Welbeck
niet
downgrade naar Son / Isak
Ik heb zowel Haaland, Salah en Palmer maar je merkt daardoor dat je geen spelers kan nemen in de range 4,5 - 4,0 waarin ook genoeg toppers staan.
In mijn aanval heb ik buiten Haaland en Salah dus een 2M, 1,5 M en 500K speler.
Middenveld is mijn beste linie met naast Palmer; 2 x 1,5M 2x 2,5M en 1 x 3M.
Zodoende kan ik switchen naar 3-5-2 gedurende het seizoen.
Heb op dit moment ook Haaland, Salah en Palmer erin staan. Daarnaast 2 dure verdedigers (3,5m+) en toch ook nog De Bruyne erin gekregen. Daardoor wordt de rest wel wat minder qua budget. Heb bijvoorbeeld 2 keepers voor in totaal 3 a 3,5 miljoen.
Ben nu nog aan het kijken hoe ik mijn laatste 5,75 miljoen ga uitgeven aan 2 verdedigers en 1 middenvelder.
Op dit moment:
Keepers 3 miljoen
Verdediging 8,5 miljoen + 2 open plekken (4,25 - 4,75 miljoen)
Middenveld 16,75 miljoen + 1 open plek (1 - 1,5 miljoen)
Aanval 16,5 miljoen
Grotendeels dus wel gelijk qua veredeling, alleen bespaar ik op de keepers. Waardoor ik in iedere linie iets meer kan besteden.
Op dit moment keeper 4.25, verdediging 11 middenveld 18.5 aanval 16.25. Erg tevreden over deze mix. 4* Liverpool, 4* city, 3* bha, 2* fulham, 1* Chelsea, arsenal, villa, West Ham en Brentford. Enige is dat ik geen topkeeper heb (wel 2 subtop met complementair speelschema) en ik met me verdediging wel wat gokjes doe (konate, timber bijv en ook city verdediger maar wel een dure). Maar ik ga er vanuit dat ze basis blijven.
Vandaag ook begonnen met puzzelen, dit jaar wat langer gewacht zodat ik niet 20x mijn team eruit en er in zou klikken :)
Momenteel:
K: 3m (nog niet zeker of ik dit aandurf)
V: 15m
M: 15,25m
A: 16,25m
Mijn linies zijn mooi gebalanceerd qua prijs, ik denk alleen dat ik momenteel teveel geld in de verdediging heb zitten en mis (naast Palmer) nog een "kanon" op het middenveld.
Persoonlijk heb ik Welbeck er zelf uitgeklikt, ik ben bang dat hij vroeg of laat een blessure gaat krijgen. Mocht dit niet gebeuren is het een hele mooie pick denk ik.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.