Het misschien ooit grote politiek-topic

1 2 ... 82 ... 285 286
Il Leopardo della Primavera
esims2.0
#2023
Wat is dit nu weer voor flauwekul? Hoezo is een bedrijf familiebezit als het voor een groot deel met...

Een van de proboer-argumenten is dat het familiebedrijven zijn die al generaties lang door worden gegeven etc etc, je kent het geneuzel wel. Als dat inderdaad zo is lijkt het me sterk dat er nog een hypotheek op de boerderij zit natuurlijk, laat staan het land. Hooguit op een gloednieuwe stal of een lening voor apparatuur natuurlijk. 

Wat ik overigens ook grappig vond ik dat jij het blijkbaar niet eens bent met die 42% en het daardoor voor jou geen feit meer is. Bijzonder menneke ben je, want het is toch echt een feit.

esims2.0
Romāns Vainšteins
#2025
Rabobank idd ook een prominente capo in deze schandalige branche. 

De baas van dit forum is trouwens El Bosco. Ik verzin het niet.

Raul Alcala

Daar heb ik nog een filmpje van

Raul Alcala

Elian steelt de show weer

Raul Alcala

Bellen met Faab

Groot Wassink nu: "Ik heb gezegd dat ik me linksom of rechtsom tot het kabinet moet verhouden. Sterker: ik ben het erg eens met de heer Wijnants. Alles voor de stad en ik ben niet groter dan de stad. Bij de VNG word ik juist effectiever in het verdedigen van het Amsterdamse belang. Dat ga ik doen. Er zit geen rem op." 

Thurau, kom er maar in

Sunneklaas
Il Leopardo della Primavera
#2019
Dat terug de zee in tyfen doen ze in Griekenland en Italie al een tijdje en sorteert vooralsnog wein...

haha vergelijk je nu landen waar ze aanmeren met een land veel noordelijker... Waarom zouden ze hier helemaal heen gaan als ze in België gewoon mogen blijven? En net als bij Romans verwacht ik ook dat jij ideeloos bent. De situatie maar accepteren en over je heen laten lopen zal de oplossing wel zijn. 

Il Leopardo della Primavera
Sunneklaas
#2031
haha vergelijk je nu landen waar ze aanmeren met een land veel noordelijker... Waarom zouden ze hier...

Ja, in het land waar ze aankomen worden ze al terug de zee in geflikkerd en toch krijgen ze het voor elkaar om alsnog hier te komen. Lijkt mij bewijs genoeg dat terugtyfen niet werkt, toch?

Waar wil je precies een idee voor? Voor het uitzetten van die 3000 gelukszoekers? Voor het tegengaan van immigratie? Voor minder problemen rondom AZC's?

Laatst gewijzigd
Sunneklaas

Italië laat ze gewoon massaal doorreizen ipv van in de zee te mieteren. Je weet best dat als wij ze de zee in mieteren of gevangenzetten zonder vreten dat ze wegblijven. Voor alle 3 problemen, bitte. En het probleem dat na 8 jaar(?) nog niet de helft een baan heeft.

Thurau
Raul Alcala
#2030
Bellen met Faab Groot Wassink nu: "Ik heb gezegd dat ik me linksom of rechtsom tot het kabinet moet...

Je bedoelt dat Groot Wassink net als Bosma wel eens van mening kan veranderen. Moet toch pijnlijk zijn voor Martin dat hij het af moest leggen tegen in zijn ogen minderwaardige mensen. Bij een slavernijherdenking past ook geen openlijke racist. Gevoelige nederlaag weer voor de PVV.

Raul Alcala

U vraagt, Thurau draait als Wouter Bos in z'n hoogtijdagen.

Romāns Vainšteins

Die schijnende zon onder de believers van Wilders wordt met sunny's 'plannen' wel van wat meer context voorzien moet ik zeggen.

Een wijze les dat dit type sentiment bestaat.

Raul Alcala

Je valt weer in herhaling 

esims2.0

Het scenario van Romans, alle armoede in de wereld opheffen via open grenzen, is nog minder realistisch. Maar hij heeft het liever over de PVV en het voorschot op het falen.

Raul Alcala

Bosma heeft nu oordopjes in en neuriet mee

esims2.0
Raul Alcala
#2039
Bosma heeft nu oordopjes in en neuriet mee

Alle middelen worden ingezet om de instroom te beperken. Overigens vind ik dit een onschuldig lied, hoewel die titel niet meer kan.

Sunneklaas
Romāns Vainšteins
#2036
Die schijnende zon onder de believers van Wilders wordt met sunny's 'plannen' wel van wat meer conte...

Nee dan het inhoudsloze wegkijken van links... Veel zeiken/foei/magjenietzeggen, 0 oplossingen. En straks extreemrechts weer de schuld geven wanneer de acceptatie van homeaus is afgenomen in het extreemrechtse bolwerk Amsterdam. Als we mijn idee uitvoeren en jouw gebrek aan ideeën ook, wie zorgt er dan voor een veiliger NL? Voor een afname van verkrachtigen en diefstallen? Voor minder Jihadi's in NL? Voor minder werklozen? Prima dat jij meer verkrachtingen wilt accepteren, maar dat wil ik niet. Niet alles is met een foeigesprek op te lossen, en soms moeten er beslissingen gemaakt worden die kraakhelder zijn. Met de fluwelen handschoen doorgaan is hetzelfde als de situatie accepteren. 

Oant sjen.

Romāns Vainšteins

sorry sunny, ik voel je fantoompijn niet.

net zoals de leider zit je vol met aanstellerij en zogenaamde doemscenario's. Het stelt niets voor.

enige verschil is dat jij wel durft toe te geven dat je vreemdelingen het lieft uitgehongerd in de zee dumpt en jullie politici daar te laf voor zijn.

Laatst gewijzigd
Sunneklaas

Nog maar eens de Gelderlander, omdat je schijnbaar nog steeds niet helemaal beseft dat de problemen echt zijn. Eerder in dit topic ook al verschillende andere feiten/rapporten geplaatst.
Wegkijken is schattig, echt. Maar ome Sun ziet toch liever dat we wat gaan doen aan de criminaliteit, ipv dat we feiten af doen als fantoompijn en doemscenario's. Heeft tante Romans ook een idee om onderstaande doemrealiteit te verminderen? Of hoort het er gewoon bij dat een minderheid bijna de voltallige seksuele uitbuiting op zich neemt? Of is dit weer aanstellerij? En laat ik maar vast wegnemen dat dit ook Europeanen kunnen zijn, maar ik wil ook best met een voorbeeld komen dat iets concreter is.

Raul Alcala

Heeft dokter Peterson het nou over dingetje die ook op Wielerflitst?

Il Leopardo della Primavera
Sunneklaas
#2043
Nog maar eens de Gelderlander, omdat je schijnbaar nog steeds niet helemaal beseft dat de problemen...

Criminaliteit bestrijden met andere criminaliteit, briljant!

esims2.0

Hey PCS heeft de renners genummerd.

Oeps niet dus, ik denk dat ik een verkeerde pagina bekeek.

Laatst gewijzigd
Thurau
Raul Alcala
#2044
Heeft dokter Peterson het nou over dingetje die ook op Wielerflitst?

Ik weet het niet, stuur je hem misschien net wat te kleffe fanmail?

Sunneklaas
Il Leopardo della Primavera
#2045
Criminaliteit bestrijden met andere criminaliteit, briljant!

??

Raul Alcala

Een 12-jarig joods meisje uit Parijse wijk Courbevoie en drie minderjarige verdachten. Volgens Le Figaro zijn twee van hen 13 jaar oud en eentje 12 jaar oud. Le Parisien spreekt van een 12-, 13- en 14-jarige verdachte. Beide kranten worden op basis van hun gesprekken met politiewoordvoerders onderstaand geciteerd.

Wat zou er gebeurd zijn? Gisteravond werden twee van de drie verdachten voorgeleid op verdenking van "seksueel groepsgeweld, groepsverkrachting, doodsbedreiging, poging tot afpersing en antisemitisch geweld" tegen het 12-jarige slachtoffer. De 12-jarige verdachte zal later terechtstaan voor "assisterend getuigenschap bij verkrachting", maar is ondertussen met een "aanvullende justitiële opvoedings/onderwijs-maatregel" in vrijheid gesteld.

Le Parisien schrijft dat justitieel-medisch centrum Garches na de aangifte een gynaecologisch onderzoek heeft uitgevoerd dat "de verkrachting bevestigde".

Alle drie verdachten zouden hun betrokkenheid tijdens verhoor bekend hebben en gezegd hebben dat ze "uit wraak handelden".

Volgens de politie vond het seksuele groepsgeweld plaats op zaterdag 15 juni nadat het slachtoffer met "haar vriendje" via het Henri Regnault Park naar huis liep. Daar kwam ze twee verdachten tegen die ze "vaag kende" en haar tegenhielden. Later zou een derde verdachte zich bij de groep aangesloten hebben.

Le Figaro schrijft dat de derde verdachte haar uitschold voor "vieze jood". Le Parisien schrijft dat deze derde verdachte haar "ex-vriendje, ook 12 jaar oud" is die nu boos was omdat zij haar joodse achtergrond destijds voor hem zou hebben verborgen. Een andere verdachte zou tegen de politie gezegd hebben dat hij het slachtoffer geslagen heeft omdat ze "slechte dingen over Palestina gezegd heeft".

Hierop neemt het drietal het slachtoffer mee naar een ongebruikt kinderdagverblijf waar het seksuele geweld ontvouwt. Le Figaro schrijft:

"Hier volgt een ongekende geweldsuitbarsting: volgens onze informatie werd de tiener geslagen, tegen de grond gegooid en gefotografeerd. Een van de verdachten hield een aansteker naast haar wang en dreigde haar "te verbranden". Ze dwongen haar vervolgens tot vaginale, anale en orale penetratie en dreigden haar te vermoorden als ze met de politie zou praten."

Volgens de politie had een van de verdachten "antisemitische teksten, afbeeldingen en een verbrande Israëlische vlag" op zijn telefoon."

 

Free Free Palestine 🇵🇸

Raul Alcala
Thurau
#2047
Ik weet het niet, stuur je hem misschien net wat te kleffe fanmail?

Ik twijfel nog tussen jou of Wouter

1 2 ... 82 ... 285 286

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.