Leuk dat je het voor je Stormfront vriendje opneemt maar op dit forum gelden regels, zoals je ook nog weet van die vorige keer dat je Maxim en Youri smeekte om je nog een kans te geven. Oproepen tot het laten uithongeren van mensen zijn niet toegestaan. Dat Sunny Bergman gewauwel is dan weer een beetje grappig omdat je zoals gebruikelijk weer eens appels met peren gaat vergelijken. Kom op, nog 1 Jordan Peterson filmpje om je gebrek aan argumenten te verbloemen. Je kan het, Echt!
Jeetje, ik weet bijna zeker dat je een zitplasser bent, dat kan gewoon niet anders. Mag je trouwens wel mensen als Stormfrontvriendje betitelen? Lijkt me toch niet. Daarnaast zijn Raul ik geen vrienden maar competatieve collega's op de wachttoren. Wie van ons (jij en ik) beiden wil eigenlijk de ander het woord ontnemen? Lijkt me echt een stormfrontdingetje.
Sorry hoor maar heb je nu ook nog issues met vrouwen Truc? Iets te vaak genegeerd wegens je puistjes? Nope, staande plasser hier maar wel besneden. Helaas voor jou zijn je woorden niet meer terug te draaien. Oproepen tot het laten uithongeren of verdrinken van mensen zijn over de schreef van alles wat maar een beetje menselijkheid bevat. Kun je schuimbekken wat je wilt maar idd dat is ook de oplossing op Stormfront. Groetjes aan Fleur als je haar daar ziet. Was wel het grappigste aan die hele hoorzitting, Fleur die nog nooit een racist was tegengekomen bij de PVV LOL
Je kunt het wel ontkennen, maar niemand gelooft je. Ik ken niemand die zo miept als jij. En dan lekker vanaf het toilet 'sTorMFrOnt!!!1!11!' x-en naar mensen met andere meningen. Dat zal die bruinhemden leren!
Loop je wel eens met een hartslagmeter door een winkelstraat Sunny? Daar moeten bij een mysogene xenofoob toch best leuke waarden uitrollen.
Vandaag trouwens de EU top die aan de kissebissende neusjes van Schoof 1 voorbij gaat. Met vuistjes in de zak oo groot scherm volgen? Hebben ze als goede vrienden wel de PVV'ers verteld dat er vandaag iets is in Europa?
Thurau die gaat klagen over de huisregels van wielerflits, die hij zelf dagelijks overtreedt. Wat zong die chick van Morissette ook alweer. En dan met z'n dagelijkse huiltirade verder gaan over de huidige 4 coalitiepartijen. Jordan Peterson zou vast en zeker graag een uurtje met je doorbrengen op de sofa.
Voer voor psychologen.
Romans die uit het woke woordenboek voorleest
En Leo zit weer aan de poppers
Over homosensuelen gesproken.
Ik vroeg wat jij ervan vindt, niet wat pauperpeterson ervan vindt. Dat terzijde:
Wat Peterson beschrijft is de Hegeliaanse Dialectiek waar Popper tegen was. Popper kwam in plaats daarvan uit bij het Kritisch Rationalisme. In de (meest bekende en invloedrijke) Nederlandse universiteit van Leiden wordt de wetenschapstheorie van Popper gebruikt om de discussie over "waarheden" te vergemakkelijken: Als zodanig zie ik hier een vrij grote blinde vlek in het intellect van Peterson.
Heb nog wel een mooi plaatje overigens:
Op welke manier? Dit is een behoorlijk multi-interpretabel antwoord natuurlijk. En als iemand die alleen maar inhoudelijk reageert ga ik ervan uit dat jij dat prima wat beter uit kan leggen in je eigen woorden ;)
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.