Maddison is voor mij inderdaad te duur, er zijn mooiere opties voor dat bedrag of spelers die goedkoper uitvallen. Foden vind ik een hele lastige, City in het algemeen momenteel gewoon lastig te zeggen. Ze zullen vast nog wel de vorm weer terugvinden, maar het blijft een beetje de vraag wie er start. Helemaal nu Savinho de laatste tijd ineens weer in vorm is, neig momenteel meer naar hem dan naar Foden, maar dat is ook puur door de laatste wedstrijden.
Ik ben vooral heel benieuwd of dat Nottingham dit vast kan houden in de 2e seizoenshelft, anders zijn er een aantal spelers echt een must voor mij. Heb van de eerste fase geleerd om iig niet meer vol hoop op United te gokken, dat is niet helemaal goed geweest voor mijn score... 😂
Nouja niet vol, maar vooral vol hoop. Ik had 3 spelers en vond dat united prima geprijsd was. Had verwacht dat ze echt wel de nodige punten zouden halen. Tuurlijk was het wel een gok, eentje die erg slecht uit heeft gepakt haha. Maar heb ook een lichte voorkeur voor United dus vandaar dat ik er toen voor gekozen heb.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.