Afvalkoers Tour 2024

1 2 3 4 ... 10 11
jappe666

Wil ook wel reserve zijn

Carbon ros

Is er net als bij de Giro een excelbestand dat gebruikt moet worden? 

Rabbiej

Er is geen excelbestand dat gebruikt moet worden maar het deelnemersveld is ondertussen wel ver genoeg om mijn invulbestand te publiceren. Weet wel dat er nog een 6-tal ploegen hun teams definitief moeten presenteren dus het zou nog wat kunnen veranderen.

Maar hierbij het invulbestand: https://docs.google.com/spreadsheets/d/e/2PACX-1vRR9fHte1CeOjessDYkzhN8kwa_uKwzJ66q24rLkqiqKwcdx-LgYWhEoMsLkHP94Q/pub?output=xlsx

Betreft een download van een excel bestand waarna je het op je eigen computer gewoon kan gebruiken.

arjenzvob
Rabbiej
Er is geen excelbestand dat gebruikt moet worden maar het deelnemersveld is ondertussen wel ver geno...

Bedankt. Dit bestand gaat nog uit van 8000 cq, dus zelf even 2000 bij optellen :)

Rabbiej

Zeker dat je het tourbestand hebt? Mijn versie, en ook degene die ik heb geupload, tellen wel vanaf 10000. Anders kan je de formule in Cel H16 aanpassen.

pirazzi

Team verstuurd!

arjenzvob

Ik heb ook m'n team verstuurd!

Arry1338

Same here, groot risico genomen maar zag geen betere keuze...

encanto

Wat een lastige puzzel. Morgen nog even kijken en dan opsturen!

VincentK

Mijn ploeg is ook verstuurd!

Rabbiej

Vanavond ook mijn team gecreeerd en opgestuurd naar Ab zodat ik alle teams kan gaan verwerken. Succes voor allen die nog moeten, het is echt een pittige puzzel!

ZwiebeLD

Mijn team is ook verzonden!

Laatst gewijzigd
rimenno

Team verzonden,suc6 eenieder!

ivo001

Team gemaild!

Rawolf

Ik heb m'n team gemaild, bedankt ook voor de invulexcel, wel handig!

Fins Els Collons

Ook team gemaild!

Rabbiej

Alle teams tot nog toe zijn verwerkt en goedgekeurd. In de openingspost (2e post) houd ik bij of het team ontvangen en verwerkt is.

Laatst gewijzigd
BrackenRidgeCycling

Zo juist team verzonden, dit was echt heel lastig om een ploegje samen te stellen.

pirazzi

Dit keer heb ik wel  sprinters in mijn team en ook tijdrijders (want de laatste etappe is een tijdrit). Maar misschien te weinig klassementsrenners en is het al afgelopen na etappe 1. Het is ook een kwestie van geluk hebben, ook geen zin om mijn team nog aan te passen.

encanto

ook hier ingestuurd...wat een crime om iets moois ervan te maken..enfin veel plezier allemaal

oli4g

ingestuurd, succes allemaal!

ditisdavid

Ook mijn team is ingestuurd, succes iedereen!

Honger Klop

Ik heb ook mijn team gestuurd. De puzzel is erg lastig, zeker ook omdat het mijn eerste deelname is.

Laatst gewijzigd
Arry1338

Er staat in de openingspost dat de deadline om in te dienen morgenavond 0:00 is. Lijkt me dat dat vanavond is?

Minipup

Mijn team verstuurd 

1 2 3 4 ... 10 11

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.