Het misschien ooit grote politiek-topic

1 2 ... 381 ... 388 389
Puddingbenen
Karamazov
Begrip voor geweld. Waar gaan we heen. 

Lezen is en blijft een kunst voor ov's

Il Leopardo della Primavera
Karamazov
En ook nog tutoyeren. De duivel is wedergeboren.

Lekker in de slachtofferrol zie ik!

Puddingbenen
Lezen is en blijft een kunst voor ov's

Viel me al eerder op. Kraam is weer ouderwets aan het stoken. 

santakraam
Viel me al eerder op. Kraam is weer ouderwets aan het stoken. 

??

Karamazov
Romāns Vainšteins
Zo de persconferentie volgend zaten er dus wel degelijk georganiseerde elementen achter vanuit (waar...

Het zal mij benieuwen of we ooit van al die verschillende "eigen volk" sentimenten binnen dit land afkomen.

Puddingbenen

Toch denk ik dat het debat hierover zou moeten gaan over de positie die Nederland inneemt in het conflict.  Want juist daar zit de voedingsbodem voor het antisemitisme in 2024.

Maar ik hoorde op de radio dat ze weer een zak geld willen uitgeven om mensen (en met name jongeren) voor te lichten over antisemitisme. Maar de beste manier om dat de kop in te drukken is toch echt het maken van andere politieke keuzes, zodat het gevoel van machteloosheid bij een heel groot deel van de bevolking een uitweg heeft (anders dan op joden jacht gaan).

Karamazov
This post is no longer available.

Ik ben bang dat u complotten ziet waar die er niet zijn. Maar als het u houvast geeft in deze woelige wereld, hou er vooral aan vast.

Puddingbenen

Is kramazov de Russische AI versie van kraam???

Raul Alcala

Ga je mond spoelen. Ik heb nog wel een flacon met onbekende vloeistof. 

Karamazov
Puddingbenen
Toch denk ik dat het debat hierover zou moeten gaan over de positie die Nederland inneemt in het con...

Nederland neemt de positie in die voortkomt uit de verkiezingen. Dat als schaamlap gebruiken voor antisemitisme is echt heel smerig. De overheid moet dus buigen voor antisemitisme. Bah!

Karamazov

U wilt zowel bepalen hou u mij aanspreekt als hoe u aangesproken wilt worden begrijp ik. Dat voelt niet helemaal in balans. Naast uw domme gescheld.

Puddingbenen
Karamazov
Nederland neemt de positie in die voortkomt uit de verkiezingen. Dat als schaamlap gebruiken voor an...

Nee, kraam lookalike,  ze moeten hun morele kompas laten werken. En als dat zo blijft staan terwijl  er genocide wordt gepleegd door Israël,  dan is dit niet MIJN kabinet. 

Polarisatie werkt immers altijd 2 kanten op.

Lex Duurstede
Karamazov
U wilt zowel bepalen hou u mij aanspreekt als hoe u aangesproken wilt worden begrijp ik. Dat voelt n...

zeg eens eerlijk wie je bent.er zijn de laatste tijd veel te veel fake kraamnaampjes gepikt.
je bent geen echte kraam. 

gr. lex kramer 

Raul Alcala

Stfu fijnstof

Lex Duurstede
Raul Alcala
Stfu fijnstof

als ik me niet vergis, zijn naamsverbasteringen tegen de huisregels

Karamazov
Puddingbenen
Nee, kraam lookalike,  ze moeten hun morele kompas laten werken. En als dat zo blijft staan ter...

Wie is toch die kraam? Genocide, daar is geen bewijs voor. Veel onnodige doden. Maar genocide. Daar zou eerst een veroordeling voor moeten zijn om van zo'n gruwel te spreken. En tja, zo'n kabinet kan het nooit voor iedereen goed doen.  Fijn dat ze hamas niet steunen.

Puddingbenen

En om uit te leggen wat ik bedoel: 

70% van de slachtoffers in gaza zou kind zijn of vrouw. Dus van de ruim 40.000 geschatte doden zijn er dat dus 28.000.

Proportioneel? Of gewoon regelrechte genocide?

En wat doet "onze" regering? Met een Keppel op naast de joodse ambassadeur gaan zitten.

het maakt mij woest!

Bron: nu.nl  

Lex Duurstede
Karamazov
Wie is toch die kraam? Genocide, daar is geen bewijs voor. Veel onnodige doden. Maar genocide. Daar...

kraam is de rebellenleider van dit forum

dankzij hem is onze privacy veilig

sommigen noemen hem een t r o l

dat is ie niet

topper dat is ie wel

Raul Alcala
Lex Duurstede
als ik me niet vergis, zijn naamsverbasteringen tegen de huisregels

Oh ja joh

Raul Alcala
Puddingbenen
En om uit te leggen wat ik bedoel:  70% van de slachtoffers in gaza zou kind zijn of vrouw. Du...

Dus nauwelijks mannen en of Hamas hoeren. Hmmm, watapartja

Raul Alcala

Mensen werden door de straten gejaagd, in elkaar geslagen, gedwongen zich te identificeren. Het nieuwe concentratiekamp bevind zich niet in Polen, maar in de Bijlmer. De nieuwe NSB'er draagt geen speldje of hoge pet maar een hoodie. Hij zet geen mensen op de trein, maar volgt ze op een scooter. Hij verkondigt geen krant genaamd ''volk en vaderland'' maar een sprookjesboek met een fanatisme die zijn gelijke niet kent.

Raul Alcala

Okido mejong 

Lex Wijk bij Duurstede

waar hebben jullie het zoal over in dit topic? kan ik een korte samenvatting krijgen?
is er iets waar ik op moet letten? gevoelige onderwerpen of taalgebruik?

gr. lex kramer (dakraamflats)

Raul Alcala
Lex Wijk bij Duurstede
waar hebben jullie het zoal over in dit topic? kan ik een korte samenvatting krijgen?is er iets waar...

Op mij. Voordat er ergens griep uitbreekt, of een pleuris, heb ik mijn thermometer er al meters ingestoken.

Raul Alcala

Badr Hari, geen cyaankali, maar mosterdgas op de scooter. Of je fatbike, net hoe je het liket

1 2 ... 381 ... 388 389

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.