Scorito - Topcoach UK

1 2 ... 5 6 7 8
NOAD1912

Die komt er bij mij ook sowieso in, jammer dat Frimpong aan de prijs is.

Corky18
NOAD1912
Die komt er bij mij ook sowieso in, jammer dat Frimpong aan de prijs is.

Ik vraag me af of hij vaste basisklant wordt. Die Connor Bradley maakt ook een goede indruk, dus mogelijk wisselen beide heren elkaar af met het bomvolle schema.

Corky18
Hassan de Mosselman
Ja, absoluut. De eerste die ik aan zou klikken zelfs.

Maar wie van de dure jongens laat je dan liggen? Want zoals vorig seizoen Haaland, Palmer en Salah erin passen lijkt me haast onmogelijk met dit budget. 

Hassan de Mosselman
Corky18
Maar wie van de dure jongens laat je dan liggen? Want zoals vorig seizoen Haaland, Palmer en Salah e...

Ik neig er nu naar om Haaland thuis te laten. Hij is erg duur. Zal zijn doelpuntjes heus maken, maar waarschijnlijk zal hij zijn Scoritoprijs niet waar maken. Palmer en Salah vind ik zekerheidjes. Isak is even afwachten waar hij komt te spelen.

Corky18
Hassan de Mosselman
Ik neig er nu naar om Haaland thuis te laten. Hij is erg duur. Zal zijn doelpuntjes heus maken, maar...

Voordeel van Haaland is wel dat kans op hattricks groter is dan Salah.

Hoe wordt er hier verder gekeken naar Wirtz en Gyokeres? Lijken beiden alles in zich te hebben om puntenkanonnen te worden, maar nog geen ervaring in PL en ook duur geprijsd. 

dawizz
Corky18
Voordeel van Haaland is wel dat kans op hattricks groter is dan Salah. Hoe wordt er hier verder geke...

Ik denk dat ze hun prijs wel terug zullen betalen, maar ik laat ze deze speelronde nog even links liggen. Er zijn betere opties die thuis spelen en tegen een gemakkelijkere tegenstander. 

MRegter96
Corky18
Goedemorgen, is Salah nog steeds een no-brainer in jullie team met de gigantische aanvallende impuls...

Geen no-brainer voor mij. Heb nog niet gekeken naar een mogelijk eindteam maar hij lijkt me alleen zijn geld waard als hij in de buurt komt van de cijfers van vorig seizoen, en ik denk dat hij daar wel een stukje onder gaat zitten.

MRegter96
Corky18
Voordeel van Haaland is wel dat kans op hattricks groter is dan Salah. Hoe wordt er hier verder geke...

De nieuwe namen zijn op dit moment wel erg interessant. Ik heb zeker vertrouwen in Gyokeres

leek

Komt bij dat Salah naar de Afrika Cup gaat. Eerste wedstrijd van Egypte is op 22-12, dus die mist drie of vier wedstrijden in december voordat je hem kunt wisselen. 

Sean Chiappucci
leek
Komt bij dat Salah naar de Afrika Cup gaat. Eerste wedstrijd van Egypte is op 22-12, dus die mist dr...

Ik ga er vanuit dat Salah na Leeds uit er al minimaal 15 gescoord heeft, en een tiental assists. Misschien is hij er nog bij op 13.12 tegen Brighton.

dawizz

Het upgraden van de spelerslijst na de transferperikelen laat wel op zich wachten. Benieuwd hoe sommige nieuwe aankopen van de kleine cluppies zijn geprijsd.

Corky18

Grootste hersenkraker voor mij wordt welke aanvaller van Liverpool ik ga kiezen. Want ben van mening dat je er wel minimaal eentje moet hebben van kampioenskandidaat nummer 1.

Sean Chiappucci
Corky18
Grootste hersenkraker voor mij wordt welke aanvaller van Liverpool ik ga kiezen. Want ben van mening...

Da's idd een hekel vraagstuk.

Ik ben eruit nu. Hoezeer het me spijt, Salah gaat uiteindelijk niet mee, maar ik neem Isak én Ikitike mee.

Isak zal nog niet direkt klaar zijn, en dan staat Hugo er gewoon.

Momo zal een paar wedstrijden ontbreken vw de Africa cup.

Naast deze twee ook nog Haaland en Pedro. Voorzie meer punten voor de aanvallers dan het middelveld, waar mijns inziens maar 2 no brainers zijn.

Corky18
Sean Chiappucci
Da's idd een hekel vraagstuk. Ik ben eruit nu. Hoezeer het me spijt, Salah gaat uiteindelijk niet me...

Dat is wel veel geld in de aanval zeg... ben ik wel nieuwsgierig wie volgens jouw gegarandeerde picks zijn op middenveld

Kussinjepoes

Vind het middenveld nu ook wel erg lastig om te kiezen.

RuudTompot
Sean Chiappucci
Da's idd een hekel vraagstuk. Ik ben eruit nu. Hoezeer het me spijt, Salah gaat uiteindelijk niet me...

Lijkt mij niet verstandig deze keruze, alleen al om dat het uiterst onduidelijk is van de drie spitsen die speelt,  alleen Gakpo lijkt op de vleugel zekerheidje en daar kan je voor 25000000 niet echt je handen aan branden als hij keer niet speelt. Waarom zou je voro Liverpool kiezen met Haaland en Gyokeres in vorm? Of je moet overtuigd zijn dat ze kampioen worden.. ik zet in op titel Arsenal

dawizz

Vind het echt een lastige puzzel dit jaar. Heb nu 3x Liverpool, 3x Arsenal, 2x Chelsea, 2x City aangevuld met 1x Spurs, Bournemouth, West Ham, Everton, Fulham en Wolves. Dan nog 2 goedkope Burnley spelers die in principe de tribune bevolken. Op hoop van zegen, succes allemaal!

Sean Chiappucci
Corky18
Dat is wel veel geld in de aanval zeg... ben ik wel nieuwsgierig wie volgens jouw gegarandeerde pick...

Nou , 3 dan. Fernandez, Grealish en Rice.

Sean Chiappucci
RuudTompot
Lijkt mij niet verstandig deze keruze, alleen al om dat het uiterst onduidelijk is van de drie spits...

Omdat ik denk dat Arsenal juist niet de titel gaat winnen en gyökeres het eerst maar eens moet laten zien in de Premier League. Wel een paar tandjes hoger dan Portugal. En ook veel meer wedstrijden. Zou nog eerder Saka erin zetten.

NielsH97
Sean Chiappucci
Nou , 3 dan. Fernandez, Grealish en Rice.

Ik zie ga voor Eze als zekerheid. Die gaat wss linksbuiten spelen. Daarnaast levert Simons ook overal en speelt Reijnders als 8 bij City. Verwacht van deze 3 spelers dat ze een hoog puntenpotentieel hebben. 

Stiflerroonie
NielsH97
Ik zie ga voor Eze als zekerheid. Die gaat wss linksbuiten spelen. Daarnaast levert Simons ook overa...

Eze als zekerheid die "waarschijnlijk" linksbuiten gaat spelen? Waar baseer je dat op?

NielsH97
Stiflerroonie
Eze als zekerheid die "waarschijnlijk" linksbuiten gaat spelen? Waar baseer je dat op?

Arsenal watchers, viel afgelopen wedstrijd na 70min ook voor Martinelli in. Daarnaast is hij  27, een bewezen PL speler en voor bijna 70mil gehaald. 

Kathond

De gouden wissel al toegepast , Rice ingeruild voor simons

BrackenRidgeCycling

Dat is wel heel snel, nu al een gouden wissel  gebruiken..

Dit is mijn teram geworden,

Kee Vicario and Roefs

Ver Chalobah, Galafiori, Guehi, Senesi andEkdal

Mid Eze, Simons, Grealish, Szobo, E Fernandez and Xhaka

Aan Haaland, Mateta, Pedro, Salah and Ndiaye

NielsH97

Na lang afwegen ervoor gekozen om geen Haaland te nemen, eerste ronde meteen al met de nodige pijn gekeken.

Kee: Petrovic en Pickford

V: Timber, Konaté, Williams, O'Brien en Diouf

M: Eze, Reijnders, Grealish, Fernandez, Simons en Dewsbury-Hill

A: Gyokeres, Isak, Pedro, Thiago en Traoré

1 2 ... 5 6 7 8

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.