Scorito Vuelta 2024

1 2 ... 99 ... 104 105
siets

Zit zelf ook met het Vocsnor dilemma.. opstellen voor eventuele vlucht, of de zekere punten van Mas. Gezien Mas maar weinig oplevert denk ik dat ik Vocsnor pak, is leuker supporteren.

Affini sprint dacht ik ook weleens mee? Die lijkt me zeker zinvol nu WvA weg is 

Aanklampen

Uitvallen van Wout raakt mij via Affini en Kuss maar misschien nog wel meer voor teams zonder Groves. Ik heb zelf ook Quinten nog dus een deel van de teampunten gaan gewoon naar hem. 

Vandaag kan wel eens een beslissende etappe in de ranglijsten worden. Lastig te voorspellen aangezien die eerste klim echt lastig is. 

Voor Groves idealiter gaan er 4-6 rijden, waarbij geen Kung types zitten. Dan kort houden op de klim (ca 2m) en in de laatste 70 km met DSM gat toerijden. Betekent wel dat Bittner er nog bij moet zitten.

Pom titcock

Hoeveel knechten houdt Alpecin nog over na die twee klims?

Aanklampen

Lijkt me sowieso Hermans vergalito, meurisse en Hollman. Riesebeek zal wel werken op vlakke. planckaert wellicht eraf.

hangt natuurlijk van klimtempo af, meurisse zal die klimmen wel doen. 

Aanklampen

Deel 1 is al gelukt. Kleine redelijk zwakke groep van 4 weg. Ik zou ze op de klim minimaal 3m geven, aangezien je anders andere ontsnappers krijgt die denken het gat wel te kunnen overbruggen. Op deze vier moet je wel 3m in 70km kunnen dichtrijden.

Aanklampen

4:45 bovenop is serieus wel een groot gat... Vooral een afdaling die nat ligt.. Daar loop je niets in.. 

ditisdavid

Schmid mijn tweede man over de streep... Waar waren Marit en Vacek :/

Sambonhof

Hoeveel bankpunten die Max Poole mij al wel niet heeft bezorgd is ongeloofelijk

Laatst gewijzigd
Sjasfriet

Gelukje vandaag.

Deze morgen Marit op de bank omdat ik toevallig hoorde dat t voor Braet zou zijn en dus Schmid in de plaats gezet.

Verder met Groves, Miquel, Strong, Canal en Narvaez mooie puntjes gescoord en toch richting de 90% aan t fietsen. 

Roglic niet hebben zal me wel nog punten kosten vanaf overmorgen en bijgevolg zal 80% wel t maximum haalbare worden vrees ik.

Morgen maar de vluchters opstellen en enkele zekere truipunten.

Narvaez(c), Schmid, Campenaerts, Strong

Groves, Conner, Mas, Rodriguez, Lafay

KV
Sjasfriet
Gelukje vandaag. Deze morgen Marit op de bank omdat ik toevallig hoorde dat t voor Braet zou zijn e...

Waar had je dit gehoord van Marit?

Waarom zou die gast dan trouwens al 10 dagen al die bergen blijven oprijden? Loser zeg. 

Ragnar Lolbroek
Sambonhof
Hoeveel bankpunten die Max Poole mij al wel niet heeft bezorgd is ongeloofelijk

Heb er ondertussen ook al een berg verzameld. Exclusief teampunten, truipunten en slecht cappen kom ik op dit.

Etappe 2: Eettent 5e

Etappe 5: Narvaez 7e

Etappe 6: Kuss 14e/ Carapaz 17e

Etappe 7: Poole 9e/Carapaz 13e /Mas 19e

Etappe 8: Mas 2e

Etappe 9: Yates 1e / Guillaume 17e

Etappe 10: Van Aert 1e / Narvaez 7e/ Guillaume 13e

Etappe 11: Poole 3e / Guillaume 14e

Etappe 12: Narvaez 5e

Etappe 13: Schmid 2e

Etappe 14: Groves 1e/ Strong 3e/ Vaçek 4e

Etappe 17: Poole 12e

Ik heb nog nooit ZO slecht opgesteld.😅

Laatst gewijzigd
Oerdewai

Het echte sprinten is gebeurd. Zo'n etappe als morgen is allicht ook nog wel iets voor Groves, mits hij de motivatie (en benen) heeft. Het zal toch vluchters worden verwacht ik, dus gooi mijn ak-mannen op de bank met het oog op vrijdag. 
Wat is jullie verwachting van de koers (en Groves)? 

encanto
Oerdewai
Het echte sprinten is gebeurd. Zo'n etappe als morgen is allicht ook nog wel iets voor Groves, mits...

In deze vuelta kan alles. 

als ik naar het profiel kijk, vind ik het echt een etappe voor een putch. 

op die col van 1e categorie vind ik echt iets voor landa/caravan om iets te proberen... als ze tot zaterdag wachten is het te laat. En als iemand het durft is het carapaz wel..

zelf heb ik weinig keuze en gaat groves mee voor de zekere punten, maar verwacht verder niets van hem...

narvaez captain,

verder: roglic, Hermans, poole, del toro, groves, carapaz en vacek

Laatste plek voor landa, skjelmose, mas

kuss, affini en Marit op de bank (en dan heb ik mijn hele team opgenoemd)

Laatst gewijzigd
kevinraar

165 punten gehaald

team voor morgen

narvaez

poole

groves

fortunato

mas

carapaz

landa

skjelmose

rodriquez

bank

yates

kuss

martinez

canal

vackek

paret paintre

marit

Aanklampen
KV
Waar had je dit gehoord van Marit? Waarom zou die gast dan trouwens al 10 dagen al die bergen blijv...

Braet geeft iets anders aan, Marit werd gelost in de afdaling en Braet mocht voor eigen rekening rijden. 

lijkt me sterk dat Marit dit voor de rit al aangaf aangezien hij gewoon sneller is dan Braet. Als hij niet kan volgen mag Braet natuurlijk gewoon zelf mee sprinten 

Janz
KV
Waar had je dit gehoord van Marit? Waarom zou die gast dan trouwens al 10 dagen al die bergen blijv...

Zegt een loser vanaf de bank....

Ferumbras

Morgen echt een hele lastige etappe om te voorspellen. De klassementsmannen gaan elkaar weinig pijn doen. En iemand als carapaz mag nooit in de vlucht zitten, daarvoor staat ie veel te dichtbij.

de eerste klim stelt weinig voor. De 2de is pittig, maar goed mannen als Groves en Miquel kunnen dat prima aan is wel gebleken. Gezien het verloop tot dusverre zou een sprint zomaar kunnen...

Dus dan maar een beetje spreiden...

Narvaez (c), Poole, McNulty en Campenaerts als aanvallers.

Groves, Miquel, Vacek en Canal als klimmende sprinters.

Roglic als AK man.

Vrijdag en zaterdag voor de AK mannen en klimmende vluchters zoals del Toro en Poole. En dan maar zien waar we uitkomen aan het einde van de Vuelta...

Hoor het graag als ik vreselijk de plank mis sla!

Aanklampen
Ferumbras
Morgen echt een hele lastige etappe om te voorspellen. De klassementsmannen gaan elkaar weinig pijn...

Kijken we naar hetzelfde profiel? Morgen lijkt me heel makkelijk te voorspellen 

Poule d'Or
kevinraar
165 punten gehaald   team voor morgen narvaez poole groves fortunato mas carapaz landa...

Heeft iemand Fortunato al in beeld gezien deze Vuelta?

Sjasfriet
KV

Van iemand uit t team op de radio (weet z'n naam niet meer).

Oerdewai
Poule d'Or
Heeft iemand Fortunato al in beeld gezien deze Vuelta?

Vijf dagen geleden schakelde de regie verkeerd en toen kon je net de voorkant van zijn wiel in beeld zien. Verder niet gezien, zal vast een weddenschap hebben met zijn vriendengroep

Ferumbras
Aanklampen
Kijken we naar hetzelfde profiel? Morgen lijkt me heel makkelijk te voorspellen 

Zeg het maar? De meeste sites geven een lijst van aanvallers. Maar daar heb je er meestal maar een paar van in je team. Van de AK mannen verwacht ik weinig morgen. Ja stukjes 14% maar teveel km erna om de gok te nemen, zeker met het oog op dit weekend.

dus waarmee ga je je team aanvullen? 3de en 4de plaats AK mannen, dan kun je net zo goed Groves meenemen. Dat Vacek meezit in de aanval is best een optie. Heeft vandaag ook z'n benen stil gehouden. En ach Miquel als dark horse, waarom niet.

maar zoals gezegd ik laat me graag uitleggen hoe het morgen gaat.

Dekkerony
Ferumbras
Morgen echt een hele lastige etappe om te voorspellen. De klassementsmannen gaan elkaar weinig pijn...

Nee hoor klopt helemaal. Vocsnor heeft al aangegeven dat dit zijn etappe is en mcnulty ook goede kans. Verder had iedereen beter elke dag Poole moeten opstellen deze Vuelta ipv...🤣

Aanklampen

Morgen wordt 100% zeker een vluchtrit, met wellicht wel 25man vooruit.  Dus alle vluchters opstellen die vorm tonen (Schmid, Soler, Hermans, Narvaez, Poole ook). 

Mannen als Groves meepakken voor de truipunten en eventueel 10p van Hermans, daarna ook de sterke mannen zoals een Vacek. Vraag me wel af of die nog benen heeft. 

Optioneel ook een Affini of een Adria meenemen (die mag toch wel 1x mee in de vlucht, klimt er sterk de laatste dagen)

Ak mannen wachten op de vrijdag en zaterdag. Vandaag zou alleen verspilde energie zijn... dus MI heel makkelijk te voorspellen. Enige vraag, pak je een Mas of Pats mee ipv een Vacek etc?

Sean Chiappucci
kevinraar
165 punten gehaald   team voor morgen narvaez poole groves fortunato mas carapaz landa...

Hé Kevin,   je moet Vacek er nog wel even in puzzelen  ipv een klassementsrijder ala Carapaz of zo. Of Fortunato.

1 2 ... 99 ... 104 105

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.