Het misschien ooit grote politiek-topic

1 2 ... 358 359 360 361
SprintMaster

Dan het goede nieuws: de spreidingswet heeft effect!

Spreidingswet heeft effect: grootste deel gemeenten heeft plannen asielopvang

Ondanks dat het kabinet alleen maar tijd vergooit. Wat blijft er over van de belofte dat men alle niet welkome asielzoekers linea recta de grens over zou zetten? Ooit ...  @Raul

Laatst gewijzigd
kraamhol
SprintMaster
Off-topic in een algemeen off-topic forum. 🤡 @Kraam: jij ook. 

Hou toch eens op joh met dat anderen de les lezen, daar hebben we ezi al voor.

Raul Alcala
SprintMaster
Off-topic in een algemeen off-topic forum. 🤡 @Kraam: jij ook. 

De nada.

Raul Alcala
SprintMaster
Dan het goede nieuws: de spreidingswet heeft effect! Spreidingswet heeft effect: grootste deel geme...

Geen idee waarom je m'n naam vermeldt. Wat is je vraag en/of verwijt?

SprintMaster

@kraam: zegt degene met de grootste bek. Ik denk dat Wielerflits genoeg reden heeft om actie te ondernemen tegen dat getrol van jij en Raul. 

SprintMaster
Raul Alcala
Geen idee waarom je m'n naam vermeldt. Wat is je vraag en/of verwijt?

Met dit kabinet zou alles toch geweldig worden? Flikker ze de grens maar over en alles komt goed. O wacht ...

Romāns Vainšteins

Nee joh, Raul & Kraamy zijn onderdeel van dit, daar hoeft geen actie tegen ondernomen te worden.

Iemand Faber, haar assistent + dragende motivering al gesignaleerd? Ook wie 3 van de topjuristen weet te noemen stijgt in mijn achting.

Romāns Vainšteins

Los van dat gekke stripfiguur met snorretje die eerst aan de kont van Baudet hing, die weten we al.

Raul Alcala

Flikker ze de grens maar over? Geen idee wat je probleem is, maar je begint trekken van grensoverschrijdend gedrag te vertonen.

esims5.0
kraamhol
Hou toch eens op joh met dat anderen de les lezen, daar hebben we ezi al voor.

Ik wilde er net over beginnen: hoe zijn dit soort posts (en dan bedoel ik die van SprintMaster) toch mogelijk. Ik heb gisteren nog tegen iemand anders opgemerkt dat hulp een gunst is en niet iets dat je afdwingt als een voldongen feit door hier als asielzoeker te komen. Want je laat degene die hulp verleent dan niet eens meer een keuze hoe je helpt. Bovendien komt daar het cultuuraspect bij kijken: domweg de problemen van de multiculturele samenleving ontkennen (Paul Scheffer).

Romāns Vainšteins

En zei diegene gisteren ook tegen je dat dit nogal standaard gelul is zonder enige vorm van visie of oplossing?

Romāns Vainšteins

Welk aandeel immigranten je ook hebt van waar dan ook. De keuze blijft: ga je degenen die sowieso blijven zo goed mogelijk monitoren en zelfredzaam maken? Of blijf je hangen in gehuil dat ze Linda de Mol niet kennen en niet weten wat 'kleinkunst' betekent?

Scheffertjes en van Beekjes die vanuit die 2e positie de gesjeesde wetenschapper uithangen genoeg.

Laatst gewijzigd
esims5.0
Romāns Vainšteins
En zei diegene gisteren ook tegen je dat dit nogal standaard gelul is zonder enige vorm van visie of...

Heb jij ook geld overgemaakt naar Giro555? Of vond je dat in principe verkeerd omdat we al die vluchtelingen in het Midden-Oosten moeten opvangen hier?

Raul Alcala
Romāns Vainšteins
Welk aandeel immigranten je ook hebt van waar dan ook. De keuze blijft: ga je degenen die sowieso bl...

Je minachting jegens mensen die je niet kent, begint bewonderingswaardige vormen aan te nemen

Romāns Vainšteins

Ik ken ze zeker, Scheffer heb ik zelfs eens als bron opgevoerd.

Raul Alcala

Je bent, net als ik, jaloers op z'n haardos he.

esims5.0

Toen ik het ooit had over sociale samenhang, ze Romans dat je die niet nodig hebt zolang de overheid maar voor voldoende welvaart zorgt. Maar ondertussen wel de sociale aspecten in het Ruhrgebied benoemen (die we trouwens hier ook volop hebben). En ook van mening zijn dat we in Nederland met te veel mensen zijn.

Laatst gewijzigd
esims5.0

"Waar staat die banenmachine? Hier ergens op zolder van het Binnenhof?" Zei Pim Fortuyn ooit. Alsof de overheid ook maar zo welvaart kan toveren.

SprintMaster

"Ik heb gisteren nog tegen iemand anders opgemerkt dat hulp een gunst is en niet iets dat je afdwingt als een voldongen feit door hier als asielzoeker te komen." Dit kun je toch niet zeggen over oorlogsvluchtelingen? Daar is de push factor de beslissende, niet de pull factor. Bovendien spelen de mensensmokkelaars hierin een belangrijke rol. Jij doet steeds alsof oorlogsvluchtelingen hier heen komen voor een beter leven. Voor de rest verval je in je eigen karikaturen... Boring.

Laatst gewijzigd
esims5.0
SprintMaster
"Ik heb gisteren nog tegen iemand anders opgemerkt dat hulp een gunst is en niet iets dat je afdwing...

Als het om oorlogsvluchtelingen gaat (weet iemand het percentage), ook dan vind ik het totaal niet vanzelfsprekend dat ze voor de hoofdprijs gaan zoals nu. Daarom noemde ik ook Giro555 voor het Midden-Oosten. Waarom zouden we dat doen, als we al die mensen eigenlijk zouden moeten toelaten hier?

Romāns Vainšteins

Net alsof jouw gejammer aanhoren een hoofdprijs is. Sowieso: Nederland een hoofdprijs?

Laatst gewijzigd
Raul Alcala

Als je tig veilige Europese landen doorkruist en pas in Nederland asiel aanvraagt, hebben wij blijkbaar een jackpot aantrekkingskracht. Grumpy Esims heeft gewoon een punt.

esims5.0

De AP heeft het er maar druk mee.

Raul Alcala

Ik zie het probleem niet 

esims5.0
1 2 ... 358 359 360 361

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.