Het misschien ooit grote politiek-topic

1 2 ... 380 ... 388 389
Karamazov
Romāns Vainšteins
Wie zijn dan degenen die dit gedaan hebben? Jij weet dat al.

Pro palestijns aniemitisch tuig. Filmpjes te over. Het schuim van de maatschappij. Volk dat vreemden tutoyeert, normloos.

Romāns Vainšteins

Ik hoor het al, jij bent ook niet zn heel genuanceerd iemand.

Raul Alcala
Romāns Vainšteins
Wilders gaat zijn boekje weer volledig te buiten met al weten hoe en wat zonder enig onderzoek af te...

Hij is politicus en gaat geen enkel boekje te buiten

Raul Alcala
Karamazov
Pro palestijns aniemitisch tuig. Filmpjes te over. Het schuim van de maatschappij. Volk dat vreemden...

RV bekijkt geen filmpjes, je weet tog

Laatst gewijzigd
Karamazov
Romāns Vainšteins

Nee, u als heilige alwetende tutoyeerder weet alles het best mevrouw. Wanneer ik vragen over de wereld heb, zal ik u zeker even contacteren.

Romāns Vainšteins

Weinig zo creepy als passief-agressieve u-u'ers.

Karamazov
Romāns Vainšteins

Dat noemt men beleefdheid mevrouw.

Laatst gewijzigd
Raul Alcala
Romāns Vainšteins

Romāns Vainšteins

Ik ben in elk geval genuanceerd genoeg om graag te willen weten wie exact de heksenjacht op de makkabeffies uitgevoerd hebben. Je móet dat met zekerheid kunnen uitvinden en stellen.

Karamazov
Romāns Vainšteins
Ik ben in elk geval genuanceerd genoeg om graag te willen weten wie exact de heksenjacht op de makka...

Wie zouden dat toch zijn inderdaad? Welk dispuut heeft dit gebbetje op haar geweten? 

Hebt u echt geen beelden gezien of al die screenshots uit groepen die beginnen met  "mocro" waarin de de jacht gistermiddag al werd georganiseerd? Zoals zo veel vrouwen bent u te goed voor deze wereld en daarmee ook ongeschikt wegens linkse naïviteit.

Raul Alcala
Romāns Vainšteins
Ik ben in elk geval genuanceerd genoeg om graag te willen weten wie exact de heksenjacht op de makka...

Is al exact bekend

Karamazov
Raul Alcala
Is al exact bekend

Met dat "genuanceerd genoeg" werd vermoedelijk bedoeld "heb zulke forse oogkleppen"

Lex Wijk bij Duurstede
Karamazov
Met dat "genuanceerd genoeg" werd vermoedelijk bedoeld "heb zulke forse oogkleppen"

van wie ben jij weer een dubbelaccount? dat is een voorrecht van de kraamfamilie en voor zover ik weet ben jij geen lid

Gr. lex kramer

Romāns Vainšteins

'Hebt u echt geen beelden gezien of al die screenshots uit groepen die beginnen met  "mocro" waarin de de jacht gistermiddag al werd georganiseerd?'

Natuurlijk niet, zulke filmpjes kijken is voor rare figuren. Ik wacht even de officiële berichtgeving af.

Puddingbenen

Het mooie is dat de kraampjes en alcala's van deze wereld over elkaar heen buitelen om de kristallnacht erbij te halen. En zich druk maken om een paar in elkaar getrimde voetbalfans.

Maar ze gaan eraan voorbij dat er ook vannacht weer 2 scholen in gaza gebombardeerd zijn door dat kutland met hun kutpremier. Met weer tientallen doden en gewonden.  Maar dat is de gewoonste zaak van de wereld in het normaalland van kraam. 

Die supporters hadden daar niet moeten zijn. Maccabi tel aviv had daar niet moeten zijn. Maar omdat we een regering hebben die stelselmatig weigert afstand te nemen van het moordlustige Israëlische tuig in het midden oosten, zie je de woede en machteloosheid daarover toenemen.  En dat uit zich in Israëlhaat. Niet te verwarren met het antisemitisme van de vorige eeuw. 

En de joodse organisaties zelf? Ook die roepen moord, brand en gas. Maar spiegels hebben ze niet in hun synagogen. Want dan zouden ze zichzelf kunnen realiseren dat de toegenomen haat van nu voor 100% te wijten is aan het gedrag van Israël in de oorlog. Maar in plaats van in de spiegel te kijken en hun regering aan te sporen met het stoppen van de oorlog, blijven ze het geweld eb de doden in gaza goedpraten, en duwen ze iedere kritiek daarop in het hokje antisemitisme zoals in wo2.

En die houding maakt mij boos. Zo boos zelfs, dat ik de uitspraken van brusselmans prima kan snappen. Iets wat ik bij mezelf anderhalf jaar geleden voorvolstrekt onmogelijk had gehouden. 

Voldoe ik hiermee een beetje aan je verwachtingen, kraam? Mooi, dan kun je ook hier lekker verontwaardigd over doen in plaats van jezelf af te vragen hoeveel mensen er in gaza moeten sterven voordat het ook voor jou "genoeg" is.

Romāns Vainšteins

En mbt accounts, sinds Maxim's tirade in reageerders is alles echt wel rap richting dieptepunt gesneld en lijkt het totale chaos te zijn op deze site zeg.

Raul Alcala
Romāns Vainšteins
'Hebt u echt geen beelden gezien of al die screenshots uit groepen die beginnen met  "mocro" wa...

Die filmpjes zijn niet raar, jij bent de dubieuze mafklapper in dit verhaal 

Karamazov
Puddingbenen
Het mooie is dat de kraampjes en alcala's van deze wereld over elkaar heen buitelen om de kristallna...

Jaja, dus wanneer Nederlandse joden in de spiegel kijken moeten ze daar het gedrag van een land in een ander werlddeel in zien.  Joodse mensen hier zijn daar niet verantwoordelijk voor.  Uw onzuivere denken leidt enkel tot haat en geweld en lost niks op. De Israëlische supporters hadden, in tegenstelling tot wat u beweert, gewoon het recht hier te zijn.

Uw verontwaardiging is overigens ook erg selectief. Mensen mogen zich enkel opwinden over het geweld van gisteravond wanneer ze  ook het geweld in Gaza veroordelen? Pure onzin. Iedereen is hypocriet en selectief. Wanneer pleit u voor het staken van de (al veel langer durende) oorlog in Soedan, de verschrikkelijke burgeroorlog in Myanmar en het hevige geweld in Haïtie? Ons eigen land op orde krijge en verontwaardigd zijn over wat hier gebeurt, lijkt me in dat licht zo gek nog niet.

santakraam
Romāns Vainšteins
En mbt accounts, sinds Maxim's tirade in reageerders is alles echt wel rap richting dieptepunt gesne...

Wf heeft de deur wagenwijd opengezet voor nieuwe accounts zo lijkt het. Er zijn nu wat usual suspects die nieuwe accounts hebben aangemaakt. Beter dus niet reageren, niet voeren, en bij twijfel even op het icoontje drukken. Zijn allemaal nieuwe accounts met verdachte schrijfwijzen en bedoelingen.

Karamazov
santakraam
Wf heeft de deur wagenwijd opengezet voor nieuwe accounts zo lijkt het. Er zijn nu wat usual suspect...

Niet alleen de PVV heeft het niet zo op nieuwkomers...

Puddingbenen

Het geweld van gisteravond is niet los te zien van de oorlog in gaza. En ook niet los te zien van de houding die onze regering aanneemt in dit conflict. Dus stelselmatig praten over rode lijnen voor de bühne, maar op geen enkele manier reageren in woorden laat staan daden als Israël voor de zoveelste keer een rode lijn over gaat.

En ook nu benoemen de journalisten en onze politici dit niet. Net als de joodse organisaties trouwens. Het is de olifant in de kamer.

Bovendien is het frappant dat er een grote groep mensen is die hamas de schuld geeft van de bommen die Israël gooit in gaza. Hadden ze op 7 oktober maar niet.... Maar het zijn dezelfde mensen die in de gordijnen klimmen als je zegt dat deze actie de schuld is van Israël zelf, en haar oorlogszuchtige handelen en bijpassende misdaden (die steeds meer weg hebben van genocide)...

Karamazov
Puddingbenen
Het geweld van gisteravond is niet los te zien van de oorlog in gaza. En ook niet los te zien van de...

Veel woorden om geweld goed te praten. Wanneer mensen maar logisch blijven vinden dat geweld tot  geweld tot geweld leidt, houdt het nooit op. Aan de oorlogen elders veranderen we niks, maar voor de onrust in Nederland zijn types als u het probleem.

Puddingbenen

Er is een verschil tussen goedpraten en begrijpen waar het vandaan komt

Karamazov
Puddingbenen
Er is een verschil tussen goedpraten en begrijpen waar het vandaan komt

Begrip voor geweld. Waar gaan we heen. 

Romāns Vainšteins

Zo de persconferentie volgend zaten er dus wel degelijk georganiseerde elementen achter vanuit (waarschijnlijk) de lokale community met islamitische achtergrond. Hoe ongelofelijk stom ben je om je met zoiets in te laten? Ze gaan je vinden en je f*ckt je 'eigen volk' er finaal mee. 

1 2 ... 380 ... 388 389

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.