Het misschien ooit grote politiek-topic

1 2 ... 323 ... 345 346
Raul Alcala

Niet te geleuven joh!

Raul Alcala

Niet te geleuven!

Israëlische special forces in burgerkleding liquideren leider Al-Aqsa Martyr’s Brigade op klaarlichte dag in centrum Nablus

SprintMaster

De volgende vluchtelingenstroom dient zich mogelijk al snel aan: volgens de Libanese regering zijn er 1.2 miljoen mensen gevlucht. En die gaan vast ook naar Europa komen. Dankjewel Israel!

Raul Alcala

😂

kraamhol

Dit bedoel ik dus, even voor alle hamas liefjes hier:


Zeker 28 doden bij Israëlische aanval op opvang Gaza



Bij een Israëlische aanval in Deir al Balah in het midden van de Gazastrook zijn volgens hulporganisatie de Palestijnse Halve Maan zeker 28 mensen gedood. 54 mensen raakten gewond.

Israël viel een schoolgebouw aan dat dienst doet als opvang voor ontheemde bewoners van Gaza. Getuigen zeggen tegen het Amerikaanse persbureau AP dat de aanval gericht was tegen een provisorische politiepost van Hamas in de opvang.

Romāns Vainšteins

Jij ging toch stoppen met Israël pushen binnen dit topic?

Puddingbenen
kraamhol
Dit bedoel ik dus, even voor alle hamas liefjes hier: Zeker 28 doden bij Israëlische aanval...

Even een vraagje kraam.

Stel je voor dat er zometeen een palestijn is, die met zijn vrachtwagen vol explosieven op een politiepost in rijdt, vlak bij een school met spelende Joodse kindjes. En die politiepost opblaast, inclusief een 30tal onschuldige joodjes. Hoe zou je dan reageren? Zouden we niet moeten zeiken, omdat die politiepost immers bewust vlak bij die school is opgesteld. Of zou de wereld van Krazi dan de klein zijn? Omdat Joodse kindjes immers een ander gewicht in de schaal leggen bij kraam dan Palestijnse kindjes...

kraamhol

Als er aanleiding voor is, en bewijzen dat het Israel te doen is om de terroristen, dan plaats ik soms wat.

Puddingbenen

Wat rijmt er op "Krazi"...?

kraamhol
Puddingbenen
Even een vraagje kraam. Stel je voor dat er zometeen een palestijn is, die met zijn vrachtwagen vol...

de hamas post zit IN de opvang, verschil 1. Verschil 2: hamas politiepost behoort bij een terroristische organisatie, Israelische post niet natuurlijk.

Je domheid siert je, in dit geval...

kraamhol

En al die arme gassies in de opvang natuurlijk lekker een andere kant opkijken, ipv protest tegen hamas. Er zouden in gaza niet eens zoveel palestijnen nodig zijn, om hamas uit te roeien. Of zouden ze stiekem toch pro hamas zijn, en anti Israel? Even denken hoor...

Raul Alcala
kraamhol
Als er aanleiding voor is, en bewijzen dat het Israel te doen is om de terroristen, dan plaats ik so...

Big up, big up

kraamhol

@geer: je maakt graag vergelijkingen met de nazi tijd, gekke focus van je, en je retoriek zit echt heeuul dichtbij die van de nazi's, maar als je dan toch wilt vergelijken: ook in ww2 waren er zo onwaarschijnlijk veel die een andere kant opkeken (laat me raden: jij komt uit eén van die families), en heimelijk gewoon achter de nazi's stonden. Precies dáár zit de vergelijking. Een palestijn die wegkijkt of hamas verbergt, is geen haar beter dan een terrorist.

Snappie?

Puddingbenen

Ik zou zeggen, Krazi: blijf lekker in de waan dat Israel vol zit met "good guys". En dat iedereen die daar anders tegenaan kijkt het verkeerd ziet. En verwonder je vervolgens lekker over de toenemende kritiek op die terroristenstaat, terwijl je schuimbekkend "antisemitisme" schreeuwt.

Wie weet valt ooit het kwartje ook bij jou. Maar de geschiedis leert dat er altijd iemand als laatste de clou snapt. En sommigen hem zelfs nooit begrijpen.

Ik ga in ieder geval nog maar even verder genieten van het zoveelste hoofdstuk rondom kampbewaarder Faber.

Romāns Vainšteins

'Beleid beetje moe, Beleid ook al geen borden moogt plaatst, Beleid alles beetje zat, Beleid nadenkt over kappen allemaal ermee'

Ik weet nuDat er een kampbewaarder bestaatJe kunt haar niеt zienAls ze ijzig tegen je praatIk weet nu ookDat zo'n kampbewaarder op je letIk kan het wetenIk ben er zelf eens door geplet

Laatst gewijzigd
kraamhol
Romāns Vainšteins

Vóór volgende vrijdag is het voorbij.

kleomantre
Romāns Vainšteins
Vóór volgende vrijdag is het voorbij.

Komt er een vrijdagsgebed?

Puddingbenen
Romāns Vainšteins
'Beleid beetje moe, Beleid ook al geen borden moogt plaatst, Beleid alles beetje zat, Beleid nadenkt...

Hier kon ik smakelijk om lachen Romans. Toch geen AI mag ik hopen, maar eigen creativiteit ;-)

Romāns Vainšteins

All by me natuurlijk, puur natuurlijk.

SprintMaster

Zet alle fantoom bezuinigingen maar eens op een rij. Dan weet je wat er aan PVVDBBB afbraakbeleid aan zit te komen. 

Raul Alcala
Romāns Vainšteins
'Beleid beetje moe, Beleid ook al geen borden moogt plaatst, Beleid alles beetje zat, Beleid nadenkt...

Dat was een dikkertje dan.

Raul Alcala

Bij de politie hebben ze nog veel mensen nodig. Misschien kunnen ze uit onderstaande mannetjeputters putten.

Bij een pro-Palestijnse demonstratie op Leiden Centraal blijken de demonstranten een eigen ordedienst te hebben ingezet. Meerdere jonge mannen in zwarte uniformen met oortjes hielden de reacties van NS reizigers in de gaten. Volgens het Leidsch Dagblad greep de ordedienst P.A.W. (Protest Alliance Watch) ook in. (...) Filmen van demonstranten is niet de bedoeling. Tegengeluiden verkondigen trouwens ook niet. Een man van rond de 50 wordt bij z’n arm gepakt en vakkundig het station uitgewerkt

Ordnung muss sein

Romāns Vainšteins

Ondertussen beginnen alle gebroken beloftes en vieze bezuinigingen ook overal op te borrelen. De regio kan bij dit coalitieakkoord volledig de tering krijgen is nu duidelijk.

1 2 ... 323 ... 345 346

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.