Scorito Vuelta 2024

1 2 ... 18 ... 104 105
John Bon
Wicked Wout
#425
Ide Schelling mee als sprinter... weet niet of ik daar nou heel warm van word...

Pas op die heeft dit jaar toch al eens... ehm... *checks pcm*

2de
7de 
6de gefinished .... 

zucht 😅

 

John Bon

Volgens Van de Wouwer gaat Van Eetvelt zich testen deze Vuelta als klassementsrenner... 
Wordt hij meteen een stuk minder interessant voor mij. 

Edit: net als Fortunato en Max Poole trouwens. Als je die erin had als klimmende vluchter kun je zomaar plots met 10 klassementsrenners in de ploeg zitten. 

"De ploeg heeft met Michael WoodsGeorge Bennett en Matthew Riccitello liefst drie kopmannen die het graag wil uitspelen in het algemeen klassement. “In de eerste negen dagen zullen we hen beschermen en daarna kijken we waar we staan."

Iedereen die een beetje bergop rijd wil klassement rijden blijkbaar 

Laatst gewijzigd
KV
John Bon
#427
Volgens Van de Wouwer gaat Van Eetvelt zich testen deze Vuelta als klassementsrenner... Wordt h...

Je weet sowieso dat enkele van je wannabe klassementsmannen na 1 week het geweer van schouder zullen moeten veranderen. Dus maakt niet zoveel uit denk ik.

KV

En zo krijgen we zomaar nog enkele top sprintopties erbij: Arjen Livyns en Pau Miquel dames en heren!

Guido Maltempi

Denk aan je bloeddruk John Bon!

Wicked Wout
John Bon
#426
Pas op die heeft dit jaar toch al eens... ehm... *checks pcm*2de7de 6de gefinished .... zu...

Haha, als je het zo opschrijft klinkt het nog best aardig. Tot je ziet in welke races dit was (met alle respect voor het meer van Qinghai)

kevinraar

doen kelderman en van gils niet mee zijn eruit gehaald op scorito moet ik me team aanpassen

Wicked Wout
KV
#429
En zo krijgen we zomaar nog enkele top sprintopties erbij: Arjen Livyns en Pau Miquel dames en heren...

En het irritante is dat straks 1 van die namen die we nu belachelijk maken straks hét pareltje blijkt te zijn

kevinraar

tibiri en 2 miljoen knecht uae of kuss en o connor

Coureurs du Courage
kevinraar
#434
tibiri en 2 miljoen knecht uae of kuss en o connor

Kuss en 2 miljoen McNulty. En 500.000 overhouden om in je sprinttrein te investeren.

Ik geloof niet zo in Tiberi op al die steile muren. En O Connor - vandaag eens teruggekeken naar zijn opbrengst in Scorito. Behalve de Giro van dit jaar is het altijd lager geweest dan zijn 2,5 miljoen waard is. Als ie al goed is, zie ik hem vaak rond plek 10 in etappe finishen, 20 puntjes harken in de etappes dat je hem opstelt en dan hooguit 8ste worden in AK. Denk gewoon dat er betere opties zijn. 

NielsH97

Wat vinden jullie van de bookies?

Roglic 3,0

Kuss 5,0

Almeida 6,5

A. Yates 6,5

Mas 8,0

Landa 12,0

DFM 12,0

C. Rodriguez 17,0

Carapaz 23,0

Skjelmose 26,0

 

Lexhaak

De volgende 750k renners klik ik er nu vaak in:

 

Lafay (aanvallend)

Fortunato (ak/aanvallend)

Poole (ak/aanvallend)

 

Wie nemen jullie in elk geval mee? Alledrie mee betekent een 4e 750k man zoeken.. Misschien een ploegmaat van Vismaleaseabike?

encanto
Lexhaak
#437
De volgende 750k renners klik ik er nu vaak in:   Lafay (aanvallend) Fortunato (ak/aanvallen...

Lafay kan interessant zijn als hij gaat sprinten zoals in Burgos. Ik zie geen andere sprinter in het team dus zou kunnen.

 

Poole staat er bij mij steeds in, want laat potentie zien.

 

fortunato is altijd interessant maar scoort nooit mega. En met alle andere aanvallers kan het een loterij worden, kan je nog beter een Visma renner nemen voor de zekere punten van Wout

Sjasfriet
NielsH97
#436
Wat vinden jullie van de bookies? Roglic 3,0 Kuss 5,0 Almeida 6,5 A. Yates 6,5 Mas 8,0 Landa 1...

Roglic 3,0 (doet die überhaupt mee?)

 

Kuss 5,0 (ik zie die geen top 3 rijden)

 

Almeida 6,5 (voor mij de topfavoriet samen met onderstaande)

 

A. Yates 6,5 (zie hierboven)

 

Mas 8,0 ( top 5 voor mas in de Vuelta lijkt me doenbaar)

 

Landa 12,0 (zou ik op gelijke hoogte met pas zetten)

 

DFM 12,0 (hmmmmmm )

 

C. Rodriguez 17,0 (niet wat hoger zetten?)

 

Carapaz 23,0 (klassement of ritten?)

 

Skjelmose 26,0 (de jorgenson van de tour)

KV
Wicked Wout
#433
En het irritante is dat straks 1 van die namen die we nu belachelijk maken straks hét pareltj...

Klopt! Met momenteel 3 "sprinters" op de deelnemerslijst moeten er inderdaad ook mensen zijn die 5de, 7de of 10de worden in de sprints.

KV
encanto
#438
Lafay kan interessant zijn als hij gaat sprinten zoals in Burgos. Ik zie geen andere sprinter in het...

Waar heb jij Lafay zien sprinten?

Coureurs du Courage
Lexhaak
#437
De volgende 750k renners klik ik er nu vaak in:   Lafay (aanvallend) Fortunato (ak/aanvallen...

Fortunato zou ik interessant vinden als ie zou gaan aanvallen. In de Giro (met minder deelnemersveld) werd ie 12de en bracht amper zijn punten per miljoen op. Niks mis mee, maar vrees dat ie dit keer flopt en dan bezet ie een stoeltje.

Lafay kun je daarentegen goed als aanvaller kiezen; heeft die ambitie ook uitgesproken en lijkt op tijd in vorm. Zie wel veel kansen voor hem.

Poole is voor mij een no-brainer; ook omdat ie een prima tijdrit heeft en een ploeg in ondersteuning meekrijgt.

Ik heb zelf nu Arne Marit als sprinter uit de 750k club omdat Thijssen niet meegaat en Intermarche altijd wel mensen laat meesprinten al was het maar om de UCI punten die ze keihard nodig hebben. Is een gok, maar kan mooi uitpakken.

Gezien de kans dat WvA wel wat etappes gaat pakken aanwezig is, zou een Vlab in die ritten ook een goeie optie zijn. Maar dan moet WvA wel winnen; ik zie hem persoonlijk 1 etappe wel pakken, maar vooral weer veel 2de en 3de plaatsen harken. 

Lo Zar
encanto
#438
Lafay kan interessant zijn als hij gaat sprinten zoals in Burgos. Ik zie geen andere sprinter in het...

Sander zou de boel kunnen verpesten 

Pim Todcock
NielsH97
#436
Wat vinden jullie van de bookies? Roglic 3,0 Kuss 5,0 Almeida 6,5 A. Yates 6,5 Mas 8,0 Landa 1...

Als ze zulke odds weggeven lijkt het er wel heel erg op dat Roglic daadwerkelijk mee gaat doen. Anders heb je wel grote kans op altijd winst, mits het normaal verloopt. Aanhakers als Mas, Landa en O'Connor die normaliter geen tijd pakken op de tijdritten zijn toch geen echte kanshebbers als ze alle beter tijdrijdende UAE mannen eraf moeten rijden en dat met een zwakkere ploeg.

encanto
KV
#441
Waar heb jij Lafay zien sprinten?

Je hebt gelijk....gek..dacht dat ie aan het sprinten was geslagen...

DennisdeMenniss

Geen L. Martinez

 

Martijsvs

Roglic bevestigd voor deelname door RBBH

Ragnar Lolbroek
Martijsvs
#447
Roglic bevestigd voor deelname door RBBH

Enigszins in vorm en op zijn fiets ( niet op het asfalt) is die Roglic wel een go- to cap in een aantal ritten. Wie zou je anders cappen?

Imbatido

Poeh, ik had eigenlijk gehoopt dat Redbull het ons makkelijk zou maken en Roglic thuis zou laten. Dat wordt voor 6 miljoen weer een keuze die je team kan maken of breken. Voelt een beetje als wel/geen Vingegaard meenemen in de Tour.

Cold Palmer
Imbatido
#449
Poeh, ik had eigenlijk gehoopt dat Redbull het ons makkelijk zou maken en Roglic thuis zou laten. Da...

Echt zelfde gevoel hier.. 

Roglic heeft me een gouden beker gekost in de tour, 50/50 kans dat ie dat hier weer doet bij zowel niet als wel meenemen..

1 2 ... 18 ... 104 105

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.