Scorito - Topcoach UK

« 1 2
NiekPro2005

Zojuist is de Topcoach UK weer geopend.

Zijn er spelers die voor jullie aantrekkelijk geprijst zijn om in de gaten te houden?

Astarloa

Trippier 2 miljoen is erg goedkoop.

NiekPro2005

zelfde vind ik voor toney ook 2 miljoen maar

BrackenRidgeCycling

Ik wacht vooral op de nieuwe aanwinst van Spurs, benieuwd wat die gaat kosten.
Toney and Trippier goed geprijsd.
Gordon voor 2.5 ook niet verkeerd
Gakpo een koopje voor 2

Astarloa

Gakpo ga jij echt niet kiezen als hij geen basisspeler is.

NiekPro2005

Ik denk dat Gakpo wel een basisplaats kan veroveren dit jaar en dan is 2m een koopje. bij minimaal 15 goals betrokken dit seizoen denk ik. 

Henk de Vries

Best leuk budget als ik t zo zie, Haaland en Salah lijken me niet echt essentieel namelijk.

Astarloa

Niet? Minimaal 1 van de 2 is essentieel voor een goeie notering. 

 

Toney zal nog wel vertrekken trouwens.

NiekPro2005

Salah voor mij geen must have, Palmer vorig jaar goed seizoen maar weet niet of hij dat kan vasthouden.

NielsH97


  • Mainoo kan als basisspeler op de 8 positie ook interessant zijn voor 2M, niet dat ik hem er zo in klik maar mogelijk toch een leuke optie!

  • Rashford mocht hij zijn niveau van 22/23 halen ook een steal voor 2M.

  • Pedro voor 2M, goede pick. Gaat dit jaar veel laten zien verwacht ik.

  • Muniz vind ik te duur voor 2M maar wat heeft deze man mij verrast 2de seizoenshelft!

  • Basisplek voor Nkunku 2M.. lijkt qua G/A een goede pick als middenvelder maar niet als aanvaller. Dat is dus jammer.

  • Maatsen voor 2M bij Villa, kan een leuke pick worden als zij wederom goed presteren.

  • I. Thiago mocht Toney vertrekken.

  • Branthwaite voor 1,5, maar die blijft wrs niet bij Everton.

  • Verbuggen mocht hij basisspeler als 2de keeper voor 1,5 is ook prima.

  • Adingra kan zeker doorbreken dit seizoen, afwachten wat hij de eerste wedstrijden doet.

  • M. Rogers voor 1M mocht hij een basisplek veroveren.


Dit zijn voor mij de grootste kanshebbers voor de onder 2 miljoen plekken. Maar er kan nog zoveel gebeuren de komende weken, vooral belangrijk om de eerste weken goed te kijken wie basisplekken hebben bij hun teams. Mochten Chelsea en Man U goed presteren kun je hier zeker wat spelers van in je team plaatsen. Al is het bij Chelsea van belang om te zorgen dat je iemand kiest die gegarandeerd basis speelt met zoveel concurrenten. 

Verder vind ik de volgende spelers goed geprijsd in de prijsklasse >2M:

  • Maddison, voor dit bedrag een absolute pick voor mij persoonlijk. Na zijn aanpassingsjaar verwacht ik veel van hem dit seizoen.
  • R. James als hij basisspeler is.
  • Doku, absurd goedkoop. mocht hij basis spelen natuurlijk. 
  • MacAllister/Szoboszlai

Sambonhof

Hebben we al een flitsforum subleague voor topcoach UK?

Korovic

Vind Joe Willock miss wel de interessantste onder de 2 mil. (1 mil). Die zag ik niet in dat rijtje is perfecte opvuller/5/6de middenvelder met potentie indien die blessurevrij blijft.

Korovic

Ik vind Doku niet absurd goedkoop met 3 mil en onzekere basis. Vind hem wel goed. Maar zijn genoeg (betere) alternatieven ook wel rond die prijsklasse. Foden dit jaar het niveau van vorig jaar kan doorzetten, lijkt me hem die 1.5 mil meer wel waard. Eerste speelronde neem ik geen Chelsea of city spelers, dus kunnen mooi afwachten wie basis staat en of goed speelt.

HZ57

Sorry 3 spelers de goedkopere Elliot,Bradley en Gakpo

Henk de Vries

Vind t middenveld wel lastig voor deze week, wel havertz, en palmer? Middenveld van City gaat wel rouleren lijkt me

Sambonhof
Henk de Vries
#15
Vind t middenveld wel lastig voor deze week, wel havertz, en palmer? Middenveld van City gaat wel ro...

Havertz neem is sowieso mee, Maddisson lijkt me ook een intressante, is de AM van Spurs en kost maar 3miljoen

nonselen
Henk de Vries
#15
Vind t middenveld wel lastig voor deze week, wel havertz, en palmer? Middenveld van City gaat wel ro...

Deze week snap ik het wel (als je hem thuis laat), ze spelen tegen AV die aardig tegenstand kan bieden. Toch neem ik hem wel mee denk ik. Ik kijk deze week meer naar het middenveld van LIV en City, omdat die tegen wat mindere clubs spelen. 

Laatst gewijzigd
Sambonhof

Hebben jullie nog wat pareltjes gevonden of spelers die je sowieso meeneemt? Ik zal er zelf 2 van mij delen. Welbeck (spits van Birghton) voor 1m en Tete (linksback van Fulham) voor 1m. Verder neem ik Haaland sowieso mee, zeker na zijn 2 hatricks.

BrackenRidgeCycling

Mijn parel is een Ghanees van Leicester.

Verder neem ik mee Salah and Haaland

Middenvelders die ik neem zijn Eze, Szobo, Maddison and Palmer
Verdedigers die ik neem zijn Trent, Schar, Lewis, Roerslov and onze Zeeuw van Brighton.

Keepers denk ik Allison and Verbruggen.

Aanvallers van Brentford and Brighton zijn intressant
Middenvelders die ik op het oog heb zijn Onana and Mitoma.

 

Denk dat dit het wel gaat worden

NielsH97

Vorig jaar in de laatste speelronde een gouden beker misgelopen. Dit jaar het volgende (concept)team opgesteld. Ga geen heel team noemen maar enkele punten:

Keepers ga ik altijd voor een topclub en een middenmotor, dit jaar gekozen voor Everton veel keepers niet 100% zeker van hun plek en Pickford is dat wel altijd.

Verdedigend gekozen voor 3 topclubs, 2 cv's en 1 rechtsback. Daarnaast mijn grote twijfel, heb nu Tete en Hinshelwood. Ben bang dat zij hun plek mogelijk kwijtraken en dus kan het zijn dat ik deze spelers nog wijzig.

Middenveld; alleen maar aanvallende middenvelders en geen Palmer, Odegaard en Fernandes

Aanval: focus op centrumspitsen en Salah.

BrackenRidgeCycling
NielsH97
#20
Vorig jaar in de laatste speelronde een gouden beker misgelopen. Dit jaar het volgende (concept)team...

Everton lijkt me niet in de middenmoot te eindigen. Die 2 mil kan je toch wel beter besteden denk ik.

NielsH97
BrackenRidgeCycling
#21
Everton lijkt me niet in de middenmoot te eindigen. Die 2 mil kan je toch wel beter besteden denk ik...

Ja en nee, zij spelen redelijk verdedigend en hebben vorig jaar ook vaak de 0 gehouden. Dat speelt ook mee vind ik.

Sambonhof

Leicesester heeft een basis keeper van 1 miljoen

Sean Chiappucci
Sambonhof
#23
Leicesester heeft een basis keeper van 1 miljoen

En daar is ook een goede verklaring voor.

Doe gaat nog heel wat minpunten pakken ben ik bang.

[email protected] van de Laar

Rogers of Welbeck

Rico Lewis wel/niet 

Saka downgrade voor Solanke of Son of Isak? 

Hulp graag.. 

« 1 2

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.