Het misschien ooit grote politiek-topic

1 2 ... 378 ... 399 400
Romāns Vainšteins

Dit is van een heel ander niveau dan XR, wat roepen en schreeuwen bij pro- en antidemonstraties etc. Er moet een heel goed onderzoek komen naar welk type personen en organisatie achter deze klopjacht zitten, al is het juist om om het op 1 gooien met 'normale' protesten te voorkomen.

Ze zullen wel moeten ook want Amsterdam heeft nogal wat belangen en banden met Israel.

Laatst gewijzigd
redacted-191125
Romāns Vainšteins
Dit is van een heel ander niveau dan XR, wat roepen en schreeuwen bij pro- en antidemonstraties etc....

Dit bericht is verwijderd

Laatst gewijzigd
santakraam

Even een momentje van stilte, na deze nacht...

Romāns Vainšteins

Die analyse hebben ze heus wel gemaakt maar je kan in een onoverzichtelijke, grote stad als A'dam niet alles ondervangen.

Il Leopardo della Primavera

Ik begreep dat het nog niet duidelijk was of er gewonden zijn gevallen, hopelijk valt dat mee. Goed dat er al tientallen mensen zijn opgepakt ook. Neemt niet weg dat dit nooit had moeten gebeuren, eens met Klootje en RV. Ik blijf me sowieso verbazen hoeveel hooliganisme en geweld we nog toestaan rondom voetbalwedstrijden. En ook het racisme in en rondom het voetbal is natuurlijk weerzinwekkend. Die wedstrijden zonder publiek tijdens corona waren zo gek nog niet..

Laatst gewijzigd
santakraam

Slaapt Halsema nog???? Gaarne een reactie uit uw stad!

Robertje

Ja, dit waren echt de voetbalsupporters die aan het rellen waren :)

redacted-191125
Romāns Vainšteins
Die analyse hebben ze heus wel gemaakt maar je kan in een onoverzichtelijke, grote stad als A'dam ni...

redacted-191125
Robertje
Ja, dit waren echt de voetbalsupporters die aan het rellen waren :)

Laatst gewijzigd
santakraam

Het grote bagataliseren is alweer begonnen...zelfs de kleinste vorm van antisemitisme zouden we moeten uitroeien. We wachten nog even op geer hier, onze huisantisemiet.

redacted-191125

Laatst gewijzigd
Il Leopardo della Primavera
redacted-191125

Jup, dit begreep ik ook. Maccabi 'fans' (lees: hooligans) staan bekend om hun harde kern.

Overigens bedoelde ik het hooligan-gedeelte in mijn vorige post los van wat er hier is gebeurd.

Laatst gewijzigd
Raul Alcala
redacted-191125

Er is nogal een verschil tussen een vlag verwijderen of op jodenjacht gaan en in elkaar rossen

Raul Alcala
redacted-191125

Deze had ik ff gemist van je. Boeit de linkse boys hier niet

Raul Alcala
Romāns Vainšteins
Dit is van een heel ander niveau dan XR, wat roepen en schreeuwen bij pro- en antidemonstraties etc....

Ja joh, jodenhachten eindigen in grachten is randzaak joh. Wat is er toch mis met die voelsprieten van je

redacted-191125
Raul Alcala
Er is nogal een verschil tussen een vlag verwijderen of op jodenjacht gaan en in elkaar rossen

santakraam

eerst komt het bagataliseren...daarna het grote omdraaien...

Raul Alcala

K#t moslims

santakraam
Raul Alcala
K#t moslims

hier maak je een hele grote fout. Die gemaskerde jodenjacht bestaat niet uit moslims hoor.

Raul Alcala

Nee, het was tante Bep van 3 hoog 

redacted-191125

Raul Alcala

Kan het me niet voorstellen 

Raul Alcala

Is dit niet gewoon wat Leo prima vindt? Zionisten intimideren toch 

redacted-191125

Raul Alcala

Treedt ze nu eindelijk af?

1 2 ... 378 ... 399 400

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.