Ik neig er nu naar om Haaland thuis te laten. Hij is erg duur. Zal zijn doelpuntjes heus maken, maar waarschijnlijk zal hij zijn Scoritoprijs niet waar maken. Palmer en Salah vind ik zekerheidjes. Isak is even afwachten waar hij komt te spelen.
Voordeel van Haaland is wel dat kans op hattricks groter is dan Salah.
Hoe wordt er hier verder gekeken naar Wirtz en Gyokeres? Lijken beiden alles in zich te hebben om puntenkanonnen te worden, maar nog geen ervaring in PL en ook duur geprijsd.
Geen no-brainer voor mij. Heb nog niet gekeken naar een mogelijk eindteam maar hij lijkt me alleen zijn geld waard als hij in de buurt komt van de cijfers van vorig seizoen, en ik denk dat hij daar wel een stukje onder gaat zitten.
Da's idd een hekel vraagstuk.
Ik ben eruit nu. Hoezeer het me spijt, Salah gaat uiteindelijk niet mee, maar ik neem Isak én Ikitike mee.
Isak zal nog niet direkt klaar zijn, en dan staat Hugo er gewoon.
Momo zal een paar wedstrijden ontbreken vw de Africa cup.
Naast deze twee ook nog Haaland en Pedro. Voorzie meer punten voor de aanvallers dan het middelveld, waar mijns inziens maar 2 no brainers zijn.
Lijkt mij niet verstandig deze keruze, alleen al om dat het uiterst onduidelijk is van de drie spitsen die speelt, alleen Gakpo lijkt op de vleugel zekerheidje en daar kan je voor 25000000 niet echt je handen aan branden als hij keer niet speelt. Waarom zou je voro Liverpool kiezen met Haaland en Gyokeres in vorm? Of je moet overtuigd zijn dat ze kampioen worden.. ik zet in op titel Arsenal
Omdat ik denk dat Arsenal juist niet de titel gaat winnen en gyökeres het eerst maar eens moet laten zien in de Premier League. Wel een paar tandjes hoger dan Portugal. En ook veel meer wedstrijden. Zou nog eerder Saka erin zetten.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.