Het misschien ooit grote politiek-topic

1 2 ... 322 ... 345 346
Raul Alcala

Zoals het heurt 

Romāns Vainšteins

Lelystad open zetten: dát gaat pas geld kosten. Laat ze er één of ander data/pretpark van maken, of woningen.

Dat BBB (volgende zak geld, na big agro, tabaksindustrie & Netanyahu) 'om gaat' lijkt me een zekerheidje maar vervolgens worden ze gewoon bij de rechter tegengehouden (stikstof etc). Het doel en resultaat is namelijk niet 'Schiphol ontlasten' maar het aantal vluchten opvoeren. En dit staat nog allemaal los van nóg meer overlast over nóg meer Nederland waar als het aan Rechts-Doekoe ligt één groot vliegveld van gemaakt wordt.

Laatst gewijzigd
kraamhol

De omliggende kampboeren rond lelystad knijpen weer de handjes dicht, daar komt een über compensatie stikstof voor ze aan. Wel lekker voor piet patat, die daar woont, lelystad-mallorca.

Romāns Vainšteins

Het idee ook om kutvliegveld met tyfuslawaai nr 1 te ontlasten via kutvliegveld met tyfuslawaai nr 2 is ronduit hallucinant. Per saldo gaan er gewoon 2 x zoveel mensen met psychische klachten het gekkenhuis in.

Raul Alcala
kraamhol
De omliggende kampboeren rond lelystad knijpen weer de handjes dicht, daar komt een über compen...

Met rare Raul, frikandellen, vet voor in de frituur. Fiets nu vanuit de Veerallee voorbij de Indische buurt. Mc Drive pitstop, voor mij een kindermenu. En een bananen milkshake, niet zo verschrikkelijk zuur

Romāns Vainšteins

Zit je daar dan ook in een wifebeater van de wibra?

 

Romāns Vainšteins

PVV zoekt dus gewoon rechtstreekse ruzie met Schoof door nu nog even kansloos door te gaan jammeren dat Halsema oprotten moet omdat ze haar een kutwijf vinden, met officiële verzoeken daartoe in de tweede kamer.

Raul Alcala
Romāns Vainšteins
Zit je daar dan ook in een wifebeater van de wibra?  

 Nah, in de eikeltjespyama van Klaver

Raul Alcala

Wat is een wife beater?

Hij noemde het shirt zijn wife-beater, omdat ze op tv-politieshows altijd huiselijk geweld laten zien tussen een mishandeld vrouw en haar smerige, ongeschoren Mexicaanse man...

Wat ben je toch een kwal, Romans. Vrouwen mishandelen, prima. Maar ik scheer me toch elke ochtend weer zo glad als een aal.

 

Puddingbenen
Romāns Vainšteins
PVV zoekt dus gewoon rechtstreekse ruzie met Schoof door nu nog even kansloos door te gaan jammeren...

En het bijzondere is eigenlijk dat iedereen zich druk maakt over het deel in de tweet dat "Halsema moet oprotten". Terwijl in diezelfde tweet stond dat "het tuig" ook het land uit moet.

Goh Geert: waarheen? Er staan heel veel mensen tussen, die net zo blank zijn als jezelf. Of misschien nog wel blanker, aangezien ik bij Geert ergens iets Indo's lijk te zien. Naar welk land moeten ze dan? En is het aan Geert om te bepalen wie hier wel en geen recht heeft om te zijn? 

Als het aan mij ligt, mag Geert zelf opflikkeren. Met al zijn PVV tuig. Lekker naar Israel...

Raul Alcala

Als je Halsema snel uitspreekt, hoor je ook Hamas. Onze, in haar prime nogal frigide ogende, Femke heeft ook niets met de Joodse bevolking en helemaal niets met grappenmakers. Femke is namelijk altijd serieus, hoewel ze het vaak met een lachje afdoet, zoals laatst bij collegatroela Eva; "ik ga mij niet verlagen tot het nivo van Wilders."

Dat klopt. We hebben allemaal gezien, dat ze voor een geschikte burgemeester helemaal geen nivo heeft. Dat soort figuren denkt altijd dat ze het moreel geweten zijn, en het worden er steeds meer. En een geld dat die lui kosten. En de schatkist is na mevrouw Tunnelvisie leeg. Niemand met enig gezond verstand had toch nooit zoveel gemeenschapsgeld gegeven om mee te spelen, aan bijvoorbeeld zo'n dwaallicht van een Jetten. 

Laatst gewijzigd
SprintMaster

We komen straks B's tekort om de goede naam van de partij weer te geven: Boer Belazert Burger Bevoordeelt Bedrijfsleven Boeven Bende. 

Puddingbenen
Raul Alcala
Als je Halsema snel uitspreekt, hoor je ook Hamas. Onze, in haar prime nogal frigide ogende, Femke h...

Ach Raul,

Als je "Geert Wilders" snel uitspreekt, dan hoor je Adolf Hitler. En met zijn tweet heeft ie net als Hitler bewezen dat ie enkel JA-knikkers en kontenlikkers om zich heen wil. En dat de rest moet opzouten, op welke manier dan ook. Hopelijk tieft ie snel de afgrond in, met al zijn jaknikkende lemmingen achter zich aan.

SprintMaster

We hebben nu wel genoeg bewijs gezien dat 'Milders' niet bestaat. Rechtsstaat? Mijn reet! Zijn handtekening onder het hoodlijnenakkoord is gewoon niets waard! Zoals al jaren geleden werd aangegeven: Wilders is er niet op uit om problemen op te lossen. Daarom houd hij zijn fractiegenoten ook kort, die mogen helemaal niet kundig zijn: Hero Brinkman werd meteen de partij uit geflikkerd toen deze pleitte voor meer democratie binnen de PVV. Het enige waar Geile Geert op uit is om zoveel mogelijk rotzooi te trappen. Daarom moet de huidige soap zo lang mogelijk duren. Nu hij aan ziet komen dat die noodwet het niet gaat halen slaat hij nog wilder om zich heen. Gelukkig is er Halsema die wel pal staat voor de rechtsstaat en ook ingrijpt als dat wel nodig is. 

Laatst gewijzigd
Raul Alcala
Puddingbenen
Ach Raul, Als je "Geert Wilders" snel uitspreekt, dan hoor je Adolf Hitler. En met zijn tweet heeft...

Je lijkt zelf op Hitler. Die had ook een hond 

Romāns Vainšteins

Het is nu wachten op wat Faber op tafel brengen gaat: zou ze gewoon helemaal niets hebben en per dag 3 uur huilend achter haar bureau doorbrengen met allerlei wetsartikelen waar ze niks van snapt? En wie zijn haar topjuristen? Waar is de assistent?

Raul Alcala

Die Madlener bevalt me uitstekend.

Romāns Vainšteins

Mij niet: is gewoon van het type Bleker. Zelfs qua kop.

 In de achterzak van de grote jongens zittend proberen zo veel mogelijk voor elkaar te boxen en met een driedubbele agenda. Dode sporen als de Lelylijn en Lelystad inslaand, te onkundig op een issue als de fatbike op te lossen, met wat symboolpolitiek opdravend van 4 lullige 130-circuits... Maar bovenal: de regio waarvoor ze zo op de bres stonden laten verrekken.

Deze gast moet echt in toom worden gehouden want is van het type 'laat smeulende puinhopen achter'. Bij alles wat hij doet zaken aanspannen, volgen als een voetzoeker.

Laatst gewijzigd
kraamhol
Raul Alcala
Romāns Vainšteins
Mij niet: is gewoon van het type Bleker. Zelfs qua kop.  In de achterzak van de grote jongens...

Sterkte kerel

Il Leopardo della Primavera
kraamhol
Hoeveel alarmbellen zijn er nodig jongens: https://nos.nl/artikel/2540252-juristen-regeerprogramma-...

Ik denk dat Wilders zo'n gek bloksnorretje moet laten staan voordat mensen doorhebben wat er gebeurd.

Raul Alcala

98 procent gaat retour

Over doorhebben wat er gebeurd

Raul Alcala

Azijnzeikers vanaf dag 1 zijn jullie

Il Leopardo della Primavera
Romāns Vainšteins

'Azijnzeikers vanaf dag 1 zijn jullie'

Het is dan ook werkelijk dramatisch wat dit kabinet allemaal bedenkt en probeert, niet te geloven. Het enige positieve is juíst dat ze het allemaal zo slecht doen dat nagenoeg niets doorgang vindt. 

1 2 ... 322 ... 345 346

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.