Het misschien ooit grote politiek-topic

1 2 ... 379 ... 388 389
Raul Alcala
Romāns Vainšteins
Dit is van een heel ander niveau dan XR, wat roepen en schreeuwen bij pro- en antidemonstraties etc....

Ja joh, jodenhachten eindigen in grachten is randzaak joh. Wat is er toch mis met die voelsprieten van je

Klootje Kriekeljon
Raul Alcala
Er is nogal een verschil tussen een vlag verwijderen of op jodenjacht gaan en in elkaar rossen

Als daar begint de grens tussen demonstreren en geweld. Wat er allemaal op filmpjes te zien is aan klopjacht op geisoleerde Israelische fans is wel weer een nieuw dieptepunt. Als de opening van het Nationale Holocaustmuseum nog niet pijnlijk genoeg was. Heb het niet snel maar dan schaam je je wel een beetje voor iets waar je niets mee hebt te maken.

santakraam

eerst komt het bagataliseren...daarna het grote omdraaien...

Raul Alcala

K#t moslims

santakraam
Raul Alcala
K#t moslims

hier maak je een hele grote fout. Die gemaskerde jodenjacht bestaat niet uit moslims hoor.

Raul Alcala

Nee, het was tante Bep van 3 hoog 

Klootje Kriekeljon

Leo, toch nog ff. Zie net deze. 
Zelfde kleur, praktisch zelfde verhaal. Andere duiding, andere nadruk. Benieuwd naar je mening ;)

Raul Alcala

Kan het me niet voorstellen 

Raul Alcala

Is dit niet gewoon wat Leo prima vindt? Zionisten intimideren toch 

Raul Alcala

Treedt ze nu eindelijk af?

Romāns Vainšteins

Kutmoslims, kuthooligans, kutrussen, kutwhatever. Ze moeten hier dus heel fel onderzoek naar doen uit welke koker dit gekomen is en ook of er iets van organisatie achter gezeten heeft. Niet nalaten om inderdaad ook te kijken wat die makkiebeffie-lui voor rol hebben gespeeld.

Meer omvattend: Als Halsema gewoon had kunnen kiezen om de voetbalfans thuis te laten, gemiste kans. Anderzijds had ook dát tot bakken verontwaardiging discriminatie - issues geleid en gezeik. 

Klootje Kriekeljon
Romāns Vainšteins
Kutmoslims, kuthooligans, kutrussen, kutwhatever. Ze moeten hier dus heel fel onderzoek naar doen ui...

https://www.geenstijl.nl/5179702/schoof-israel

Zo te zien is het georganiseerd. En al gistermiddag begonnen. 

esims5.0
Raul Alcala
Is dit niet gewoon wat Leo prima vindt? Zionisten intimideren toch 

Haha, waar is Leo want anders is het feestje van de slachtofferrol niet leuk.

Karamazov
Il Leopardo della Primavera
Ik begreep dat het nog niet duidelijk was of er gewonden zijn gevallen, hopelijk valt dat mee. Goed...

Ja, geweld rond voetbalwedstrijden, dat was echt de kern van de zaak hier...

Karamazov
Ja, geweld rond voetbalwedstrijden, dat was echt de kern van de zaak hier...

Ik verwijs je even naar mijn vorige post, lezen is blijkbaar moeilijk voor sommigen.

"Overigens bedoelde ik het hooligan-gedeelte in mijn vorige post los van wat er hier is gebeurd."

SprintMaster
Raul Alcala
Treedt ze nu eindelijk af?

Goh, wie zit er weer als eerste op Twiter te schuimbekken? Heb nu toch eens het fatsoen om eerst af te wachten tot men de zaken heeft uitgezocht. 

Laatst gewijzigd
Karamazov
Ik verwijs je even naar mijn vorige post, lezen is blijkbaar moeilijk voor sommigen."Overigens bedoe...

En ook nog tutoyeren. De duivel is wedergeboren.

Raul Alcala
SprintMaster
Goh, wie zit er weer als eerste op Twiter te schuimbekken? Heb nu toch eens het fatsoen om eerst af...

Jij? Op X bedoel je? Fatsoensrakker, of hoe omschreef John Bidon jullie ook alweer

Raul Alcala
esims5.0
Haha, waar is Leo want anders is het feestje van de slachtofferrol niet leuk.

Oh het was een rollenspel met Wheely?

Raul Alcala
Romāns Vainšteins
Kutmoslims, kuthooligans, kutrussen, kutwhatever. Ze moeten hier dus heel fel onderzoek naar doen ui...

Kut RV met z'n kapotte voelsprieten

Raul Alcala

Na Wouter Esims z'n favoriete 3 FM dj

Romāns Vainšteins

Wilders gaat zijn boekje weer volledig te buiten met al weten hoe en wat zonder enig onderzoek af te wachten.

Dat van die gijzelingen, vermissingen en reddingsmissies lijkt ook allemaal paniekvoetbal te zijn weer.

Laatst gewijzigd
Karamazov
Romāns Vainšteins
Wilders gaat zijn boekje weer volledig te buiten met al weten hoe en wat zonder enig onderzoek af te...

Het patroon is nu toch wel duidelijk. Halsema laat dat geweldadige Palestijnse tuig keer op keer hun gang gaan. U wilt weer een dik polderrapport dat over 10 jaar een keer in een la geschoven kan worden. Tegen die tijd heeft Halsema de sleutel van Amsterdam al aan de moslims gegeven.

Romāns Vainšteins

Wie zijn dan degenen die dit gedaan hebben? Jij weet dat al.

1 2 ... 379 ... 388 389

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.