Scorito Vuelta 2024

1 2 ... 41 ... 104 105
johnnyvdlaar

Tarling gaat waarschijnlijk de tijdrit winnen. Maar het is wel een heel korte tijdrit. Van Aert gaat heel dicht erna finishen. Hoe hoog schatten we de kans dat van Aert in etappe 2 het rood pakt?

 

10 + 6 vinificatie seconden kan hij maximaal pakken. Dan heeft hij wel redelijke kans op rood en groen toch?

ProScoritoManager
johnnyvdlaar
#1001
Tarling gaat waarschijnlijk de tijdrit winnen. Maar het is wel een heel korte tijdrit. Van Aert gaat...

Ik ben voorbereid op beide situaties: 2 Ineos ploegmaats mee én 2 Visma ploegmaats.

ralfinho77

Zijn hier mensen die Tel toro meenemen? Ik heb hem er nu in staan en gok op het idee dat hij de volgende in de rij kan zijn pogi, ayuso? Ik denk dat UAE er wel een plan achter heeft zitten. Natuurlijk voor 2,5 kan je ook soler kiezen, maar die heeft ook de tour gereden. Ik denk dat Del toro ook zijn eigen momenten mag kiezen. Daarnaast geen enkele Bora renner. Het is of de UAE toppers of eentje wisselen voor Roglic. Daarnaast nog een dilemma vacek of affini? Narvaez of Rubio? 

hjjanssen1973
ralfinho77
#1003
Zijn hier mensen die Tel toro meenemen? Ik heb hem er nu in staan en gok op het idee dat hij de volg...

Ik denk dat Del Toro alleen meegaat met de opdracht om zijn eerste grote ronde goed door te komen. Mocht hij dan een keer een superdag hebben, kan hij voor de etappe gaan. Maar volgens mij moet hij gewoon zijn eerste grote ronde gaan volmaken.

martijncr
DesproatMichiel
#1000
Het is preken voor eigen parochie maar probeer "Des Proat de wielerpodcast" anders eens. Wellicht we...

Eergisteren ontdekt, erg leuk concept! Met plezier naar geluisterd

tak

Iemand die kan lezen of de pestel hier iets zegt over meesprinten? -> https://www.hln.be/sport-in-de-buurt/sander-de-pestel-debuteert-in-zijn-ronde-van-spanje-de-vuelta-is-een-heuse-thuiskoers-geworden-voor-mij~a018ea0e/

Karperdrol

Zijn er meer mensen die met de gedachten spelen om Groves naar Coquard te veranderen of zelfs naar Strong, om zo 500k of 1mil over te houden?

 

bdebouwer
Jommelb
#987
Behalve Lafay zijn dit nu ook precies de namen waar ik over twijfel. Nog geen keuze gemaakt dus ik k...

Ik neig nu toch richting Kron, heb gelezen op de site van Lotto dat die vol voor de etappewinst gaat net zoals vorig jaar. Dus ik verwacht naast de vluchters ritten ook dat die op de moeilijkere aankomsten mee zal sprinten. Sanchez zal dat minder snel doen en Schmid is gewoon wat minder snel.

The Wolfpack QSCT
DesproatMichiel
#1000
Het is preken voor eigen parochie maar probeer "Des Proat de wielerpodcast" anders eens. Wellicht we...

Deze podcast is inderdaad echt goud. Ken ze persoonlijk niet maar inhoudelijk lekker om naar te luisteren. Zit echt lekker veel humor in. 

Laatst gewijzigd
Jommelb
bdebouwer
#1008
Ik neig nu toch richting Kron, heb gelezen op de site van Lotto dat die vol voor de etappewinst gaat...

Sanchez heb ik er sowieso in staan. Van mij hoeft een aanvaller niet persé te winnen. Liever een aanvaller die er 6x bij zit en voor het peloton eindigt. Heb het idee dat schmidt makkelijker in een ontsnapping komt met zijn motor.

martijncr

De dag voor de deadline, hier wat van mijn keuzes + afwegingen in het AK-segment. Doe er je voordeel mee of kraak het.
 

Yates, Almeida + Soler + McNulty
Almeida is het nog nooit gelukt om te verkloten en te verzaken. Yates geeft meer onzekerheden / iets afhankelijker van teampunten (geweest). Soler in de Vuelta is als Mas in de Vuelta. McNulty is mijn gok dat ie a la D.F. Martinez heel goed gaat presteren deze Vuelta (+teampunten). 

Roglic, D.F. Martinez
Roglic is geen Vingegaard. Piepte en kraakte in Dauphiné en Tour + deze blessure. Ik ga gokken dat D.F. Martinez de nummer 1 wordt van Bora en kan ook mét Roglic lang hoog staan. 

• Kuss, Uijtdebroeks
Kuss houdt wel van Spanje. Uijtdebroeks lage pickrate (verschilmaker?) en geeft meer zekerheid op punten bij opstellen door WvA. 

Arensman, Rodriguez
Een van Covid herstelde Rodriguez in Vuelta is in vorige optreden een goudmijn gebleken. Favo voor witte trui, no brainer. Arensman is net wat minder goed in de bergen, en je kan niet iedereen hebben. 

Tiberi
Door keuze Uijtdebroeks geslachtofferd. Kan hij het eigenlijk wel in Spanje of was Italië meer zijn kopje thee?

Landa, O'Connor, Mas, Carapaz, Skjelmose
Mr. Vuelta koos ik nooit, ieder jaar baalde ik als een stekker. Overkomt me niet weer! Carapaz gaat hoe dan ook punten scoren met zijn winnaarsdrift. Skjelmose is veelvuldig voorbijgekomen en staat er sinds minuut 1 in door zijn TT, punchy rijden en absolute main focus op de Vuelta van - denk ik - alle renners. En Landa? Ik durf het gewoon niet! O'Connor zal geen hoog plafond hebben, is mijn inschatting. 

• Poole, Van Eetvelt
Verras me maar! 

 

martijncr
Karperdrol
#1007
Zijn er meer mensen die met de gedachten spelen om Groves naar Coquard te veranderen of zelfs naar S...

Is bij mij het geval! Als WvA hongerig de trui aan het binnen slepen is, vluchters ook hoog kunnen komen te staan in groen, kan Groves wellicht de brui eraan geven. Maar dat is een dikke speculatie overigens! Die drie miljoen is bij mij in Mas gegaan. 

Pakpunten

Zou graag jullie mening hierover ontvangen

Ak: 9,5 

Rog (als die in vorm is en niet valt haalt die makkelijk zijn punten), crod, arensman , uijtdebroeks, kuss, carapaz, Mas, skelmose, poole, de stier en Lenny. 

Sprint: 5 

Wva, strong, die oude spanjaard, Canal en vacek 

Tijdrit/aanvallen 

Tarling, affini (ook sprint) vocsnor, narvaez

En ja almaida die stond er erg lang in, maar zie hem eignlijk die 550 punten nooit halen. Hoe moet hij winnen? Klamt altijd maar net aan en rijdt daardoor wel een klassement, maar winnen? 

Of DFM ipv arensman met vertrouwen in Rog toch wel een teamgenoot van hem nodig denk ik dan.

Laatst gewijzigd
Ferumbras

"de Stier" (de Lie, maar die doet niet mee...), "Lenny" (van Eetvelt?), "die oude spanjaard" (Aberasturi?), "Vocsnor" (Campenaerts?)... Best lastig mening geven als "Jonge God" aan "Oude Rot" op dit forum :P...

Laatst gewijzigd
Stephan Trippert

Hoeveel punten pak je met een ploegenoot, van de winnaar van de openingstijdrit?

BigMig
Stephan Trippert
#1015
Hoeveel punten pak je met een ploegenoot, van de winnaar van de openingstijdrit?

Ligt eraan wie er wint

joost2909

Help me out please..

O'Connor + Arensman óf CRod + McNulty?

hjjanssen1973
joost2909
#1017
Help me out please..O'Connor + Arensman óf CRod + McNulty?

Ghi... ik heb nu O'Connor en Arensman, maar gisteren was het CRod + McN ... :-) :-)

Astarloa

Het beste is er wel af hier

BigMig
martijncr
#1011
De dag voor de deadline, hier wat van mijn keuzes + afwegingen in het AK-segment. Doe er je voordeel...

"Roglic piepte en kraakte in Dauphine en de Tour"

  • Hij won de Dauphine he... Daarnaast was hij na een wat moeizame start onder Jonas en Tadej een niveau boven de rest samen met Remco. Ook liggen de bergjes en bergen in Spanje hem perfect. Zijn val/rugblessure is een belangrijk minpunt, maar niet de argumenten die jij noemt volgens mij.

Daarnaast noem je dat Cian makkelijker punten scoort dan Kuss dankzij WVA? Die punten pakken ze allebei he. Het voordeel wat Cian wel kan hebben zijn de jongerenpunten die hij zelf scoort.

Laatst gewijzigd
Stephan Trippert
BigMig
#1016
Ligt eraan wie er wint

Dit ligt niet aan wie er wint, want het is al een ploegenoot van de winnaar. Stel dat van Aert wint en ik stel Gesink ook op, hoeveel teampunten pakt hij dan?

BigMig
Stephan Trippert
#1021
Dit ligt niet aan wie er wint, want het is al een ploegenoot van de winnaar. Stel dat van Aert wint...

Ik zeg dat het eraan ligt wie er wint, niet aan welke ploeggenoot je neemt. (Beetje makkelijk antwoord, omdat het een makkelijke vraag is - je kunt het binnen 3 seconden nakijken in de scorito app)

Wint Wout, dan pakt een ploeggenoot (uit mijn hoofd) 10 + 8 + 6 punten.

Wint Josh, dan pakt een ploeggenoot 10 + 8 + 6 + 3 punten.

 

Daarnaast kan een ploeggenoot natuurlijk nog punten pakken in de daguitslag, maar dat was je vraag niet volgens mij.

Laatst gewijzigd
Pakpunten
Ferumbras
#1014
"de Stier" (de Lie, maar die doet niet mee...), "Lenny" (van Eetvelt?), "die oude spanjaard" (Aberas...

3 uit 4! 

Hoorde in de scorito podcast dat ze Del Toro ook wel "de stier" noemde. 

 

ZK
tak
#1006
Iemand die kan lezen of de pestel hier iets zegt over meesprinten? -> https://www.hln.be/sport-in...

Ik ben ook erg benieuwd! Wie heeft een abbo en kan dit lezen? 

Guido Maltempi

Wat gek zeg, dat ze Del Toro ook wel 'de stier' noemen. Hoe komen ze daar nou weer op.

1 2 ... 41 ... 104 105

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.