Ik krijg toch vaak de indruk hier dat veel mensen Watkins echt overwegen. Eigenlijk begrijp ik dat niet. Ten eerste vind ik Villa niet overtuigend spelen. Ten 2de, met een beetje passen en wegen kan je Salah, Haaland, Isak en Mateta echt wel in je team krijgen (die 4 zijn staan bij mij vanaf het begin vast en ik twijfel totaal niet om te wisselen). En als 3de sluit ik het niet uit dat Watkins een paar potjes op de bank begint met een Malen en Rashford in je selectie, die beiden goed spits kunnen spelen.
Ik overweeg hem wel maar kleine kans dat ik hem ga picken. Hij gaat zijn punten zeker wel pakken hoor dus een foute keuze zal het niet zijn. Maar ik zie betere alternatieven die aanzienlijk meer punten behaald hebben en minder kosten. En zoals eerder aangehaald is het programma van Villa pittig te noemen.
Klopt en dan heb je niet eens het slechte programma genoemd.
Ik heb een lijstje voor mezelf gemaakt en alle tegenstanders opgeteld bij elke club. Liverpool is 1punt, Arsenal 2punten, Southampton 20punten. Als je dan alles optelt hebben Bournemouth, Wolverhampton, WestHam en Liverpool het makkelijkste programma gevolgd door Arsenal en City.
Het zwaarste programma heeft Fulham, gevolgd door Leicester, Aston Villa en Everton.
Graag gedaan 😉🤝
Alexander-Arnold er nu toch uitgehaald voor Saliba om vervolgens ook Munoz erin te krijgen. Ik vertrouw het toch niet helemaal met AA na die geruchten over een overgang naar Real Madrid. Mocht dat een issue gaan worden zie ik Bradley die positie zomaar in nemen in de laatste fase van de competitie. Daarbij strijd Liverpool nog op genoeg fronten mee om op die positie te gaan rouleren. Bradley is namelijk een prima vervanger.
Nwaneri er nu ook in gepuzzeld. Leuk gokje wat ontzettend goed zou kunnen uitpakken. Komende tijd zie ik hem veel wedstrijden spelen. Mocht hij toch ineens minder minuten gaan maken kan ik dit opvangen door eventueel naar 4-3-3 te gaan.
Haha 😬 Naar alle waarschijnlijkheid zijn zowel Martinelli als Saka begin maart terug, dus dan kan Nwaneri lekker gaan banken lijkt me of denk je dat hij Saka eruit speelt? Maar zonder gekheid, de wedstrijd tegen United is de kans groot dat 1 van de 2 al terug is en dat is na 3 wedstrijden.
Ik ben zelf niet helemaal overtuigd van Watkins nog, echter kom ik er qua budget echt niet uit om Isak te nemen. Ik kan er ook voor kiezen om bijvoorbeeld Mateta te nemen ipv Isak, maar dan heb ik maar 1 echt kanon voorin. Ik vraag me af of ik nu een erg dure verdediging heb met 12,75 miljoen? Komt dit in de buurt van jullie of zitten jullie lager?
Ik zit nu nog aan 9 miljoen. Enige puntje waar ik nog aan twijfel is of Szoboszlai + Neco Williams of Saliba + Eze te pakken. Vraag me af wie er meer punten gaan pakken.
Eze heeft een hoger puntenpotentieel denk ik, maar mist soms nog wel een wedstrijdje. Ik had hem in de eerste seizoenshelft, maar heb nu een team waar geen 2 miljoen middenvelder in past.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.