Het misschien ooit grote politiek-topic

1 2 ... 359 360 361 362
Romāns Vainšteins

Griezelig identificatiewijze waar je niet aan moet meedoen inderdaad. Goed dat het beboet wordt.

Raul Alcala
esims5.0
Lijkt me toch duidelijk. https://nos.nl/artikel/2535633-boete-van-privacywaakhond-voor-verzamelaar-...

Dus die zwembadfotos zijn in die Amerikaanse database beland omdat ze op internet stonden?

Il Leopardo della Primavera
Raul Alcala
Als je tig veilige Europese landen doorkruist en pas in Nederland asiel aanvraagt, hebben wij blijkb...

Maar hoeveel % van de totale instroom aan asielzoekers in europa gaat naar Nederland? Daaraan kan je pas echt afleiden of we de 'hoofdprijs' zijn lijkt me. 

Raul Alcala

Klapt door je subwoofer. Woef zei de kat, die niet snapt dattie door de ratten besnuffeld was.

Raul Alcala
Il Leopardo della Primavera
Maar hoeveel % van de totale instroom aan asielzoekers in europa gaat naar Nederland? Daaraan kan je...

Ja, hoeveel procent?

esims5.0
Il Leopardo della Primavera
Maar hoeveel % van de totale instroom aan asielzoekers in europa gaat naar Nederland? Daaraan kan je...

En de mensen die de oversteek over Het Kanaal maken, zeker ook op de vlucht voor de Romeinen uit Asterix & Obelix?

Raul Alcala
esims5.0
En de mensen die de oversteek over Het Kanaal maken, zeker ook op de vlucht voor de Romeinen uit Ast...

Als je die als tweet op X (voormalig Twitter) zet, krijg je gegarandeerd meer views, kliks en likes dan je ooit hebt durven dromen. Al 3 van mij. Kedeng,  Bam, kletsj,  roffel! Wat zeg ik, 4!

Laatst gewijzigd
esims5.0
Raul Alcala
Als je die als tweet op X (voormalig Twitter) zet, krijg je gegarandeerd meer views, kliks en likes...

Als ik mezelf Raisa noem wel ja.

Raul Alcala
esims5.0
Als ik mezelf Raisa noem wel ja.

Of Jordan

kraamhol
esims5.0
Lijkt me toch duidelijk. https://nos.nl/artikel/2535633-boete-van-privacywaakhond-voor-verzamelaar-...

Oei, laat max daar geen lucht van krijgen, is geen enkele flitser veilig:)

Raul Alcala

Terreur in Turkije 

Raul Alcala

RimRomans kan weer rustig slapen.

In het compromis besluit het kabinet wel tot het invoeren van een streng migratiebeleid, zoals afgesproken in het regeerprogramma, maar wordt wetgeving eerst zorgvuldig in het parlement behandeld." 

kraamhol

Fuck, en gelijk enge beelden

Il Leopardo della Primavera
Raul Alcala
Ja, hoeveel procent?

Ja, dat is mijn vraag. Knap dat je 'm herhaalt, wil je een koekje nu?

Ragnar Lolbroek
esims5.0
En de mensen die de oversteek over Het Kanaal maken, zeker ook op de vlucht voor de Romeinen uit Ast...

Bericht aan Panoramix: geef ze vooral geen toverdrank.

esims5.0

Donkere wolken voor de linkse boys..

Il Leopardo della Primavera
esims5.0
Donkere wolken voor de linkse boys..

'Delen van Syrie worden zo snel mogelijk als veilig bestempeld'; gaan we er vredemissies heen sturen ofzo, hoe willen ze dit bewerkstelligen?

 

De noodwet komt er dus niet, blijkt dat Faber en haar onderbouwing incluis assistent allemaal spoorloos zijn, op z'n minst metaforisch. En Williewilders heeft weer mogen bukken en slikken voor NSC, die toch hun gelijk hebben gekregen.

Laatst gewijzigd
Raul Alcala
Il Leopardo della Primavera
Ja, dat is mijn vraag. Knap dat je 'm herhaalt, wil je een koekje nu?

Wat let je om dat percentage te achterhalen, luie linkse hond die je bent rakker?

Niet dat ook maar iets uitmaakt voor de discussie 

Romāns Vainšteins

Asielnoodmaatregelenwet? Klinkt als n flinke miskraam.

Deze maatregelen zijn al geanalyseerd als op geen enkele manier instroombeperkend. Met het intrekken van de spreidingswet wordt de opvangcrisis alleen maar erger 

Raul Alcala
esims5.0
Donkere wolken voor de linkse boys..

Ja, dat van Syrië gaf ik onlangs hier al aan in gesprek met m'n Spaanse maat aka Don Quichot. Schoof had meegekregen in Brussel vorige week dat er geluiden uit andere Europese landen komen dat (delen van) Syrië veilig zouden zijn. Je moet dan wel in conclaaf moet met die engnek Assad

Laatst gewijzigd
Romāns Vainšteins

Het idee om statushouders in sobere omstandigheden, lees tweederangs burgers, in de samenleving op te nemen is ronduit bespottelijk en op den duur geldvretend. Daarbij ook niet haalbaar bij de rechter vermoed ik.

 

Il Leopardo della Primavera
Romāns Vainšteins
Het idee om statushouders in sobere omstandigheden, lees tweederangs burgers, in de samenleving op t...

De omstandigheden in AZC's zijn overigens al enorm sober. Verder versoberen betekent letterlijk bedden, muren en daken weghalen. Letterlijk.

esims5.0
Romāns Vainšteins
Het idee om statushouders in sobere omstandigheden, lees tweederangs burgers, in de samenleving op t...

"Daarbij ook niet haalbaar bij de rechter vermoed ik."

Neem maar vast weer een voorschot op het volgende falen. In plaats van een sinaasappel.

Raul Alcala

'Ronduit bespottelijk'

Het is dat ik je er niet van verdenk bekakt te praten in je tuinbroek als je je sperziebonen knipt, maar lachen was het wel.

Il Leopardo della Primavera
Raul Alcala
Wat let je om dat percentage te achterhalen, luie linkse hond die je bent rakker? Niet dat ook maar...

Even een beetje rondgezocht, en alles duidt erop dat Nederland dik in het onderste rijtje van EU landen staat als je kijkt hoeveel asielzoekers hier komen. Oftewel, het overgrote deel van Europa is blijkbaar aantrekkelijker voor asielzoeker dan Nederland. 

1 2 ... 359 360 361 362

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.