Scorito - Topcoach UK

Hassan de Mosselman
[email protected] van de Laar
#25
Rogers of Welbeck Rico Lewis wel/niet  Saka downgrade voor Solanke of Son of Isak?  Hul...

Welbeck

niet

downgrade naar Son / Isak 

Sambonhof

Nemen jullie Palmer mee? Ik vind hem erg duur, maar hij kan ook weer extreem veel punten halen (heeft nu ook al 4 assists op zijn naam). Ik heb hem er nu wel in staan 

BrackenRidgeCycling

Palmer hier er ook in, net als Lewis. 2.5 mil voor een verdediger van City.
hopelijk blijft ie basis staan.

NielsH97
BrackenRidgeCycling
#28
Palmer hier er ook in, net als Lewis. 2.5 mil voor een verdediger van City.hopelijk blijft ie basis...

Waarschijnlijk niet, Walker en Rodri zullen uiteindelijk wel voor hem in de pikorde staan. Maar wie weet!

 

Astarloa

Door de hele verdediging van City wordt continu gerouleerd. Daarbij krijgen ze er ondanks hun dominantie in een wedstrijd regelmatig wel eentje tegen. Voor mij een reden om geen verdediger van City te nemen. 

Spartaan

Ik heb buiten een verdediger van Arsenal saliba en Robertson Liverpool geen dure verdedigers. Bespaar daar op en geef ik op het middenveld en aanval uit extra uit. 

NielsH97

Ik heb zowel Haaland, Salah en Palmer maar je merkt daardoor dat je geen spelers kan nemen in de range 4,5 - 4,0 waarin ook genoeg toppers staan.

In mijn aanval heb ik buiten Haaland en Salah dus een 2M, 1,5 M en 500K speler.

Middenveld is mijn beste linie met naast Palmer; 2 x 1,5M 2x 2,5M en 1 x 3M.

Zodoende kan ik switchen naar 3-5-2 gedurende het seizoen.

Kevin Daniels

Heb op dit moment ook Haaland, Salah en Palmer erin staan. Daarnaast 2 dure verdedigers (3,5m+) en toch ook nog De Bruyne erin gekregen. Daardoor wordt de rest wel wat minder qua budget. Heb bijvoorbeeld 2 keepers voor in totaal 3 a 3,5 miljoen.

Ben nu nog aan het kijken hoe ik mijn laatste 5,75 miljoen ga uitgeven aan 2 verdedigers en 1 middenvelder. 

Sambonhof
Spartaan
#31
Ik heb buiten een verdediger van Arsenal saliba en Robertson Liverpool geen dure verdedigers. Bespaa...

Ik heb wel Alexander-Arnold meegenomen als dure verdediger.

NielsH97
Kevin Daniels
#33
Heb op dit moment ook Haaland, Salah en Palmer erin staan. Daarnaast 2 dure verdedigers (3,5m+)...

Nice, denk dat ik meer het overige geld heb verdeeld. Maar de Bruyne en Palmer is wekelijks basis materiaal natuurlijk!

NielsH97

Verdeling:

Keepers: 5M

Verdediging: 12,5M

Middenveld: 16,5M

Aanval: 16M

Wat is jullie verdeling?

Kevin Daniels
NielsH97
#36
Verdeling: Keepers: 5M Verdediging: 12,5M Middenveld: 16,5M Aanval: 16M Wat is jullie verdeling...

Op dit moment: 

Keepers 3 miljoen

Verdediging 8,5 miljoen + 2 open plekken (4,25 - 4,75 miljoen)

Middenveld 16,75 miljoen + 1 open plek (1 - 1,5 miljoen)

Aanval 16,5 miljoen 

Grotendeels dus wel gelijk qua veredeling, alleen bespaar ik op de keepers. Waardoor ik in iedere linie iets meer kan besteden.

Sambonhof

Ødegaard is net geblesseerd geraakt bij de interland wedstrijd voor de mensen die hem in zijn/haar team hebben

Laatst gewijzigd
Sambonhof

Aké nu ook geblesseerd. Weten jullie van nog meer blessures?

roelfietstalseengek
Sambonhof
#39
Aké nu ook geblesseerd. Weten jullie van nog meer blessures?

Ik check daar vrijdags altijd gewoon de site van de premier league voor.

kokkie1975
Kevin Daniels
#37
Op dit moment:  Keepers 3 miljoen Verdediging 8,5 miljoen + 2 open plekken (4,25 - 4,75 miljo...

keepers 5 miljoen, verdediging 13,50 miljoen, middenveld 15,25 miljoen en aanval 16,25 miljoen

Korovic

Op dit moment keeper 4.25, verdediging 11 middenveld 18.5 aanval 16.25. Erg tevreden over deze mix. 4* Liverpool, 4* city, 3* bha, 2* fulham, 1* Chelsea, arsenal, villa, West Ham en Brentford. Enige is dat ik geen topkeeper heb (wel 2 subtop met complementair speelschema) en ik met me verdediging wel wat gokjes doe (konate, timber bijv en ook city verdediger maar wel een dure). Maar ik ga er vanuit dat ze basis blijven.

Sambonhof

Ik heb nu ook mijn team klaar! Op een of andere manier heb ik Haaland, Salah en Palmer er allemaal in kunnen puzzelen. Ik heb nu:

K: 4m

V: 11.5m

M: 16.5m

A: 17m

Ik heb alleen maar 2x city en geen Arsenal, dus ik hoop dat dat goed komt

willie01

Vandaag ook begonnen met puzzelen, dit jaar wat langer gewacht zodat ik niet 20x mijn team eruit en er in zou klikken :)

Momenteel:

K: 3m (nog niet zeker of ik dit aandurf)

V: 15m

M: 15,25m

A: 16,25m

Mijn linies zijn mooi gebalanceerd qua prijs, ik denk alleen dat ik momenteel teveel geld in de verdediging heb zitten en mis (naast Palmer) nog een "kanon" op het middenveld.

Persoonlijk heb ik Welbeck er zelf uitgeklikt, ik ben bang dat hij vroeg of laat een blessure gaat krijgen. Mocht dit niet gebeuren is het een hele mooie pick denk ik.

Sambonhof
willie01
#44
Vandaag ook begonnen met puzzelen, dit jaar wat langer gewacht zodat ik niet 20x mijn team eruit en...

Welke kanonnen naast Palmer zijn er uberhaupt op het middenveld? Ik denk de Bruyne/Bernardo Silva, maar daarbuiten zie ik niet echt iemand eruit springen.

Laatst gewijzigd
dawizz

Fernandes obviously 

Sambonhof
dawizz
#46
Fernandes obviously 

Niet in dit Man United toch?

willie01

Fernandes is altijd wel enigszins steady, maar leg er liever ook geen 4 miljoen voor neer aangezien united gewoon te wisselvallig is. Wat ik heel jammer vind.

Verder heb je inderdaad ook niet echt veel keuze. Zou estu snel weer op linksback komen bij Brighton?

dawizz

Heb Fernandes zelf ook niet, vanwege de bovengenoemde redenen, maar kan een potentiële verschilmaker zijn bij lage pick rate. 

Weet iemand iets over Palmer, zie dat er een vraagteken bij hem staat? 

Sambonhof
dawizz
#49
Heb Fernandes zelf ook niet, vanwege de bovengenoemde redenen, maar kan een potentiële verschil...

Hij was opgeroepen voor het Engels elftal, maar zei af omdat hij zich niet fit voelde. Als het goed is staat hij er gewoon in vanavond

Laatst gewijzigd

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.