Scorito Vuelta 2024

1 2 ... 42 ... 104 105
hjjanssen1973

Hmmmm.... als Van Eetvelt alleen maar gaat volgen, dan gaat hij niet veel punten opleveren?

Astarloa
hjjanssen1973
#1026
Hmmmm.... als Van Eetvelt alleen maar gaat volgen, dan gaat hij niet veel punten opleveren?

Zal ik het voor je invullen?

ZK
hjjanssen1973
#1026
Hmmmm.... als Van Eetvelt alleen maar gaat volgen, dan gaat hij niet veel punten opleveren?

Als hij dagelijks de voorste renner blijft volgen, wordt hij elke etappe 2e 😉

ralfinho77

Wat denken jullie yates wisselen voor soler? Dan kan ik cian er in klikken, maar dan geen roglic en yates, maar wel Almeida en Del toro en soler. Of toch yates maar meenemen? Wat denken jullie welke de meeste punten gaat opleveren? 2 van uae yates en almeida samen zijn vrij prijzig en dan moet je er van uitgaan dat 1 van die 2 wint...

ProScoritoManager
Astarloa
#1019
Het beste is er wel af hier

Is een trend van de laatste paar jaar, hoe dichter bij de deadline, hoe hysterischer en zinlozer de posts en des te minder zinnige discussies. Vroeger kwam hier op het randje van de deadline nog wel eens zinnige informatie voorbij omdat iemand een DM'tje had gestuurd naar een renner of een veelbelovend interview met een Spaans talentvol 500k pareltje door Google Translate had gehaald. Tegenwoordig haak ik zelf meer af van het forum naarmate de deadline dichterbij komt.

Dimitrofiets

Benieuwd hoe lang ik het ongewijzigd laat haha

Roglic, Almeida, CaRod, Kuss, Mas, Carapaz, Landa, Skjelmose

Eetvelt, Poole, CrRod

WVA, Groves, Aberasturi, Canal, Marit

Narvaez, Vacek

Tarling, NOliveira

Stephan Trippert

Doet Wout van Aert een Freddy Maertens(je)?

hjjanssen1973
Astarloa
#1027
Zal ik het voor je invullen?

Doe ns... heb net Eetvelt en CrisRod eruit gegooid.... en Woods en Fortunato erin!

hjjanssen1973

Ik hem dus niemand van UAE geslecteerd... iemand die hierom wil lachen?

Chef83

Ik las dat bij de ploegen presentatie  bij lotto lyvins alle sprints mag doen wie weet hier meer over en wat voor renner is hij ken hem eigenlijk niet zo goed.

Hay
Guido Maltempi
#1025
Wat gek zeg, dat ze Del Toro ook wel 'de stier' noemen. Hoe komen ze daar nou weer op.

Vertaald in het Nederland eigenlijk van de Stier.

hjjanssen1973
Hay
#1036
Vertaald in het Nederland eigenlijk van de Stier.

Bolas de Toro

Chef83

Zit nu dus met lyvins in me team met 250. Over maar een marit voor die geen heuveltje over kan zie ik niet zo zitte wie anders die op alle sprints mee sprint😱

Barrygoal
Chef83
#1038
Zit nu dus met lyvins in me team met 250. Over maar een marit voor die geen heuveltje over kan zie i...

Marit geeft aan hier juist wel vertrouwen in te hebben...

 

lochem

Ploeg bijna rond:

alleen nog 2 van deze 3: Rubio, Lafay of Lipowitz.

Welke 2 ?

martijncr
BigMig
#1020
"Roglic piepte en kraakte in Dauphine en de Tour" Hij won de Dauphine he... Daarnaast was hij na...

Ah, wat Uijtdebroeks betreft, snap de verwarring. Ik dacht in mijn hoofd aan Tiberi terwijl ik dat typte en niet Kuss. My bad! 

Roglic vond ik niet zo ongenaakbaar als de jaren hiervoor. Maar goed, dat is hoe ik 'm zie en waarom ik 'm met een gerust hart durf thuis te laten :)

TheBest
Stephan Trippert
#1015
Hoeveel punten pak je met een ploegenoot, van de winnaar van de openingstijdrit?

Dit zijn toch geen vragen voor dit forum? De volledige puntentelling staat gewoon op Scorito. Je hebt het sneller opgezocht dan dat je het hiet komt vragen..

TheBest
Chef83
#1038
Zit nu dus met lyvins in me team met 250. Over maar een marit voor die geen heuveltje over kan zie i...

Doe je uberhaupt zelf wel je research? Arne Marit is zeker afgelopen seizoen al regelmatig top 10 geëindigd in wedstrijden met soms wel 2800+ hoogtemeters......

Edit: heb het er binnen 1 minuut bij gevonden.

https://www.procyclingstats.com/race/famenne-ardenne-classic/2023/result

5de in een rit met 2875 hoogtemeters....

En zo zijn er meer voorbeelden.

+ Hier nog wat hij er zelf over zegt:

https://www.indeleiderstrui.nl/wielrennen/afhaken-ewan-en-pedersen-biedt-kansen-voor-andere-vuelta-sprinters-ik-zie-er-wel-brood-in

Laatst gewijzigd
NielsH97

Na veel wikken en wegen ga ik waarschijnlijk Roglic en Mas thuislaten. Dat is toch wel lastig moet ik zeggen.

Voorlopige opzet;

Yates, Almeida, Crod, Kuss, Uijtdebroeks, Landa, Carapaz en Skjelmose

Fortunato, Poole, van Eetvelt, Kron, Lafay en Narvaez

WVA, Groves, Strong, Aberasturi, Vacek en Affini

Uijtdebroeks grotendeels voor teampunten omdat ik veel verwacht van Kuss en WVA. Zelf zal hij ook top 3 jongeren rijden, vandaar mijn voorkeur tov Arensman en Tiberi.

Roglic bewust laten liggen om zo'n sterk mogelijk team te maken en het laten liggen van Roglic in de tour mij een bekertje heeft bezorgd.

Mas vind ik zelf nog het grootste gemis.. 

Voor de rest niet veel gekke dingen maar misschien zien jullie dit anders. Ben benieuwd!

Opmerkingen, tips etc zijn meer dan welkom.

 

hjjanssen1973
NielsH97
#1044
Na veel wikken en wegen ga ik waarschijnlijk Roglic en Mas thuislaten. Dat is toch wel lastig moet i...

Dapper, en gewoon teering lastig deze Vuelta.

Zelf laat ik Roglic en compleet UAE thuis!

Snelletim
hjjanssen1973
#1045
Dapper, en gewoon teering lastig deze Vuelta. Zelf laat ik Roglic en compleet UAE thuis!

Je zegt wel vaak dat je compleet UAE thuis laat, deel je morgen dan ook je team en na de Vuelta je uitslag 😉

Je mag mijn ongelijkheid bewijzen maar je hebt een gokje nemen en "dom/onhandig" doen

martijncr
NielsH97
#1044
Na veel wikken en wegen ga ik waarschijnlijk Roglic en Mas thuislaten. Dat is toch wel lastig moet i...

Mas voor Landa, Pau voor Aberasturi en je bent verlost van je dilemma!

NielsH97
martijncr
#1047
Mas voor Landa, Pau voor Aberasturi en je bent verlost van je dilemma!

Pau beter dan Aberasturi?

Landa is denk ik ook wel een must toch? Althans zo voelt die voor mij..

Snelletim
NielsH97
#1048
Pau beter dan Aberasturi? Landa is denk ik ook wel een must toch? Althans zo voelt die voor mij..

Ik had gevoel met carapaz en mas 

hjjanssen1973
Snelletim
#1046
Je zegt wel vaak dat je compleet UAE thuis laat, deel je morgen dan ook je team en na de Vuelta je u...

Zal ik doen. Ben nog vrij nieuw op Scorito (hiervoor Zweeler). Ik vind UAE te duur en denk met andere renners meer punten te kunnen halen. Maar mogelijk word ik dadelijk gefileerd! :-)

1 2 ... 42 ... 104 105

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.