Het misschien ooit grote politiek-topic

1 2 ... 358 359 360 361
Il Leopardo della Primavera
Raul Alcala

Zou hij zijn wenkbrauwen verven? Hij heeft wel wat weg van Bert zo in ieder geval.

Romāns Vainšteins

Vind je het gek dat NL, met een gunstige ligging, eeuwenlange rijkdomgraaierij en een gunstige koopkrachtige economie magnetische werking heeft? Dat opgeteld bij het feit dat ze relatief werkschuw (parttime, geen zwaar werk) zijn maar het wel van de ondernemers barst? Importeren die handel.

 

Raul Alcala

Zelfs het Centraal Planbureau en andere (overheids) instanties putten al uit Jan van de Beek z'n boek. Lekker hoor. Ik denk dat we er wel uit zijn dat we op wiskunde Jan kunnen rekenen.

Romāns Vainšteins
Il Leopardo della Primavera
Zou hij zijn wenkbrauwen verven? Hij heeft wel wat weg van Bert zo in ieder geval.

Hij heeft vooral wat weg van een handige populistische wetenschapper die graag een boek verkoopt en wie weet nog eens de politiek in wil. Misschien een leuke vervanger voor Faber?

Tuurlijk heeft Jantje wel punten, het probleem zit de conclusies: die zijn tot op zekere hoogte subjectief en aan mening onderhevig.

Vraag kan ook zijn : wat kunnen we doen om de culturele achterstand van statushouders sneller weg te nemen ipv hoe zorgen dat we er zo min mogelijk aan de grens krijgen.

Laatst gewijzigd
Raul Alcala
Romāns Vainšteins
Vind je het gek dat NL, met een gunstige ligging, eeuwenlange rijkdomgraaierij en een gunstige koopk...

Raul Alcala
Romāns Vainšteins
Hij heeft vooral wat weg van een handige populistische wetenschapper die graag een boek verkoopt en...

Culturele afstand (niet achterstand) neem je niet weg 

Romāns Vainšteins

Je kan die afstand wel degelijk verkleinen waarbij je niet alleen moeten kijken richting 'Nederland' maar ook 'Internationaal/Intercultureel'. Het is juist het bekende 'Als ik naar het buitenland ga pas ik me ook aan!' (ze moeten het zélf uitzoeken!) dat beweging hier in de weg zit.

En al helemaal tov opvolgende generaties is het belangrijk.

Romāns Vainšteins

'Culturele afstand (niet achterstand) neem je niet weg' is dus inderdaad zo'n aanname/conclusie die subjectief is. Net zo goed als 'Oost-Europeanen passen zich vanwege de kortere culturele achterstand makkelijk aan'.

Raul Alcala

Totaal onnavolgbaar weer. Succes ermee,  Romans. Van cherry picking tot lastig kersen eten met de linkse boys hier.

M'n chocoladeijs wordt koud 

Romāns Vainšteins

Ja, je gaat nu weer een filmpje plaatsen?

Raul Alcala

Ja, jij ijsco wil?

Raul Alcala

Of snoepie man? Kan, zoetekauw schudt dropjes uit z'n mauw. Geeft kopjes aan poes. Snoes, wat zit je haar leuk. Luister je nou eg naar die meuk?

SprintMaster
Raul Alcala
Waar haal je dat vandaan? Piri piri is toch van Groen Links PvdA, welke door de professor wordt afge...

Cijfers, daar kun je altijd over discusseren hoe die tot stand zijn gekomen. Om daar goed weerwoord op te hebben zul je er diep in moeten duiken en zul je dan echt wel nuances gaan vinden. Verder maakte vdBeek gisteren een groot punt van de integratieproblemen. Vandaar mijn vraag: waar is dat ontstaan. En het erge is: we gaan dezelfde fout gewoon weer maken zoals Romans meteen al aan gaf.

Raul Alcala

Romans had het over oost Europese gastarbeiders. Van de Beek over asielzoekers uit Afrika en het Midden Oosten. Succes stelletje stoethaspels.

Laatst gewijzigd
Raul Alcala

Omdat ik weet dat het je stoort, Sprintmaster

esims5.0

Video's in dit topic? Anders mij wel. Vooral die zwarte boys fetisj is ziekelijk.

esims5.0

Nou "onvoldoende gedaan".. dat zijn gelijk weer van die grote woorden. Raul en kraamhol zijn toch heel actief geweest om het draagvlak voor Israël te vergroten.

kraamhol

Deze is lekkerder Raul:

kraamhol

of deze, lekkere beat:

kraamhol

Eigenlijk alles van Moodymann wel:

Raul Alcala

Don Ceder al eens genoemd hier. Bikker hoor ik ook graag, maar die Pieter Ginwis is ook echt een goed ventje hoor. Geweldige naam ook, z'n voorkomen doet me glimlachen. En messcherp op de inhoud. ChristenUnie heeft een mooi clubje.

Raul Alcala
kraamhol
Deze is lekkerder Raul:

Haha, nomnomnom Kraam.

Ik ga Moodyman ff checken. Thanks

Laatst gewijzigd
Raul Alcala
esims5.0
Dit is mijn grootste hittweet. 7.800 views, maar niet veel likes :)

Zittie nog in de originele verpakking?

Raul Alcala

Sander van der Hoorn, NOS

Maar moet je je eens voorstellen dat je Hamas bent in Gaza, dan is die gijzelaar het laatste wat je hebt als drukmiddel op Israël. Als je die uit handen geeft en daarna de oorlog door laat gaan, er geen uitzicht komt op een Palestijnse staat. Ja, geen enkele Hamas-leider, of dat nou een vredelievende is of een strijder, kan daarmee akkoord gaan."

Vredelievende Hamas leider....

🤔🙄😠

Laatst gewijzigd
SprintMaster
Raul Alcala
Omdat ik weet dat het je stoort, Sprintmaster

Off-topic in een algemeen off-topic forum. 🤡

@Kraam: jij ook. 

Laatst gewijzigd
1 2 ... 358 359 360 361

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.