Het misschien ooit grote politiek-topic

1 2 ... 83 ... 285 286
Thurau
Romāns Vainšteins
#2042
sorry sunny, ik voel je fantoompijn niet. net zoals de leider zit je vol met aanstellerij en zogena...

Is SSklaas nog steeds actief hier? Youri en Maxim moeten toch echt de moderatie wat aanscherpen.

Il Leopardo della Primavera
Sunneklaas
#2048
??

Mensen in de zee flikkeren of uithongeren (of wat je ideeen ook waren) zijn niet bepaald in lijn met mensenrechten, wetgeving, en meer van dat soort zaken natuurlijk. 

Sunneklaas
Thurau
#2051
Is SSklaas nog steeds actief hier? Youri en Maxim moeten toch echt de moderatie wat aanscherpen.

Mamaaaa, Sunneklaas zegt dingen die ik nie leuk vind. 

Sunneklaas
Il Leopardo della Primavera
#2052
Mensen in de zee flikkeren of uithongeren (of wat je ideeen ook waren) zijn niet bepaald in lijn met...

Wetten kun je veranderen he, daarnaast kiezen ze er zelf voor. Een vrijwillig vertrek blijft een keuze. Je hebt wetten om het volk te beschermen, zo zou het wetboek dan ook ingericht moeten worden. In beginsel mag je mensen ook niet onbetaald werk laten verrichten of vastzetten. Hebben we toch wat op gevonden, creatief als we zijn. Omdat we allemaal beseffen dat dat nodig was, en het ontbreken van die opties voor meer criminaliteit zou zorgen...

esims2.0

Nog even over dat biologische vlees. Ik moet eerlijk bekennen dat ik de term voor vlees niet kende, en zie nu dat een deel van het voer van eigen bedrijf of uit de eigen regio moet komen. Hebben we verdorie in Nederland nog meer landbouwgrond nodig wanneer alle Nederlanders biologisch vlees gaan eten 😂😂😂

Il Leopardo della Primavera
esims2.0
#2055
Nog even over dat biologische vlees. Ik moet eerlijk bekennen dat ik de term voor vlees niet kende,...

Daarom is - zoals ik al vele malen heb gezegd maar jij voor het gemak telkens negeert - de grootste oplossing om minder vlees te eten, en meer plantaardig. Kan je ook een deel van de veeteelt omzetten in landbouw waar per m2 veel meer voedsel vandaan komt. 

Il Leopardo della Primavera
Sunneklaas
#2054
Wetten kun je veranderen he, daarnaast kiezen ze er zelf voor. Een vrijwillig vertrek blijft een keu...

het lijkt me nou niet zo slim om wetten die het vermoorden van mensen verhinderen te veranderen, toch? Wel knap hoe je poging tot moord blijft goedpraten, benieuwd hoe dat werkt in je hoofd. 

esims2.0
Il Leopardo della Primavera
#2056
Daarom is - zoals ik al vele malen heb gezegd maar jij voor het gemak telkens negeert - de grootste...

Haha maar zelf niet doen! En maar met je vinger naar die nare boeren wijzen die geen verantwoordelijkheid nemen.

Il Leopardo della Primavera
esims2.0
#2058
Haha maar zelf niet doen! En maar met je vinger naar die nare boeren wijzen die geen verantwoordelij...

Ik eet zelf ook grotendeels plantaardig hoor. Ik mag hopen dat we dat allemaal doen, als je dieet voor meer dan 50% uit dierlijke producten bestaat heb ik medelijden met je.  Geen idee wat je denkt dat ik zelf niet doe. 

esims2.0
Il Leopardo della Primavera
#2059
Ik eet zelf ook grotendeels plantaardig hoor. Ik mag hopen dat we dat allemaal doen, als je dieet vo...

Goochelen met cijfers om je eigen hypocrisie te verbergen. Met jouw toon richting de boeren behoor je helemaal geen vlees te eten.

Il Leopardo della Primavera
esims2.0
#2060
Goochelen met cijfers om je eigen hypocrisie te verbergen. Met jouw toon richting de boeren behoor j...

Vertel mij eens met welke cijfers ik goochel. Ik wacht.

Romāns Vainšteins

Wow hey, jij bent wel een kiezelharde he sunny?

Sunneklaas
Il Leopardo della Primavera
#2057
het lijkt me nou niet zo slim om wetten die het vermoorden van mensen verhinderen te veranderen, toc...

Sommige mensen kunnen prima leven met 2 dooien als het land daarna veel ellende bespaart blijft. Daarnaast blijf je maar om de eigen keuze heengaan. Niemand zal ze van een vrijwillig vertrek weerhouden. Maar ome Sun laat de keuze om te blijven niet aan de illegalen/veroordeelde terroristen over. Das een beetje gek en ik ben Sinterklaas niet. Op het moment heeft een veroordeelde terrorist die weigert te vertrekken meer bescherming dan het ongeboren kind. Bij die laatste is de wet namelijk aangepast, en wil men het zelf in de Grondwet vastleggen. Kan gewoon schijnbaar. En niet om het land veilig te houden, maar om gewoon een vrije vogel te kunnen blijven #girlsnightout Maar o wee als je je land een beetje veilig wilt houden.

esims2.0
Il Leopardo della Primavera
#2061
Vertel mij eens met welke cijfers ik goochel. Ik wacht.

Nu ineens een eigen norm van 50% dierlijk hanteren waaraan je wellicht voldoet. Maar waaruit geenszins blijkt wat je jaarlijkse consumptie is. Nogmaals, met jouw toon richting de boeren behoort dat nul kilogram vlees te zijn.

Il Leopardo della Primavera
Sunneklaas
#2063
Sommige mensen kunnen prima leven met 2 dooien als het land daarna veel ellende bespaart blijft. Daa...

Ho eens even, we gaan nu van een gelukszoeker naar een veroordeelde terrorist. daar zit nog een flink stuk tussen. Met een veroordeelde terrorist is het makkelijk framen ja.

Raul Alcala

Tijd voor een indringend gesprek met Youri en Maxim@!#

😡

Il Leopardo della Primavera
esims2.0
#2064
Nu ineens een eigen norm van 50% dierlijk hanteren waaraan je wellicht voldoet. Maar waaruit geenszi...

hahahahahaha gast jij zit echt goed in je eigen bubbel en begrijpend lezen is echt niet je sterkste punt. wauw. het was geeneens een norm, laat staan een eigen. Ik eet af en toe een stukje vlees, maar zeker niet elke dag. Een beetje zuivel maar ook relatief weinig, gezien ik licht lactose-intolerant ben. Wat jij doet moet jij weten maar als je meer dan 50% van je eten dierlijk is, is dat alleszins geen gezond dieet te noemen. Maar hey, eet lekker wat je wil eten man. En als jij wil lachen om biologisch moet je dat lekker doen, dan lach ik om jou. ;)

Enneh, ik heb geen 'toon' richting boeren. Hooguit tegen de megastalmoordmachineboeren en big agro. Boeren zijn helemaal prima. Sterker nog; een gezond agrarisch beleid in Nederland zorgt juist voor méér boeren, die kleinschaliger produceren. Dus hoe meer boeren hoe beter!

Laatst gewijzigd
Sunneklaas
Romāns Vainšteins
#2062
Wow hey, jij bent wel een kiezelharde he sunny?

De echte wereld kan een teveel aan softies niet aan, Romans. Fijne oplossing voor die 90% trouwens, daar hebben de vrouwkes echt wat aan. Gelukkig kunnen ze op kiezelharde boyzz als jij rekenen. Anderen durven minder rap beslissingen te maken en hebben vooral kritiek op andere ideeën. Maar daar schiet niemand wat mee op. 

Laatst gewijzigd
Sunneklaas
Il Leopardo della Primavera
#2065
Ho eens even, we gaan nu van een gelukszoeker naar een veroordeelde terrorist. daar zit nog een flin...

Het gaat om beiden, maar ik begrijp dat je wel een oplossing hebt voor terroristen?

Raul Alcala

Sunny Bergman, das me pas een keieharde 

Il Leopardo della Primavera
Sunneklaas
#2069
Het gaat om beiden, maar ik begrijp dat je wel een oplossing hebt voor terroristen?

Nou als het enigszins te bewijzen is dat ze terrorist zijn, zijn die gewoon gevangen te zetten natuurlijk, vrij simpele oplossing. 

Voor die grofweg 3000 gelukszoekers gaat het lastig worden om een oplossing te vinden. Griekenland en Italie hebben er al genoeg verdronken maar toch blijven ze daar aan land komen en stroomt er een deel door naar west-europa (al dan niet door een mattie van Wilders, van je vrienden moet je het hebben), dus we kunnen prima concluderen dat dat niet werkt. We hebben hier ook geen grens zoals de USA met Mexico dus uitzetten heeft ook weinig zin, als ze willen zijn ze zo weer terug in Nederland natuurlijk. Degene die hier al zijn aanpakken is écht lastig; het beste kan je ze zoveel mogelijk uit elkaar trekken in alleen of in zo klein mogelijke groepjes ergens zo sober mogelijk plaatsen totdat je effectief op een vliegtuig oid kan zetten. Voor nieuwe instroom van gelukszoekers ben je afhankelijk van een goede europese samenwerking maar dat gaat lastig worden met oa italie en griekenland op dit moment, laat staan de landen waar ze vandaan komen, dat heeft RV ook al eerder aangekaart.

Die oekraine vluchtelingen zijn wat dat betreft een groter probleem, dat zijn er 100.000 en die hebben langer een beschermde status, wat lijkt jou daar een goed plan voor?

kraamhol
Sunneklaas
#2053
Mamaaaa, Sunneklaas zegt dingen die ik nie leuk vind. 

Memmaaa

Raul Alcala

Youp had over dobbernegers. Sunny Klaas ook

kraamhol

Beste oplossing lijkt me, de esi's van deze wereld in een bootje. Oplossing voor wat? Kind kan de was doen!

Raul Alcala

Ik kom op aardig wat punten overeen met Esims, dus zal ik het hierbij maar laten.

Laten we er een groot ouwehoer topic van maken, los van de politiek 

1 2 ... 83 ... 285 286

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.