Het misschien ooit grote politiek-topic

1 2 ... 381 ... 399 400
Puddingbenen
Karamazov
Nederland neemt de positie in die voortkomt uit de verkiezingen. Dat als schaamlap gebruiken voor an...

Nee, kraam lookalike,  ze moeten hun morele kompas laten werken. En als dat zo blijft staan terwijl  er genocide wordt gepleegd door Israël,  dan is dit niet MIJN kabinet. 

Polarisatie werkt immers altijd 2 kanten op.

Lex Duurstede
Karamazov
U wilt zowel bepalen hou u mij aanspreekt als hoe u aangesproken wilt worden begrijp ik. Dat voelt n...

zeg eens eerlijk wie je bent.er zijn de laatste tijd veel te veel fake kraamnaampjes gepikt.
je bent geen echte kraam. 

gr. lex kramer 

Raul Alcala

Stfu fijnstof

Lex Duurstede
Raul Alcala
Stfu fijnstof

als ik me niet vergis, zijn naamsverbasteringen tegen de huisregels

Karamazov
Puddingbenen
Nee, kraam lookalike,  ze moeten hun morele kompas laten werken. En als dat zo blijft staan ter...

Wie is toch die kraam? Genocide, daar is geen bewijs voor. Veel onnodige doden. Maar genocide. Daar zou eerst een veroordeling voor moeten zijn om van zo'n gruwel te spreken. En tja, zo'n kabinet kan het nooit voor iedereen goed doen.  Fijn dat ze hamas niet steunen.

Puddingbenen

En om uit te leggen wat ik bedoel: 

70% van de slachtoffers in gaza zou kind zijn of vrouw. Dus van de ruim 40.000 geschatte doden zijn er dat dus 28.000.

Proportioneel? Of gewoon regelrechte genocide?

En wat doet "onze" regering? Met een Keppel op naast de joodse ambassadeur gaan zitten.

het maakt mij woest!

Bron: nu.nl  

Lex Duurstede
Karamazov
Wie is toch die kraam? Genocide, daar is geen bewijs voor. Veel onnodige doden. Maar genocide. Daar...

kraam is de rebellenleider van dit forum

dankzij hem is onze privacy veilig

sommigen noemen hem een t r o l

dat is ie niet

topper dat is ie wel

Raul Alcala
Lex Duurstede
als ik me niet vergis, zijn naamsverbasteringen tegen de huisregels

Oh ja joh

Raul Alcala
Puddingbenen
En om uit te leggen wat ik bedoel:  70% van de slachtoffers in gaza zou kind zijn of vrouw. Du...

Dus nauwelijks mannen en of Hamas hoeren. Hmmm, watapartja

Raul Alcala

Mensen werden door de straten gejaagd, in elkaar geslagen, gedwongen zich te identificeren. Het nieuwe concentratiekamp bevind zich niet in Polen, maar in de Bijlmer. De nieuwe NSB'er draagt geen speldje of hoge pet maar een hoodie. Hij zet geen mensen op de trein, maar volgt ze op een scooter. Hij verkondigt geen krant genaamd ''volk en vaderland'' maar een sprookjesboek met een fanatisme die zijn gelijke niet kent.

Raul Alcala
This post is no longer available.

Okido mejong 

Lex Wijk bij Duurstede

waar hebben jullie het zoal over in dit topic? kan ik een korte samenvatting krijgen?
is er iets waar ik op moet letten? gevoelige onderwerpen of taalgebruik?

gr. lex kramer (dakraamflats)

Raul Alcala
Lex Wijk bij Duurstede
waar hebben jullie het zoal over in dit topic? kan ik een korte samenvatting krijgen?is er iets waar...

Op mij. Voordat er ergens griep uitbreekt, of een pleuris, heb ik mijn thermometer er al meters ingestoken.

Raul Alcala

Badr Hari, geen cyaankali, maar mosterdgas op de scooter. Of je fatbike, net hoe je het liket

Il Leopardo della Primavera

VXyN6gslx5PqWQA6Wzwso52TVcSewUqH2KuQYgCb.png

Niks aan de hand mensen, gewoon doorlopen. Het waren géén hooligans van Maccabi die in Amsterdam waren. Ik herhaal; géén hooligans.

In de praktijk dus gewoon confrontaties dus loepzuivere israelische tokkiehooligans en antisemitische bontkraagjes. Beide groepen moeten keihard worden aangepakt, blij dat de politie al heeft aangegeven beide kanten goed te gaan onderzoeken. Want hoe de media het nu brengt klopt dus duidelijk gewoon niet; de israelische 'supporters' die zijn belaagd zijn dus gewoon hooligans die zelf een flinke portie uitlokking als voorafje hebben gegeten. Maar de lange hand van Bibi 'slachtofferrol' Netanyahu heeft de beeldvorming ondertussen al bepaald, helaas.

Nogmaals: het (antisemitische) geweld de afgelopen nacht(en) is echt bizar en verschrikkelijk, dat wil ik benadrukken. Maar de Maccabi-hooligans zijn vrijwel geen haar beter.

Laatst gewijzigd
Klootje Kriekeljon
Klootje Kriekeljon
Leo, toch nog ff. Zie net deze. Zelfde kleur, praktisch zelfde verhaal. Andere duiding, andere...

Overheen gelezen?

Klootje Kriekeljon
Overheen gelezen?

Nog geen tijd (en zin) gehad om 5 minuten te luisteren naar een monoloog van een random brit en youtube video's doen het niet met het schermpje uit. Ben dit weekend ook druk zat. Wat is de TLDR versie?

Edit: ik had oprecht geen idee dat die gast bekend was/is, dus voor mij een random Brit. Is het nog steeds overigens.

Laatst gewijzigd
Klootje Kriekeljon
Nog geen tijd (en zin) gehad om 5 minuten te luisteren naar een monoloog van een random brit en yout...

Dat lijkt me niet handig. Kom er anders maar evt. op terug als je het wat rustiger hebt. Np.

edit: random Brit. Flauw. Voor jou random misschien. Geen hele grote naam, wel bekend.

Laatst gewijzigd
kleomantre
  Niks aan de hand mensen, gewoon doorlopen. Het waren géén hooligans van Macc...

De hooligans die zich enkel in groepje groot voelen om dan te gaan slopen enzo, die mogen van mij met kaakbreuk door ME het ziekenhuis in gemept worden en zelf de kosten daarvan ophoesten.

Geen enkel respect voor zulk lowlife gajes dat, m.i. eigenlijk nog losers eerste klas zijn ook, juist omdat ze het alleen in groep durven en/of onder invloed van drank, coke of pillen.   

Hoeven we verder geen medelijden mee te hebben. Medelijden moet je enkel hebben met omstanders of normaal publiek dat ineens ingesloten raakt en klappen krijgt, dat zelfs kan gebeuren als ze er met hun kinderen rondlopen. 

Klootje Kriekeljon

Medelijden moet je enkel hebben met omstanders of normaal publiek dat ineens ingesloten raakt en klappen krijgt,

Ja precies.
Even afwachten natuurlijk. Maar dat lijkt dus nu net te zijn gebeurd als ik alle info zo zie. Er was wel degelijk een grote opschaling van politie. Maar er zijn na ronselacties via sociale media allerlei groepjes tuig bezig geweest geisoleerde Maccabi fans op te zoeken en te vernederen/intimideren/mishandelen op allerlei manieren.
Nou valt aan filmpjes niet te zien of die geisoleerde fans zich eerder ook ergens schuldig aan hebben gemaakt in groepjes. Maar het is wel precies wat jij beschrijft. Mieren, die zich alleen in groepen sterk voelen.

Laatst gewijzigd
Karamazov
  Niks aan de hand mensen, gewoon doorlopen. Het waren géén hooligans van Macc...

Palivrouwtje op twitter. Topbron!

kleomantre
Klootje Kriekeljon
[quote]Medelijden moet je enkel hebben met omstanders of normaal publiek dat ineens ingesloten raakt...

We zullen het wel horen

Eventuele picornies mogen van mij krijgen waar ze om vragen, dat dus ultiem zelfs de dood kan zijn. Is een beetje als een snelheidsduivel die over een provinciale weg raast en dan een boompje meepakt. Risico dat inherent is aan de keuze zo te rijden, daar hoeft geen traan om gelaten te worden. 

Wel chill als we in de 21e eeuw gewoon weer en oldschool geloof-oorlog krijgen met kruistochten enzo. Wat leren we toch goed van de geschiedenis jongens!

Klootje Kriekeljon

Wat ik als positief zie is dat we daarmee weer aan het begin van een nieuwe golfbeweging staan. Verwacht dat de toekomst weer meer van het (realistische) middengeluid zal worden. Ook zoiets als in Amsterdam, vanuit idealisme zijn we jarenlang het naieve GroenLinks aan de knoppen geweest in Nederland. Want de Nederlander is in de basis niet verkeerd, solidair ook voor buitenlanders. Maar er is meer aan de hand. En als Femke Halsema vandaag spreekt over antisemitisch geweld, dan is er daar ook al een verandering waar te nemen. Het is allemaal niet meer te houden. Helaas komen grote veranderingen pas na grote rotzooi.

1 2 ... 381 ... 399 400

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.