn er wetten en verdragen die bepalen dat mensen uit de EU hier gewoon mogen zijn. En er zijn wetten en verdragen die bepalen dat je asiel mag aanvragen.

Maar Sunny is een typische PVV-er. Als verdragen hem uitkomen, dan beroept ie zich daarop. Maar als verdragen hem niet uitkomen, dan moeten de verdragen de prullenbak in. Vrijheid op z'n PVV's. 

En dan nog kunnen we, ondanks de vrijheid op het verkeer van mensen binnen de EU, er vanalles aan doen om die instroom te stoppen. Door bijvoorbeeld bepaalde bedrijfstakken veel minder te ondersteunen. Zeker op de plekken waarvan je weet dat er misstanden zijn. En ook handhaven. Zeg maar zorgen voor een "afschrikwekkende werking" voor gelukszoekers ehh arbeidsmigranten.

Maar dat past weer niet in jouw xenofobe straatje, dat enkel gericht is op de asielzoeker.

Wilders had een mooie tweet over het oprotten van bepaalde mensen. Wel, wat mij betreft mag de hele PVV kliek hier lekker oprotten, met Geert voorop. Laat hem lekker naar het beloofde land gaan, daar ergens in het Midden Oosten.

Raul Alcala

Ik keek net naar het NOS Journaal in makkelijke taal.

Wat de fok is dat nou weer. Ik houd juist van moeilijke, erudiete woorden en taaloverdracht, zoals jullie mafklappers weten. Is dat weer iets inclusiefs van de NOS, zodat peuters Sterre en Storm de volgende dag ook kunnen babbelen over actuele zaken in de ballenbak, met Henkie en Ingrid?

Laatst gewijzigd
kraamhol
Raul Alcala
Ik keek net naar het NOS Journaal in makkelijke taal. Wat de fok is dat nou weer. Ik houd juist van...

Bedoeld voor de wokkies Raul, maar loopt z'n doel voorbij, die zitten met ne plofbuik naar gtst te kijken (bestaat dat nog?)

Sunneklaas
Il Leopardo della Primavera
Dus iedereen die buiten z'n regio opvang zoekt is per definitie gelukszoeker? Creatief met de beteke...

Buiten z'n regio? We praten hier over tegen de 2000KM vanaf het zuiden van Italië. En dan hebben we het nog niet eens over het feit dat iemand volgens het Vluchtelingenverdrag in het eerste veilige land een aanvraag moet doen, dat hoeft dus niet de EU te zijn. Kijk eens op de kaart waar Syrië ligt, dat is toch echt duizenden (veilige) kilometers van NL. Ze moeten, indien ze over land gaan, door 6 landen om in NL te komen. Maar goed, wat zouden logische, niet geluksmakende, redenen kunnen zijn dat ze helemaal naar hier afreizen? Ach laat maar zitten, ook bij de allerbeste reden blijven het gewoon veiligelanders.

Romāns Vainšteins

Juist een prima initiatief dat meer mensen het journaal laat begrijpen, en niet voor kinderen maar juist volwassenen met beperkte cognitieve vaardigheden, slechte taalbeheersing of verstandelijke beperkingen.

 

Romāns Vainšteins

Volgens mij is wat Sunny zegt ook wat daadwerkelijk wat Faber diep van binnen denkt bij de term 'gelukszoeker'. Daar heeft ze al speeches over gegeven als Gelders politica. Die mindset icm met de wetgeving en problemen waar ze nu tegenaanloopt gaat rap leiden tot een burnout en portefeuille inleveren.

Is die assistent van d'r alweer boven water?

Raul Alcala
kraamhol
Bedoeld voor de wokkies Raul, maar loopt z'n doel voorbij, die zitten met ne plofbuik naar gtst te k...

Wereldvreemd daar bij het journaal. Wie zijn die mensen? Maar het ging nog steeds nergens over, alleen het weer is me bijgebleven. Kraam.

Laatst gewijzigd
Raul Alcala
Romāns Vainšteins
Juist een prima initiatief dat meer mensen het journaal laat begrijpen, en niet voor kinderen maar j...

Ik zal es wat vaker kijken dan 

Sunneklaas
Puddingbenen
Uiteindelijk zijn er wetten en verdragen die bepalen dat mensen uit de EU hier gewoon mogen zijn. En...

Prachtig! Ik heb al meerdere malen aangegeven dat er ook wat aan de arbeidsmigranten gedaan mag worden, maar goed je hebt nou eenmaal een slag mensen dat liever in de orde van RACIST! en FASCIST! raast dan dat ie een beetje oplet. Wel zo makkelijk. Laat anderen het land maar leegplukken, niet aanpassen, de boel verkrachten en geweld gebruiken. Er zal altijd een groep zijn die dat zal verdedigen, hoe stevig de cijfers ook zijn, "want ze zijn niet allemaal zo". Weak men create hard times.

Dan nog een keertje deze klassieker voor Roel

Ragnar Lolbroek
kraamhol
https://www.ad.nl/show/topinfluencer-jade-anna-toont-trots-haar-nieuwe-borsten-ondanks-twijfels-over...

!

Tetten!!!

 

 

 

Raul Alcala
Sunneklaas
Prachtig! Ik heb al meerdere malen aangegeven dat er ook wat aan de arbeidsmigranten gedaan mag word...

Man, door Fortuyn wakkerde mijn politieke waakvlam aan tot lit! Al vond ik hem destijds wel wat grof. Tot er grof geschut werd ingezet. Fortuyn was vurig en oprecht, de vinger op de zwerende wond leggen ( Ik zweer op je kk moeder wollah). We laten over ons heenlopen. Toen al en nu nog meer. Vijfde colonne bezigen blijft een tricky one, ik deed het zelf een paar dagen terug hier ook een keer.

Hetis een term die gebruikt wordt voor bepaalde krachten die in een land of een andere eenheid voor de vijand actief zijn. De term suggereert een georganiseerde samenzwering, die op instigatie van de vijand van binnenuit de weerstand probeert uit te hollen.

De mensen die ik onder de 5de colonne schaar, zijn denk ik niet bewust bewust of actief voor de vijand. Vijand vind ik ook meer oorlogstaal, broer. Maar als je alleen maar neemt en eist a la Allah Akbar, dan is bij mij de gunfactor al snel naar de knoppen.

Ik zei het al eens eerder, Hedy D'Ancona verbrande in dd 60's bh's, baas in eigen buik. Femicidenisme anno 2024 is dat het dragen van een burka ook een manier van keuzevrijheid is. Respect! Hartje.

Om dan vervolgens stilaan in stilte "de vijand" met behulp van veelal linksig hallucinante roomblanke ratjetoe trollen je land langzaamaan te zien opvreten. Nee, daar mag dan best wel eens wat van gezegd worden. 

 

Laatst gewijzigd
Raul Alcala

Vele goeie politieke gasten liggen helaas al onder de zoden. Blijf aan hem denken. In alles een topvent

Raul Alcala

Voor esims. Je had gelijk,  het is een ziekelijke obsessie.

Maar ik mis je reacties etc, en ben niet voor niks de flauwste. Een nieuwe release van Stickert, de lauwste. 

Raul Alcala

Het geloof in Schoof neemt alleen maar toe, en in combinatie met de nu al legendarische Martin Bosma flowen ze er heerlijk op los. Tevreden Kamerleden, ook dat nog. Aan de sfeer zal het niet liggen. Wat een verademing met die vorige Kamervoorzitter Denise Veerkamp, of hoe heet die uit de hand gelopen Arib backstabber, van D66 ook alweer.

Romāns Vainšteins

Interactieve groepsopdracht:

'Ik zet midden in de nacht een bordje in de voortuin van Faber en schrijf daarop:'

Romāns Vainšteins

'Hier werd gewerkt aan hun terugkeer'

Il Leopardo della Primavera
Romāns Vainšteins
Interactieve groepsopdracht: 'Ik zet midden in de nacht een bordje in de voortuin van Faber en schr...

'Mijn bord klopt'

kraamhol

Het grote draaien gaat gewoon verder, volgende nagel in de kist:

https://nos.nl/nieuwsuur/artikel/2540207-minister-hoopt-op-opening-lelystad-airport-anders-zonde-van-het-geld

bbb gaat zsm om, en is er een meerderheid voor opening lelystad...

kraamhol
Raul Alcala

Leo - 98 procent veilige landers retour, ik ben niet de snuggerste - pardo al wakker?

Raul Alcala
Romāns Vainšteins
Interactieve groepsopdracht: 'Ik zet midden in de nacht een bordje in de voortuin van Faber en schr...

Romans en Leopardo zijn eigenlijk Turken

Raul Alcala

Daar ik vandaan kom

Raul Alcala
kraamhol
Hoe lang gaat dit nog door joh: https://nos.nl/artikel/2540216-schoof-neemt-explicieter-afstand-van...

Lang, al weet ik niet precies wanneer haar termijn afloopt

kraamhol

Het schoofhondje die meer en meer van zich afbijt, zo had geertjepeertje het niet gedacht natuurlijk. We wachten rustig af...

1 2 ... 321 ... 345 346

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.