Scorito Vuelta 2024

1 2 ... 102 103 104 105 »
nasibal
D.R.E
#2597
Hoi.nasibal, daar ben ik weer en dit keer zonder kwinkslag pf knipoog. Benieuwd wat tactiek van 5 ko...

Gezien het algemene verloop van de Vuelta was ik blij met mn aanvliegroute: Aanvallers, team/truipunten en ook de eindafrekening zijn goud waard geweest met deze uitslagen. Maar als ik er vervolgens voor kies om dat aan te pakken met een nutteloze Martin, Teuns, Toro en ook Yates dan zit ik alsnog aan de verkeerde kant van de medaile helaas. Zeker als je daar bijvoorbeeld bewust een Skjel en een Vacek voor thuis laat. Aan de andere kant heb ik echter ook DFM overwogen tijdens het keuzeproces, dus het zou ook weer niet al te eerlijk zijn om alléén op de wel-scorende namen te focussen die ik nu miste ;)

Het hielp ook niet dat uitgerekend Oconnor via onbegrijpelijke wijze het hele rondje in het rood rijdt. Maargoed, dat zijn de risico's die je neemt. 

Uiteindelijk op precies 94% procent geindigd, dus alsnog niet al te veel reden om te klagen. Ik sluit de wielerindex dit jaar af met 99,8% zónder in ook maar één van de 4 spellen echt om de prijzen meegedaan te hebben. 

Nu is het tijd voor m'n winterslaap. Voor papa even geen scorito totdat het klassiekerspel weer begint. 

martijncr

Tot in 2025 allemaal!

dr klaas

Hier 94.8% over het jaar, ooit 40e gestaan in de wielerindex,  gaat me nooit meer lukken... wel ga je dan elke week de stand in de gaten houden.

Laatst gewijzigd
Sean Chiappucci
martijncr
#2602
Tot in 2025 allemaal!

Tot na de winterslaap !    Bedankt voor al je construktieve bijdrages het hele jaar door.

Poule d'Or
dr klaas
#2603
Hier 94.8% over het jaar, ooit 40e gestaan in de wielerindex,  gaat me nooit meer lukken... wel...

Ooh, ik wist niet dat daar ook een stand voor bijgehouden werd. Na je bericht gaan kijken en ik sta 13e, maar ik geloof dat je daar geen bekertjes voor krijgt toch? Naja, 6 februari weer een nieuwe kans voor het goud.

dr klaas
Poule d'Or
#2605
Ooh, ik wist niet dat daar ook een stand voor bijgehouden werd. Na je bericht gaan kijken en ik sta...

13e in de wielerindex is m.i. een grotere prestatie als 1x goud.   Succes iig.

1 2 ... 102 103 104 105 »

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.