Scorito Vuelta 2024

1 2 ... 19 ... 104 105
NOAD1912
Imbatido
#449
Poeh, ik had eigenlijk gehoopt dat Redbull het ons makkelijk zou maken en Roglic thuis zou laten. Da...

Extra keuzestress. Vooraf weet je niet waar je goed aan doet. 

ZK
Imbatido
#449
Poeh, ik had eigenlijk gehoopt dat Redbull het ons makkelijk zou maken en Roglic thuis zou laten. Da...

Je weet hoe het bij vingegaard is uitgepakt, dus makkelijke keuze. Roglic moet mee.

Sean Chiappucci
ZK
#452
Je weet hoe het bij vingegaard is uitgepakt, dus makkelijke keuze. Roglic moet mee.

Vingegaard daarentegen valt wel iets minder vaak dan vriend Roglic.

Ik ga gokken, en neem Roglic niet mee.

Ben ervan overtuigd dat UAE uiteindelijk aan het langste eind (of einden) trekt. Bora is een stuk zwakker dan UAE, de enige manier om UAE te breken is door samen te werken met Visma, en dat zie ik nog niet zo snel gebeuren.

bdebouwer

Bittner 2.5 miljoen??

RappeEddy
bdebouwer
#454
Bittner 2.5 miljoen??

Ja veel, maar goed als er amper andere sprinters zijn

Astarloa
bdebouwer
#454
Bittner 2.5 miljoen??

Ja das een makkelijke keuze zo

Sjasfriet
bdebouwer
#454
Bittner 2.5 miljoen??

Is t bij de prijsbepaler ook zo warm als hier mss? Wat een gekke prijs!

 

ProScoritoManager

De stagiair zat mee te lezen, zag alle prijssuggesties en dacht 'weet je wat, ik doe er gewoon nog een schepje bovenop'. 2.5M voor Bittner, gaat het effe niet?!

Ferumbras

Ohhh Lazkano toegevoegd! Keuzes keuzes...

ditisdavid

Bittner moet bij deze toch haast de meest overpriced renner in de geschiedenis van Scorito zijn. Het grappige is dat, als hij acht dagen eerder erin was gezet, maximaal een miljoen had gekost...

Laatst gewijzigd
Poule d'Or

Erg bitter over de prijs, zo krijg ik nooit mijn sprintteam gevuld. In vergelijking met Groves echt fors aan de prijs. Komen straks Consonni, Coquard en van den Berg er ook nog bij voor minstens 2.5 miljoen. En als konijn uit de hoge hoed Philipsen voor 5 miljoen.

Wicked Wout

Bij IPT is ook wat vreemds aan de hand met de prijzen, als je die van de uitgesproken kopmannen vergelijkt met de namen die al eerder bekend waren.

lochem

Grote twijfel tussen Riccitello, Fortunato, Tiberi en Lafay.....

Hebben jullie een onderbouwende suggestie ?

Sjonge Jonge
lochem
#463
Grote twijfel tussen Riccitello, Fortunato, Tiberi en Lafay..... Hebben jullie een onderbouwende su...

Mijn onderbouwde suggestie is dat Tiberi de meeste potentie en dus hoogste plafond heeft

kevinraar

eerlijk gezgt heb ik nog nooit gehoord van bitner zijn niet echt veel goeie sprinters de paar sprint etappes moet haast wel gewonnen worden door grovesen/of van aert

Ragnar Lolbroek

-Bitte ein Bittner??

-niet voor 2,5 miljoen knaken !!

 

HaagseHaas

Ik vind dit echt een leuke Vuelta dit keer. Zullen maar weinig dezelfde teams hebben.

Ragnar Lolbroek
Poule d'Or
#461
Erg bitter over de prijs, zo krijg ik nooit mijn sprintteam gevuld. In vergelijking met Groves echt...

Had hier maar  gestaan 'erg bittner over de prijs' .😅

Coureurs du Courage

Ben eens gaan rekenen: In t meest ideale scenario komen de sterke sprinters zo'n 5 keer aan sprinten toe. Dan moeten alle potentiële kansen hun kant op vallen. Etappes 2, 3, 5, 7 & 17.

Een Wout van Aert reken ik etappe 11 ook nog bij de kanshebbers en die kun je mogelijk in lastig te voorspellen heuveletappes sowieso opstellen als 9de renner. Dan ga ik er gemakshalve vanuit dat hij de groene trui heeft.

De andere sprinters zullen t dus moeten doen met die 5 kansen. Daarin scoren ze gemiddeld ergens tussen de 30-40 punten. Uitgaande van ideale scenario kan een Bittner dus 200 punten scoren. Tel daar nog een handvol truipunten bij op en de conclusie is dus dat hij zijn waarde niet gaat opbrengen.

Lastige is wel, wie neem je dan voor je sprintploeg? En hoeveel sprinters pak je überhaupt?

De Tourminator

Groves kost 3M omdat hij vorig jaar de punten trui won en dit jaar in de Giro 2e werd. Bittner kost 2,5M omdat hij een ereplaats haalt in de Ronde van Noorwegen, ronde van Tsjechië en ook nog 2 ritten wint in Burgos. Ze zijn bij Scorito echt helemaal de weg kwijt ....

Laatst gewijzigd
De Tourminator

En Rodriguez voor 4M een overige renner noemen 

Ruderick

Gaan ploegen van Groves en Bittner de koers controleren.

Denk dat er meer ontsnappingen kans gaan maken na eerste bergetappe

Dekkerony
De Tourminator
#470
Groves kost 3M omdat hij vorig jaar de punten trui won en dit jaar in de Giro 2e werd. Bittner kost...

Tja er wordt iemand 2,3,4 en 5e in het punten klassement achter wva. En met dit sprintersveld gaan ze dan Strong en Bitner 2/2,5 maken want dat zijn dan de grootste kanshebbers daarop(Groves gaat niet mee ws)

Het is al eerder gezegd maar ze hadden er nog 2 sprint etappes in het midden moeten plaatsen, dan hadden de sprinters/ploegen niet voor de ronde van Polen gekozen. 

Nu is het een magere sprintploeg, een top ak selectie van 9 en met een mega grote aanvals equipe om uit te kiezen. Wat altijd al een loterij is. Maar nu zijn er echt veel top aanvallers, zowel berg als punch..

Laatst gewijzigd
snoek1974

Als Groves ook niet meegaat , dan zijn er wel heel weinig ploegen die de etappe willen controleren en dan is er een kans dat zelf de zogenaamde sprint etappes naar aanvallers gaan , van Aert kan ook in ontsnappingen mee .

Waar heb jij dat gelezen over Groves , benieuwd wat er nog bijkomt / wegvalt van sprintersveld 

kwarc

Ik had Engelhardt als 'sterke sprinter' in mijn hoofd, maar na een blik op PCS moet ik dat maar weer vergeten, denk ik.

Laatst gewijzigd
1 2 ... 19 ... 104 105

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.