Het misschien ooit grote politiek-topic

1 2 ... 84 ... 285 286
kraamhol
Raul Alcala
#2075
Ik kom op aardig wat punten overeen met Esims, dus zal ik het hierbij maar laten. Laten we er een g...

Het was altijd al een ouwehoertopic Raul. Jammer dat je de kant van de nazi's kiest

Raul Alcala

Whatever Kraampie. Heb je geen filmpje.ofzo

Romāns Vainšteins

Het is zeker een ouwehoertopic maar ook wel leerzaam voor me om eens met wat totaal tegenovergestelde gasten hier wat te sparren. Hoe gemeen het soms ook worden kan (inclusief ikzelf soms)

Raul Alcala

Fair enough.

Als ik Thurau z'n bijdrages lees in het verbeterpunten topic moet ik ineens weer aan Sunny Bergman denken. Ooit een coole hiphop chick. Niet dat ik Thurau daarvan beticht.

Ze is de vrouw die ooit aandrong op een reclameboycot van VI wegens homofoob taalgebruik. En ze heeft Theo Maassen proberen te cancellen bij de VPRO. Alleen is ze al een jaar of 30 over de houdbaarheidsdatum heen. Een ziekelijke aandachtsjunk van het kaliber Patty Brard en Gordon, maar dan zonder humor. Het ware gezicht van woke Nederland. Vals, gluiperig, laf, stiekem, rancuneus en fanatiek.

Enfin, de moraal van het verhaal is, als ik homosensueel was geweest dan wist ik het wel.

Marik
kraamhol
#2076
Het was altijd al een ouwehoertopic Raul. Jammer dat je de kant van de nazi's kiest

Hey wat bespeur ik nu? Onmin tussen de billenmaatjes?

kraamhol
Marik
#2080
Hey wat bespeur ik nu? Onmin tussen de billenmaatjes?

Nee joh, gewoon wat gedis tussen vrienden. 

Raul Alcala

Goede maten zeggen elkaar ook met mate als ze het niet met elkaar eens zijn. Daar komt geen gladjakker als Malik tussen

 

Marik

Oh en Romans, wat was nu eigenlijk je bedoeling met die vraag over Bontebal? 🤔

Marik
Raul Alcala
#2082
Goede maten zeggen elkaar ook met mate als ze het niet met elkaar eens zijn. Daar komt geen gladjakk...

De tijd zal het leren Michiel, de tijd zal het leren.

kraamhol

Ik acht esi en malikki behoorlijke mafketels, de rest: gewoon doorgaan!

Raul Alcala

De tijd leert of het tij keert. Maar de liefde voor muziek blijft m'n drijfveer. 🎵

kraamhol

Altijd lekkah

Romāns Vainšteins

Ik zie Bontenbal zo ongeveer als het geweten van alle kanten. Best een topper maar helaas CDA

Thurau
Romāns Vainšteins
#2088
Ik zie Bontenbal zo ongeveer als het geweten van alle kanten. Best een topper maar helaas CDA

Bij Bontenbal is het besef ook gekomen dat proberen extreem rechts te imiteren altijd desastreus uitpakt. Een eigen verhaal schrijf je nooit met de tekst van een ander. De pijnlijke periode voor de VVD is in dat opzicht nog niet voorbij, waarom zouden kiezers bij die partij blijven nu ze niet langer de Premier leveren. Marcel van Roosmalen had een keiharde column over Hermans die de vinger op de zere plek legde, met haar erbij ga je een nederlagen strategie in zonder weerga. NSC is eigenlijk nu al een partij als alle anderen, niet in staat om het aura van een nieuwe bestuursstijl vol te houden. Bij BBB zie je al vele afsplitsingen en is de rol als bijwagentje van de PVV de reden dat electorale groei onmogelijk is geworden. Voor PVDA/GL en D66 zijn er naast het CDA vele kansen om te groeien en dat gebeurt nu al. Politiek is altijd Yin Yang, de pendule gaat heen en weer. En ja jammer voor Michiel maar deze Jood blijft zijn mening geven.

Laatst gewijzigd
esims2.0

Dit was een bericht in de zendtijd voor politieke partijen.

Thurau
Raul Alcala
#2079
Fair enough. Als ik Thurau z'n bijdrages lees in het verbeterpunten topic moet ik ineens weer aan S...

Leuk dat je het voor je Stormfront vriendje opneemt maar op dit forum gelden regels, zoals je ook nog weet van die vorige keer dat je Maxim en Youri smeekte om je nog een kans te geven. Oproepen tot het laten uithongeren van mensen zijn niet toegestaan. Dat Sunny Bergman gewauwel is dan weer een beetje grappig omdat je zoals gebruikelijk weer eens appels met peren gaat vergelijken. Kom op, nog 1 Jordan Peterson filmpje om je gebrek aan argumenten te verbloemen. Je kan het, Echt!

Thurau
esims2.0
#2090
Dit was een bericht in de zendtijd voor politieke partijen.

Seth Gaaikema belde van gene zijde, hij wilde met deze grap niet langer in verband gebracht worden.

Sunneklaas
Thurau
#2091
Leuk dat je het voor je Stormfront vriendje opneemt maar op dit forum gelden regels, zoals je ook no...

Jeetje, ik weet bijna zeker dat je een zitplasser bent, dat kan gewoon niet anders. Mag je trouwens wel mensen als Stormfrontvriendje betitelen? Lijkt me toch niet. Daarnaast zijn Raul ik geen vrienden maar competatieve collega's op de wachttoren. Wie van ons (jij en ik) beiden wil eigenlijk de ander het woord ontnemen? Lijkt me echt een stormfrontdingetje.

Thurau
Sunneklaas
#2093
Jeetje, ik weet bijna zeker dat je een zitplasser bent, dat kan gewoon niet anders. Mag je trouwens...

Sorry hoor maar heb je nu ook nog issues met vrouwen Truc? Iets te vaak genegeerd wegens je puistjes? Nope, staande plasser hier maar wel besneden. Helaas voor jou zijn je woorden niet meer terug te draaien. Oproepen tot het laten uithongeren of verdrinken van mensen zijn over de schreef van alles wat maar een beetje menselijkheid bevat. Kun je schuimbekken wat je wilt maar idd dat is ook de oplossing op Stormfront. Groetjes aan Fleur als je haar daar ziet. Was wel het grappigste aan die hele hoorzitting, Fleur die nog nooit een racist was tegengekomen bij de PVV LOL

Sunneklaas
Thurau
#2094
Sorry hoor maar heb je nu ook nog issues met vrouwen Truc? Iets te vaak genegeerd wegens je puistjes...

Je kunt het wel ontkennen, maar niemand gelooft je. Ik ken niemand die zo miept als jij. En dan lekker vanaf het toilet 'sTorMFrOnt!!!1!11!' x-en naar mensen met andere meningen. Dat zal die bruinhemden leren!

Il Leopardo della Primavera
Sunneklaas
#2093
Jeetje, ik weet bijna zeker dat je een zitplasser bent, dat kan gewoon niet anders. Mag je trouwens...

Jij bent niet bekend met Poppers paradox zo te zien. Verbaast me niks.

Romāns Vainšteins

Loop je wel eens met een hartslagmeter door een winkelstraat Sunny? Daar moeten bij een mysogene xenofoob toch best leuke waarden uitrollen.

Vandaag trouwens de EU top die aan de kissebissende neusjes van Schoof 1 voorbij gaat. Met vuistjes in de zak oo groot scherm volgen? Hebben ze als goede vrienden wel de PVV'ers verteld dat er vandaag iets is in Europa?

 

Laatst gewijzigd
Romāns Vainšteins

@Thurau: wellicht heeft Fleur de lat gewoon hoog liggen voor die titel op basis van haar ervaringen. Als je Sunny als kameraad hebt komt er uit verdere kennissen ook weinig nare praat meer. Is een kwestie van perspectief.

 

Raul Alcala

Thurau die gaat klagen over de huisregels van wielerflits, die hij zelf dagelijks overtreedt. Wat zong die chick van Morissette ook alweer. En dan met z'n dagelijkse huiltirade verder gaan over de huidige 4 coalitiepartijen. Jordan Peterson zou vast en zeker graag een uurtje met je doorbrengen op de sofa.

Voer voor psychologen.

Romans die uit het woke woordenboek voorleest

En Leo zit weer aan de poppers

Over homosensuelen gesproken.

Laatst gewijzigd
Marik

Goedemorgen, het niveau gaat omhoog zie ik. Applaus aan alle deelnemers!

1 2 ... 84 ... 285 286

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.