Scorito - Topcoach UK

1 2 3 »
Sambonhof

Ik heb zelf Fernandes dus ook niet mee, maar wel Mazraoui. Zouden jullie dat aandurven of zien jullie een betere verdediger voor 2.5m?

dawizz

Oké dank je wel 👍 

dawizz

Oké dank je wel 👍 

BrackenRidgeCycling
Sambonhof
Ik heb zelf Fernandes dus ook niet mee, maar wel Mazraoui. Zouden jullie dat aandurven of zien julli...

Lewis

Hassan de Mosselman
dawizz
Heb Fernandes zelf ook niet, vanwege de bovengenoemde redenen, maar kan een potentiële verschil...

Palmer is wedstrijdfit en zal spelen

Sambonhof
BrackenRidgeCycling
Lewis

Blijft hij basis staan bij City? Ik ga toch voor Mazraoui

Laatst gewijzigd
Kevin Daniels

Uiteindelijk gegaan voor: 

Verbruggen, Henderson 

Saliba, Robertson, Timber, Munoz, Tete

Palmer, De Bruyne, Eze, Szobloszai, Mitoma, Gibbs-White

Haaland, Salah, J. Pedro, Mbeumo, Fatawu

Goedkopere keepers, waarbij ik regelmatig de 0 verwacht.. Programma's sluiten ook goed aan. Verdediging lang getwijfeld over Dunk ipv Munoz, uiteindelijk toch de aanvallend ingestelde back gekozen. Ruim bezet middenveld, met allemaal aanvallend ingestelde spelers. Gibbs-White zal normaliter veel op de tribune zitten indien er 343 gespeeld wordt. Voorin 2 sterren, aangevuld met 2 starters/penaltynemers van hun club. 500k tribune die in principe nooit op de bank komt.

kokkie1975

K: Alisson & Verbruggen

V: Porro, Robertson, Sugawara, Saliba, Munoz

M: Palmer, Eze, Szoboszlai, Mitoma, Szmodics, Gibbs-White

A: Haaland, Salah, Evanilson, Brereton, Mbeuno

Zullen het voor mij moeten doen.

Hassan de Mosselman

Ik dacht met vier Liverpool spelers wel veilig te zitten, maar onze Arne blijkt ook niet onfeilbaar. 

dawizz

K: Henderson, Verbruggen 

V: Gabriel, Robertson, Sugawara, Lewis, Keane

M: De Bruyne, Palmer, Gravenberch, Eze, Szmodics, Kamada 

A: Haaland, Salah, Son, Mbeumo, Fatawu Issahaku

1,1% gezakt naar net onder de 80%

Sambonhof

Wie maken jullie cap vandaag? Ik zit te twijfelen tussen Haaland en Salah

dawizz

Hier dezelfde twijfel, denk dat ik deze keer voor Salah ga

Sambonhof
dawizz
Hier dezelfde twijfel, denk dat ik deze keer voor Salah ga

Ik ga denk ik toch voor Haaland, dus we gaan zien wie het bij het langste eind heeft

dawizz

Kan de Bruyne weer spelen dit weekend?

Kevin Daniels
dawizz
Kan de Bruyne weer spelen dit weekend?

Manchester City speelt de eerste wedstrijd van de speelronde morgen. Dus mocht je in de mogelijkheid zijn om rond 13.00 uur naar de opstellingen te kijken, kun je hem er alsnog in/uit zetten. Ik heb er verder nog nergens iets over gelezen of hij zeker wel/niet mee doet, ik wacht de opstellingen van morgen af om te kijken wat ik er mee doe.

Jun Allrich
Kevin Daniels
Manchester City speelt de eerste wedstrijd van de speelronde morgen. Dus mocht je in de mogelijkheid...

Nee geen KDB morgen. En Rodri is het hele seizoen out.

Bron Sporza : https://sporza.be/nl/2024/09/27/blessurezorgen-bij-city-kevin-de-bruyne-nog-niet-helemaal-fit-einde-seizoen-voor-rodri~1727440769552/

Sambonhof

Iemand die Palmer captain heeft gemaakt? Die jongen heeft er in de 1e helft al 4 in liggen.

Hassan de Mosselman
Sambonhof
Iemand die Palmer captain heeft gemaakt? Die jongen heeft er in de 1e helft al 4 in liggen.

Nee... heb het overwogen, maar toch voor Salah gegaan. Nu zullen de meesten Haaland hebben dus is de schade relatief beperkt als Salah een beetje presteert.

Jun Allrich
Sambonhof

Yes! 868 punten

Sambonhof
Jun Allrich
Yes! 868 punten

Damn dat is hoeveel punten ik met mijn hele team heb gehaald, niet normaal

Sambonhof

Szoboszlai staat geen basis bij Liverpool

Laatst gewijzigd
1 2 3 »

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.